Wyśniony projekt

Piszcie o wszystkim nie związanym z Niewiadówkami i karawaningiem
Regulamin forum
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark

Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.

Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).

Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
BoskiWalenty
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 297
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2014, 22:07
Lokalizacja: Świdnica, Dolny Śląsk

Wyśniony projekt

Postautor: BoskiWalenty » wtorek, 14 maja 2019, 14:29

Moja żona miała sen...

Śniła, że jechała zestawem duży fiat i wieloryb. Ale było jedno ale... Fiat i wieloryb był pomalowany bardzo patriotycznie. Kredens był czerwony z białym dachem. Na masce namalowany był bialy orzeł. Kontury jego były posrebrzane i sprawiał wrażenie jakby cały był srebrny. Wieloryb również był biało- czerwony. Na prawej ścianie namalowany był wielki orzeł a z tyłu nad tylnym oknem wielki napis POLSKA.

Wieloryba mam. Jeszcze przed malowaniem. :D Tylko brakuje fiata. W sumie to polonezy są tańsze...
I nie wolno ci przez nich zwątpić w ideały. Idee są dobre, tylko ludzie czasami są źli.

N126n `89 - poprawki
N132T `84 - remont 2018-2019
Opel Zafira B `06 - holownik :D
Fiat Seicento `04 - pancerne, czerwone

Samoogon
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1208
Rejestracja: środa, 26 lip 2017, 14:42
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Wyśniony projekt

Postautor: Samoogon » wtorek, 14 maja 2019, 16:44

No to czekamy na dalsze kroki do realizacji tego proroczego snu :)
Samoogonowy remont n126e
Dystans 2018
32 nocki, 2716km
2019
Dystans 1570km, 8 nocek

Awatar użytkownika
Murano
Moderator
Moderator
Posty: 3713
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Wyśniony projekt

Postautor: Murano » wtorek, 14 maja 2019, 18:08

Powiem Ci, że poldożer mi się marzy... Nawet ładne Caro :-)
125%normy każdego dnia!
n126 1973'
N126e 1983'
N132t 1980'
125p 1985'
Simson S51 1990'
Wigry 75', Wigry 3 78', Wigry 5 90'
Fiat Croma II
Dystans 2018: 4 nocki/ 810 km
Wątek remontowy n126e
Wątek remontowy n132t

BoskiWalenty
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 297
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2014, 22:07
Lokalizacja: Świdnica, Dolny Śląsk

Re: Wyśniony projekt

Postautor: BoskiWalenty » wtorek, 14 maja 2019, 18:27

Polonezy ładne można wyrwać za stosunkowo niewielkie pieniądze. Kto wie...może jak Wieloryb odzyska sprawność to do kompletu poloneza...
I nie wolno ci przez nich zwątpić w ideały. Idee są dobre, tylko ludzie czasami są źli.

N126n `89 - poprawki
N132T `84 - remont 2018-2019
Opel Zafira B `06 - holownik :D
Fiat Seicento `04 - pancerne, czerwone

Awatar użytkownika
TomekN126N
Moderator
Moderator
Posty: 3020
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Wyśniony projekt

Postautor: TomekN126N » wtorek, 14 maja 2019, 22:52

Poldki fajne są, ale... wolę kredensa. Za młodego śmy z kumplem ujeżdżali, to i sentyment został.
Nocki/km
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665

N126N(89)-Remont
Fabia kombi 1,9 SDI - na miasto
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)

Awatar użytkownika
kooba
Administrator
Administrator
Posty: 3902
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wyśniony projekt

Postautor: kooba » środa, 15 maja 2019, 07:05

Najfajniejszy jest kredens ze skrzynią od poldolota. Kiedyś już prawie takiego miałem, ale diabli Seicento nadali.

Awatar użytkownika
Murano
Moderator
Moderator
Posty: 3713
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Wyśniony projekt

Postautor: Murano » środa, 15 maja 2019, 07:56

kooba pisze:Najfajniejszy jest kredens ze skrzynią od poldolota. Kiedyś już prawie takiego miałem, ale diabli Seicento nadali.

No mój tak ma....
Tak kupiłem chociaż oryginalnie dostał w FSO "4" (dostałem w bagażniku przy zakupie). Jeździłem na "5" długo aż się tak rozciekła, że wyciągnąłem do uszczelnienia. Okazało się, że jakiś debil tak dociągnął korek z oleju, że rozerwało obudowę wokoło. No nic, mówię... Mam "4". Załóż "4" mówili, jest szybsza mówili, lepiej idzie mówili!!!.
G....o prawda wam powiem. A o to, że przy 80km/h ma 4 tys obrotów nie wspomnę.... Nie wiem, może most nie gra z tą skrzynia, może to jakaś kombinowana od Trucka ale nie jedzie.....
Teraz już czeka kolejna "piąteczka" na wrzucenie i będzie lala... Generalnie to chyba już z 3 razy wyciągałem skrzynie z mojego Fiata.
Przy pomocy drugiej osoby operacje "wyjmij-wwłóż" trwa 45 minut przy pomocy 3 kluczy płaskich ;-).
125%normy każdego dnia!
n126 1973'
N126e 1983'
N132t 1980'
125p 1985'
Simson S51 1990'
Wigry 75', Wigry 3 78', Wigry 5 90'
Fiat Croma II
Dystans 2018: 4 nocki/ 810 km
Wątek remontowy n126e
Wątek remontowy n132t

dzin1975
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1805
Rejestracja: sobota, 20 wrz 2014, 13:05
Lokalizacja: Sobków,świętokrzyskie

Re: Wyśniony projekt

Postautor: dzin1975 » środa, 15 maja 2019, 08:15

Najfajniejszy jest kant z 1.4 rovera. Jedzie jak zły. Mój kiedyś chyba taki będzie :roll:
Marcin
N126n 1990r
n126 off-road
n250c
nB752413HC ;)
DF 125p kombi-1996r
Romet Ogar 200
tylko Polska motoryzacja z zamiłowania
z rozsądku....jakies audi,oraz galloper,oraz multivan :)

viewtopic.php?f=36&t=8614

BoskiWalenty
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 297
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2014, 22:07
Lokalizacja: Świdnica, Dolny Śląsk

Re: Wyśniony projekt

Postautor: BoskiWalenty » środa, 15 maja 2019, 08:49

Przed majówką we Wałbrzychu miałem okazję startować spod świateł obok ładnego czerwonego poloneza. Dowiedziałem się że to 2.0 jak przeczytałem na tylnej klapie. Leciałem Zafirą za nim do Świdnicy. Poldolot szedł jak burza. Ciężko było Zafira na pusto za nim nadążyć.
I nie wolno ci przez nich zwątpić w ideały. Idee są dobre, tylko ludzie czasami są źli.

N126n `89 - poprawki
N132T `84 - remont 2018-2019
Opel Zafira B `06 - holownik :D
Fiat Seicento `04 - pancerne, czerwone

Awatar użytkownika
CornBlumenBlau
Moderator
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
Lokalizacja: Siradiensis

Re: Wyśniony projekt

Postautor: CornBlumenBlau » środa, 15 maja 2019, 13:32

BoskiWalenty pisze:Moja żona miała sen...

Śniła, że jechała zestawem duży fiat i wieloryb. Ale było jedno ale... Fiat i wieloryb był pomalowany bardzo patriotycznie. Kredens był czerwony z białym dachem. Na masce namalowany był bialy orzeł. Kontury jego były posrebrzane i sprawiał wrażenie jakby cały był srebrny. Wieloryb również był biało- czerwony. Na prawej ścianie namalowany był wielki orzeł a z tyłu nad tylnym oknem wielki napis POLSKA.

Wieloryba mam. Jeszcze przed malowaniem. :D Tylko brakuje fiata. W sumie to polonezy są tańsze...


He, he, po majówce z FKN-em tak jej się stało? Nie ona pierwsza i pewnie nie ostatnia z tymi dolegliwościami.
Trochę Cię zmartwię Bartku, FKN wciąga i bardzo ciężko się to leczy :lol:
Nacia do tej pory nie wierzy, że nie jedzie na "męski zlot" w Warce :)
Mój remont

N126n
Golf Plus 1,9 tedei
Touran 1,9 tedei


Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 7 / 674 km (+2/412km-zlot męski)
Obrazek

BoskiWalenty
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 297
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2014, 22:07
Lokalizacja: Świdnica, Dolny Śląsk

Re: Wyśniony projekt

Postautor: BoskiWalenty » środa, 15 maja 2019, 13:51

Tak. Teraz po majówce. Chociaż o fiacie lub polonezie to myślę od dawna. Twierdziła, że "złomem nie będzie jeździła". Myślę, że jej przechodzi i pogodziła się z faktem, że laminat rządzi. A jak powiedziałem, że mam zapiekankę do remontu na oku... Jej komentarz nie nadaje się do upublicznienia.
I nie wolno ci przez nich zwątpić w ideały. Idee są dobre, tylko ludzie czasami są źli.

N126n `89 - poprawki
N132T `84 - remont 2018-2019
Opel Zafira B `06 - holownik :D
Fiat Seicento `04 - pancerne, czerwone

Awatar użytkownika
sterciu
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 361
Rejestracja: środa, 30 mar 2016, 00:05
Lokalizacja: DW

Re: Wyśniony projekt

Postautor: sterciu » wtorek, 21 maja 2019, 09:27

Murano pisze:
kooba pisze:Najfajniejszy jest kredens ze skrzynią od poldolota. Kiedyś już prawie takiego miałem, ale diabli Seicento nadali.

No mój tak ma....
Tak kupiłem chociaż oryginalnie dostał w FSO "4" (dostałem w bagażniku przy zakupie). Jeździłem na "5" długo aż się tak rozciekła, że wyciągnąłem do uszczelnienia. Okazało się, że jakiś debil tak dociągnął korek z oleju, że rozerwało obudowę wokoło. No nic, mówię... Mam "4". Załóż "4" mówili, jest szybsza mówili, lepiej idzie mówili!!!.
G....o prawda wam powiem. A o to, że przy 80km/h ma 4 tys obrotów nie wspomnę.... Nie wiem, może most nie gra z tą skrzynia, może to jakaś kombinowana od Trucka ale nie jedzie.....
Teraz już czeka kolejna "piąteczka" na wrzucenie i będzie lala... Generalnie to chyba już z 3 razy wyciągałem skrzynie z mojego Fiata.
Przy pomocy drugiej osoby operacje "wyjmij-włóż" trwa 45 minut przy pomocy 3 kluczy płaskich ;-).

Bo to tak jest z tą skrzynią, kiedyś miałem kanta z 78 roku, od nowości ojciec go miał później jak zrobiłem prawko to go dostałem. Nakręcone miał około 500 tys km, na taksówce w latach 80-tych mój ojciec nakręcił nim 350 tys km, 4 remonty silnika w tym ostatni z tulejowaniem cylindrów ale most i skrzynia biegów oryginał, skrzynia jeszcze z prostym drążkiem oczywiście 4 biegowa. Oryginalna skrzynia może by jeździła i dalej tylko urwała mi się kulka w wybieraku od zmiany biegów, wymontowałem skrzynię, najpierw to pospawałem ale tydzień później znów się urwało więc wymieniłem wybierak, pojeździłem możne z miesiąc i nowy się tez rozleciał. W końcu zdecydowałem, że wstawiam skrzynię 5 biegową od Poloneza, oczywiście bez komplikacji się nie obeszło bo trzeba było wyciąć dziurę w tunelu na skośny drążek, ale po zmianie skrzyni to było nie to auto. Samochód się zrobił jakiś taki żwawszy, cichszy bo w końcu zamiast pałować go na 4 biegu to się wrzucało piątkę... Całkiem inna jazda była, dużo przyjemniejsza jak tym samym autem z 4 biegową skrzynką... A wyciąganie skrzyni przez te urywające się kulki w wybieraku to faktycznie trwała później niecałe pół godziny. Długo nie pojeździłem na tej skrzyni 5 biegowej, może z rok ale była to całkiem inna jazda tym autem.... Później przyszła pora na zmianę i Fiata zastąpił Caro Plus, ale jakoś fiaciorem był całkiem inny klimat jazdy... W tamtych czasach chciało się mieć coś nowszego więc w sumie cały samochód z czasem przerobiłem na wersje z okrągłymi zegarami, tylko tylna klapa została w wersji otwierania z kluczyka, cała reszta z zewnątrz, wnętrze pochodziły z ostatnich roczników... i ten kolor... brąz złocisty... nazywany przez wielu "sraczką" :D ech.... to były czasy :).
n126n `89
n126n `95 (do remontu)
n250c `92
Obrazek
upload pics


Wróć do „Na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości