Nasze Holowniki
- rafał
- Fanklubowicz

- Posty: 297
- Rejestracja: niedziela, 15 mar 2009, 21:06
- Lokalizacja: Klęczany koło Nowego Sącza
Re: Nasze Holowniki
Każdy z Was ma rację .Jedno pali więcej , drugie mniej jedno lepiej drugie gorzej zabezpieczone przed rdzą ... Wszystko zależy w jakim stanie nabyło się auto ( mówię o używce) i jak je sami zabezpieczymy , przykład ojca vw golf 3 niby auto zachodnie teoretycznie powinno być wyzabezpieczane , a tu w tym roku na same poprawki stary wydał 1000 zł ( ruda brała szwy spawalnicze, maskę, nadkola... .Ja w swoje auta mam nalane ile wlazło spód zrobiony na grubo ( mieszanka jakiegoś cuda z kazetem do wewnątrz , spód coś od asfaltu ) .Jako przykład podsuwam moją samarę która ma 19 lat wprawdzie jest po remoncie blachy ale ten remont był dopiero po 17 latach jeżdżenia .Oba auta pozabezpieczane, ciekawe czy niva tyle wytrzyma -- raczej tak bo jeżdżę nią od przysłowiowego święta ( tak jak gdzieś na fotkach widziałem Zundapp ma 2 motory jeden do roboty 2 od święta...
)Najdłużej to wytrzyma niewiadówka jej rdza nie straszna ,przynajmniej moja soli drogowej nie widzi...

Szanuj szefa swego możesz mieć gorszego (uwaga mi się nie sprawdzło teraz mam dobrego szefa !!!!!! ) . Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk a rośnie popyt na święty spokój . Jak się nie ma co się lubi to się z........a żeby to mieć .
Re: Nasze Holowniki
a mój holownik do 100km to PF 125p powyżej Passat B3 2.0 16V 150KM a jak znajdę hak do Syrenki to jeszcze ona pociągnie a co.
Re: Nasze Holowniki
zundapp600 pisze:Ale wiem o czym piszę![]()
posiadam Jeep-a 5,9 benzyna
Ile ten motorek spala LPG w cyklu mieszanym? dalej jestem zainteresowany zakupem Cherokee w benzynie tym bardziej ze przez prawie miesiąc miałem okazję użytkować ale z dieslem 2.1 podobno z renault (nie włoskie 2,5 tak jak w nowszych) i całkiem fajnie to jezdzi tylko nie wiem jak z trwałością tych silników ale w sumie to chyba prosta konstrukcja bo leciwa, jeep jest z roku '90 ale bardzo zadbany. Zakochalem sie w tym aucie.
kolejna N126n '88 trzeci rok zbieram się do remontu
Re: Nasze Holowniki
Czy ktoś może wie jaką DMC przyczepy z hamulcem i bez może ciągnąć Honda Civic VI generacji (1995-2001). Zastanawiam się nad kupnem,
ale muszę brać pod uwagę uciąg 
N126N+Astra II 1,6
Re: Nasze Holowniki
martcin pisze:Czy ktoś może wie jaką DMC przyczepy z hamulcem i bez może ciągnąć Honda Civic VI generacji (1995-2001). Zastanawiam się nad kupnem,ale muszę brać pod uwagę uciąg
pewnie zależy od silnika, ale chyba nawet najsłabsza sobie poradzi z niewiadką
te 1000kg z hamulcem powinno być
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
Re: Nasze Holowniki
martcin pisze:Czy ktoś może wie jaką DMC przyczepy z hamulcem i bez może ciągnąć Honda Civic VI generacji (1995-2001). Zastanawiam się nad kupnem,ale muszę brać pod uwagę uciąg
- Civic 1999; 1.4 IS; MW 1070, DMC1570kg; MMP z ham. 1000kg, bez 500kg
-
Konto usuniete
Re: Nasze Holowniki
Post usuniety
- Załączniki
-
- DSCN8245.jpg (113.92 KiB) Przejrzano 9685 razy
Ostatnio zmieniony środa, 27 lut 2013, 23:23 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nasze Holowniki
zundapp600 pisze:Teraz próbuję ciągać Niewiadówkę takim kombi-nezonem !
Wrażenia z pierwszych prób niezłe![]()
Tylko żeby nie ten apetyt na ON
Henio widzę że dbasz o to żeby każda niewiadką miała swój holownik
ten merc fajny, chyba ostatni taki prawdziwy
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
Re: Nasze Holowniki
zundapp600 pisze:Teraz próbuję ciągać Niewiadówkę takim kombi-nezonem !
Wrażenia z pierwszych prób niezłe![]()
Tylko żeby nie ten apetyt na ON
Chyba trochę przesadzasz z tym apetytem.
Mój słabeńki okular 2,2 D 75 KM w automacie zapakowany na maksa, z nadbagażem w niewiadce spalał poniżej 8 l ON....
sikor
N126 kurołapka ex
N126e ex
N126n
GK 110 namiotówka
FSM 126p 650 E
FSO 125p 1,5 ME 1990
Polonez Caro 1,6 GLE 1992 ZŁOMBOLOWÓZ
Polonez Caro 1,6 GLE 1994 STRAŻACKI
Polonez Caro 1,6 GLE 1994
Junak M-10 500 1964
N126 kurołapka ex
N126e ex
N126n
GK 110 namiotówka
FSM 126p 650 E
FSO 125p 1,5 ME 1990
Polonez Caro 1,6 GLE 1992 ZŁOMBOLOWÓZ
Polonez Caro 1,6 GLE 1994 STRAŻACKI
Polonez Caro 1,6 GLE 1994
Junak M-10 500 1964
-
Konto usuniete
Re: Nasze Holowniki
Post usuniety
Ostatnio zmieniony środa, 27 lut 2013, 23:23 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nasze Holowniki
Też mi taki kombi-nezon cały czas chodzi po głowie, tylko nie mam jeszcze pomysłu jak taki zakup usprawiedliwić
Mój 3.0 turbodiesel, 210 koni, około 12,5l na 100wkę na tempomacie, z tym że załadowany, przyczepka załadowana i jeszcze trumna na dachu.
Mój 3.0 turbodiesel, 210 koni, około 12,5l na 100wkę na tempomacie, z tym że załadowany, przyczepka załadowana i jeszcze trumna na dachu.
Pozdrawiam
Jacek
N126d, N250c off-road edition
+ 3-litrowy holownik
catering, grill, kuchnia polowa, zapraszam na http://www.grill-kuchnia.com
Jacek
N126d, N250c off-road edition
+ 3-litrowy holownik
catering, grill, kuchnia polowa, zapraszam na http://www.grill-kuchnia.com
Re: Nasze Holowniki
Wojaak32 pisze:Też mi taki kombi-nezon cały czas chodzi po głowie, tylko nie mam jeszcze pomysłu jak taki zakup usprawiedliwić![]()
Mój 3.0 turbodiesel, 210 koni, około 12,5l na 100wkę na tempomacie, z tym że załadowany, przyczepka załadowana i jeszcze trumna na dachu.
Jaki 3 litrowy turbodiesel ma 210 kucy?
PS. Właśnie kupiłem okulara 3,0 178 KM, mój 75 KM przeprowadził się nad morze...
sikor
N126 kurołapka ex
N126e ex
N126n
GK 110 namiotówka
FSM 126p 650 E
FSO 125p 1,5 ME 1990
Polonez Caro 1,6 GLE 1992 ZŁOMBOLOWÓZ
Polonez Caro 1,6 GLE 1994 STRAŻACKI
Polonez Caro 1,6 GLE 1994
Junak M-10 500 1964
N126 kurołapka ex
N126e ex
N126n
GK 110 namiotówka
FSM 126p 650 E
FSO 125p 1,5 ME 1990
Polonez Caro 1,6 GLE 1992 ZŁOMBOLOWÓZ
Polonez Caro 1,6 GLE 1994 STRAŻACKI
Polonez Caro 1,6 GLE 1994
Junak M-10 500 1964
Re: Nasze Holowniki
sikor32 pisze:Wojaak32 pisze:Też mi taki kombi-nezon cały czas chodzi po głowie, tylko nie mam jeszcze pomysłu jak taki zakup usprawiedliwić![]()
Mój 3.0 turbodiesel, 210 koni, około 12,5l na 100wkę na tempomacie, z tym że załadowany, przyczepka załadowana i jeszcze trumna na dachu.
Jaki 3 litrowy turbodiesel ma 210 kucy?
PS. Właśnie kupiłem okulara 3,0 178 KM, mój 75 KM przeprowadził się nad morze...
toyota land cruiser
Re: Nasze Holowniki
jedrek101 pisze:sikor32 pisze:Wojaak32 pisze:Też mi taki kombi-nezon cały czas chodzi po głowie, tylko nie mam jeszcze pomysłu jak taki zakup usprawiedliwić![]()
Mój 3.0 turbodiesel, 210 koni, około 12,5l na 100wkę na tempomacie, z tym że załadowany, przyczepka załadowana i jeszcze trumna na dachu.
Jaki 3 litrowy turbodiesel ma 210 kucy?
PS. Właśnie kupiłem okulara 3,0 178 KM, mój 75 KM przeprowadził się nad morze...
toyota land cruiser
Myślę, że przyzwoite spalanie w takiej opcji.
sikor
N126 kurołapka ex
N126e ex
N126n
GK 110 namiotówka
FSM 126p 650 E
FSO 125p 1,5 ME 1990
Polonez Caro 1,6 GLE 1992 ZŁOMBOLOWÓZ
Polonez Caro 1,6 GLE 1994 STRAŻACKI
Polonez Caro 1,6 GLE 1994
Junak M-10 500 1964
N126 kurołapka ex
N126e ex
N126n
GK 110 namiotówka
FSM 126p 650 E
FSO 125p 1,5 ME 1990
Polonez Caro 1,6 GLE 1992 ZŁOMBOLOWÓZ
Polonez Caro 1,6 GLE 1994 STRAŻACKI
Polonez Caro 1,6 GLE 1994
Junak M-10 500 1964
Re: Nasze Holowniki
Tak, to Toyota LC D4D i chyba ciężko będzie zejść niżej. Tak dla porównania, Land Cruiser 3.0D, ale poprzedni model z silnikiem 1KZTE (125 koni) i ponadstandardowymi kołami (32 cale AT) spalił z cycepką około 13 litrów a Voyager 3.3 benzyna (170 koni) 15 litrów w trasie.
Pozdrawiam
Jacek
N126d, N250c off-road edition
+ 3-litrowy holownik
catering, grill, kuchnia polowa, zapraszam na http://www.grill-kuchnia.com
Jacek
N126d, N250c off-road edition
+ 3-litrowy holownik
catering, grill, kuchnia polowa, zapraszam na http://www.grill-kuchnia.com
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
