Rzeszów Wita

Wklej zdjęcie swoje i przyczepy, napisz też kilka słów o sobie
Seba
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 131
Rejestracja: niedziela, 28 sie 2016, 18:28

Rzeszów Wita

Postautor: Seba » poniedziałek, 29 sie 2016, 09:42

Witajcie,

Carawaning kusi mnie od dawna, ale żonka i małe dzieciaki nie sprzyjały, a raczej nie chciały. W tym roku wyjazd pod namiot zmienił nastawienie i już mogę rozwijać to hobby :). Namiot fajny ale przyczepka fajniejsza. Przeglądam oferty tańszych przyczepek do własnego zaaranżowania i czytając Wasze forum jakoś strzała Amora pcha mnie w Niewiadówkę. Mniejsza, ciaśniejsza ale jakaś taka jak dla mnie - nie mam doświadczenia ale jakoś te zachodnie mi nie leżą. tu skorupa z tworzywa jest łatwiejsza do naprawy, a i przyczepa lekka. Jest nas 2+2 (dzieci 6 i 8 lat).
Bardzo mi się podoba rozkład "tomuro". Głównie chciałbym tam spać i mieć ciuchy, czajniczek bezprzewodowy i ew kuchenka elektryczna ale taka stawiana na blat. Ew gdzies widziałem spanie piętrowe dla dzieci, na prawo od drzwi wchodząc do przyczepki. Tez fajne rozwiązanie. Generalnie stacjonować planuję na Campingach z prądem, i niewiele gotować, a jak już to na zewnątrz.
Mam nadzieję że plan mam dobry, jeśli będę miał coś na oku z chętnie poproszę o pomoc.

Ps. czy taka opcja jest warta zainteresowania?
http://olx.pl/oferta/przyczepa-niewiado ... dd8bcb3b2d

i z góry dzięki

Sebastian

ttaber
Posty: 196
Rejestracja: piątek, 29 sie 2014, 10:22

Re: Rzeszów Wita

Postautor: ttaber » poniedziałek, 29 sie 2016, 10:20

Witaj. Raczej nie. Niby z 88r a światła starego typu.
Również praktykuję niewiadówke w zestawieniu 2+2. Polecam układ wnętrza z n126e, bez adaptacji da się żyć. Z tymże ja mam krótkie/małe dzieci. Później może być ciężko.

Seba
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 131
Rejestracja: niedziela, 28 sie 2016, 18:28

Re: Rzeszów Wita

Postautor: Seba » poniedziałek, 29 sie 2016, 10:28

dzięki,