BMW e30 324d
: czwartek, 7 sty 2010, 22:03
No to co nie co o moim holowniku. Sory za może chaotyczne opisy, ale skopiowałem to z forum BMW KLUBU PODBESKIDZIE gdzie mam temat o swoim samochodzie.
Tak wyglądała jak kupiłem ją w czerwcu 2005 roku:
Na pierwszy rzut oka niby wszystko dobrze, ale jednak znaki czasu zaczęły wychodzić na zewnątrz -korozja No i przyszedł czas na mały remoncik (sory za jakość zdjęć):
U blacharza:
A tutaj już efekt końcowy :rotfl:
W środku:
No i serce M21D24:
Następnie dołożyłem komplecik czterech elektrycznych szyb:
Tu się coś rozmazało
Kilka fotek z nowymi felgami i lekką glebą:
Teraz coś z wnętrza, niby takie pierdołki, ale cieszą oko (przynajmniej moje ).
Pokrętło regulacji wysokości świateł (podświetlane):
Przełączniki podgrzewanych foteli, narazie tylko świecą:
Pokrywa nad akumulator i schowek nad nią:
Tutaj coś uzupełniłem (potrzebuje klucza 8/10 i imbus taki w kształcie litery S):
Podczas małego remontu silnika liznąłem co nie co farbą
Jeszcze kilka zdjęć z małego remontu silnika:
Szyberdach elektryczny i "Check Control":
Oryginalna latarka w specjalne miejsce do schowka:
A tu jeszcze zimowo-okazyjne wdzianko zwane BRA:
i przyciemniane lampy Black Bosch:
Wydech, nowy seryjny:
Podświetlane klamki wewnętrzne:
Coś do zawieszenia:
No to pochwale się kolejnymi dodatkami w mojej buni
Na początek opowiem o elektrycznych fotelach, są to SPORTSITZE półskórzane i pochodzą z modelu e34 M5.
Dwa przednie fotele mają po 6 stopni regulacji:
- fotel przód-tył
- fotel góra-dół
- fotel góra-dół - "kołyska"
- oparcie przód-tył
- zagłówek góra-dół
i część pod uda przód-tył
wszystkie te ruchy sterowane są elektrycznie, dodatkowo fotel kierowcy posiada 3 pamięci ustawień, które każdą z osobna można zaprogramować. Fotele podłączone są do instalacji i działają :hyhy: Tylna kanapa została oryginalna, ale obszyta po wzór foteli przednich.
Przy okazji prac z fotelami zamontowałem rękaw na narty
Klin pod koło też w końcu znalazł swoje miejsce w bagażniku.
Założyłem również upragniony tempomat. Było trudno dostać oryginał, a jak już się trafił to cena była bardzo zaporowa. Więc zdecydowałem się na małą przeróbkę Tempomat czyli komputer sterujący i silnik wykonawczy pochodzą z modelu e34, jedynie manetka pochodzi z modelu e30 (324td od Hrexa ), którą trochę przerobiłem. Całą instalacje elektryczną wykonałem sam i w efekcie wszystko działa jak trzeba
No i jeszcze doszły mi obrysówki, oryginalne BMW, odkupiłem je od NIUNI i kjubusa
Podświetlana gałka zmiany biegów:
Radio Alpine, kolor podświetlenia idealnie pasuje do BMW
Założyłem wycieraczki ze spryskiwaczami reflektorów, oraz mycie intensywne szyby przedniej :hyhy:
Podłączenia spryskiwacza głównego i reflektorów:
Dodatkowy zbiorniczek na koncentrat do mycia intensywnego szyby przedniej:
Więc tak, wygłuszenie tylnej klapy :hyhy: :
dołożyłem sobie dodatkowe siłowniczki do tylnej klapy, teraz sama się otwiera
następnie rozpórka przednich kielichów, taka sobie zwykła aluminiowa:
kluczyk imbus do kompletu do awaryjnego domykania szyb i szyberdachu, jeszcze raz wielkie dzięki Tomass :] :
oryginalna, w pełni kompletna apteczka z e34 pod fotel pasażera:
No i gwóźdź programu, kierownica M-technic II, którą dostałem od mojej kochanej Ani na urodzinki
A takie coś od jakiegoś czasu testuję w piwnicy :luka: :
A i założyłem na tył amortyzatory bilstein B4.
Lusterko wsteczna z lampkami m-technik
Sezon letni rozpoczęty, założyłem nowe oponki
I to by było tak w skrócie.
Tak wyglądała jak kupiłem ją w czerwcu 2005 roku:
Na pierwszy rzut oka niby wszystko dobrze, ale jednak znaki czasu zaczęły wychodzić na zewnątrz -korozja No i przyszedł czas na mały remoncik (sory za jakość zdjęć):
U blacharza:
A tutaj już efekt końcowy :rotfl:
W środku:
No i serce M21D24:
Następnie dołożyłem komplecik czterech elektrycznych szyb:
Tu się coś rozmazało
Kilka fotek z nowymi felgami i lekką glebą:
Teraz coś z wnętrza, niby takie pierdołki, ale cieszą oko (przynajmniej moje ).
Pokrętło regulacji wysokości świateł (podświetlane):
Przełączniki podgrzewanych foteli, narazie tylko świecą:
Pokrywa nad akumulator i schowek nad nią:
Tutaj coś uzupełniłem (potrzebuje klucza 8/10 i imbus taki w kształcie litery S):
Podczas małego remontu silnika liznąłem co nie co farbą
Jeszcze kilka zdjęć z małego remontu silnika:
Szyberdach elektryczny i "Check Control":
Oryginalna latarka w specjalne miejsce do schowka:
A tu jeszcze zimowo-okazyjne wdzianko zwane BRA:
i przyciemniane lampy Black Bosch:
Wydech, nowy seryjny:
Podświetlane klamki wewnętrzne:
Coś do zawieszenia:
No to pochwale się kolejnymi dodatkami w mojej buni
Na początek opowiem o elektrycznych fotelach, są to SPORTSITZE półskórzane i pochodzą z modelu e34 M5.
Dwa przednie fotele mają po 6 stopni regulacji:
- fotel przód-tył
- fotel góra-dół
- fotel góra-dół - "kołyska"
- oparcie przód-tył
- zagłówek góra-dół
i część pod uda przód-tył
wszystkie te ruchy sterowane są elektrycznie, dodatkowo fotel kierowcy posiada 3 pamięci ustawień, które każdą z osobna można zaprogramować. Fotele podłączone są do instalacji i działają :hyhy: Tylna kanapa została oryginalna, ale obszyta po wzór foteli przednich.
Przy okazji prac z fotelami zamontowałem rękaw na narty
Klin pod koło też w końcu znalazł swoje miejsce w bagażniku.
Założyłem również upragniony tempomat. Było trudno dostać oryginał, a jak już się trafił to cena była bardzo zaporowa. Więc zdecydowałem się na małą przeróbkę Tempomat czyli komputer sterujący i silnik wykonawczy pochodzą z modelu e34, jedynie manetka pochodzi z modelu e30 (324td od Hrexa ), którą trochę przerobiłem. Całą instalacje elektryczną wykonałem sam i w efekcie wszystko działa jak trzeba
No i jeszcze doszły mi obrysówki, oryginalne BMW, odkupiłem je od NIUNI i kjubusa
Podświetlana gałka zmiany biegów:
Radio Alpine, kolor podświetlenia idealnie pasuje do BMW
Założyłem wycieraczki ze spryskiwaczami reflektorów, oraz mycie intensywne szyby przedniej :hyhy:
Podłączenia spryskiwacza głównego i reflektorów:
Dodatkowy zbiorniczek na koncentrat do mycia intensywnego szyby przedniej:
Więc tak, wygłuszenie tylnej klapy :hyhy: :
dołożyłem sobie dodatkowe siłowniczki do tylnej klapy, teraz sama się otwiera
następnie rozpórka przednich kielichów, taka sobie zwykła aluminiowa:
kluczyk imbus do kompletu do awaryjnego domykania szyb i szyberdachu, jeszcze raz wielkie dzięki Tomass :] :
oryginalna, w pełni kompletna apteczka z e34 pod fotel pasażera:
No i gwóźdź programu, kierownica M-technic II, którą dostałem od mojej kochanej Ani na urodzinki
A takie coś od jakiegoś czasu testuję w piwnicy :luka: :
A i założyłem na tył amortyzatory bilstein B4.
Lusterko wsteczna z lampkami m-technik
Sezon letni rozpoczęty, założyłem nowe oponki
I to by było tak w skrócie.