Sens zakupu NIewiadówki

Piszcie o wszystkim nie związanym z Niewiadówkami i karawaningiem
Regulamin forum
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark

Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.

Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).

Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
chris_666
Posty: 1281
Rejestracja: sobota, 4 wrz 2010, 22:22

Re: Sens zakupu NIewiadówki

Postautor: chris_666 » niedziela, 16 lis 2014, 12:43

zoja pisze:. W kempingach, jak widać, preferowane jest najniższe DMC i to chyba wynika z sugestii odbiorców. I nie jest to polski rynek, niestety.


nie do końca - w kempach też możesz sobie dobrać DMC jakie chcesz - jest zakres od min do max na które producent ma homologację - co więcej , możesz sobie po zakupie z drugiej ręki zmienić DMC na podstawie papierów z fabryki - ale to jest podejście do klienta którego sie szanuje a nie mentalny gierek pod Łodzią :lol:

Awatar użytkownika
NIL2
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 541
Rejestracja: wtorek, 15 lut 2011, 15:50

Re: Sens zakupu NIewiadówki

Postautor: NIL2 » wtorek, 25 lis 2014, 21:00

ipy pisze:Witajcie. Zamierzam wkroczyć w świat karawaningu- na razie zamontowałem w aucie hak holowniczy i powoli przeglądam oferty sprzedaży przyczep.

Zamierzam kupić małą przyczepkę, DMC do 750 i po swojemu ją przebudować (wydzielić mini łazieneczkę i zbudować łóżko piętrowe).

Sądziłem że Niewiadówki, jako sprzęt uznawany za niedrogi, będą znacznie tańsze od zachodnich przyczep.

Tymczasem, widzę ogłoszenia, gdzie 126E jest oferowane za niemal 4000pln- golas, bez amortyzacji, hamulca najazdowego, lodówki czy ogrzewania. Podobne ceny mają przyczepy zachodnie- ale mające wszystkie te elementy.

Czy ma sens zakup NIewiadówki, remont totalny rozpoczynając od zdarcia tapicerek i wymiany zawieszenia za pieniądze, które łącznie przewyższą zakup i podstawowy remont przyczepy zachodniej?

Widziałem remonty przyczep zachodnich, z wymianą drewnianego szkieletu- więc argument o ich nienaprawialności do mnie nie trafia.

Czy Waszym zdaniem skorupa z tworzywa sztucznego i legenda polskiej marki uzasadnia wyższą cenę? Będąc na moim miejscu, wydalibyście te same 4000pln na przyczepę zachodnią, czy Niewiadówkę?

Pozdrawiam

Będąc na Twoim miejscu dołożyłbym jeszcze trochę i szukałbym porządnej N-ki już po remoncie obowiązkowo z dobrym przedsionkiem :D


Wróć do „Na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości