Nasze Holowniki
Re: Nasze Holowniki
Post usuniety
Ostatnio zmieniony niedziela, 3 mar 2013, 21:18 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nasze Holowniki
Paczek pisze:To co może polecicie - coś takiego 90% po asfalcie i 10 % po lesie ....
No i żeby oczywiście pociągnęło Niewiadkę.
No i żeby tanie było , ładne, zgrabne, nieawaryjne, ekonomiczne, ekologiczne piękne i śliczne
Heh, gdyby nie jedno z tych kryteriów, widzi mi się, że mus to być rower
- stef
- Fanklubowicz
- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
To zamiast nivy to bym polecał jeep cherokee - równie tanie w zakupie, mniej rdzy, wygodniejsze a pali podobnie - no może ciut więcej.
Za około 8-10 tyś można kupić cherokee z silnikiem 4.0 z gazem, a jak nie cherokee to można poszukać grand cherokee. tez fajne autko ale ma więcej elektroniki. Jadnak gdy się jeździ po szutrach a nie w ciężkim terenie to super się sprawdza.
Myślę że lepsza alternatywa dla rdzewiejącej nivy.
Za około 8-10 tyś można kupić cherokee z silnikiem 4.0 z gazem, a jak nie cherokee to można poszukać grand cherokee. tez fajne autko ale ma więcej elektroniki. Jadnak gdy się jeździ po szutrach a nie w ciężkim terenie to super się sprawdza.
Myślę że lepsza alternatywa dla rdzewiejącej nivy.
Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
Re: Nasze Holowniki
Post usuniety
Ostatnio zmieniony czwartek, 28 lut 2013, 21:11 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
- stef
- Fanklubowicz
- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Jeździłem 3 lata. Kupiłem za 6 tyś, włożyłem 3,5 tys (łącznie z gazem, radiem, hakiem) i sprzedałem po 3 latach za 12tyś - to złe auto ? Pokaż lepsze.
Aha nigdy mi nie nawaliło w drodze, a miałem akurat studia w Krakowie więc 2 razy w miesiącu śmigałem pomiędzy Białymstokiem a Krakowem, więc km narobił. W trasie palił 14l/100km, ale pełne obłożenie, bagaże no i nie oszczędzałem, bo ekonomiczna prędkość to 110km/h.
A ceny części dużo tańsze niż do grupy VW.
Wadą jest spalanie - niestety amerykanie maja inne ceny paliw.
Kumpel z którym bawimy siew terenie więcej kasy i pracy włożył w swoja nive w tym samym okresie czasu - części tańsze ale częściej je wymieniał.
Uważam że jeep to dobre auto, ale trzeba trafić na dobry egzemplarz, bo niestety większość to już przechodzone auta które w swoim życiu naciągały się przyczep lub były ostro katowane w ternie.
Ja szukałem bez gazu i bez haka do tego w miarę niedawno sprowadzonego - i udało się
Aha chyba że piszesz o jeepie z silnikiem 2,1 lub 2,5 TD... to masz 100% racji. Jak Jeep to tylko benzyna, ewentualnie +gaz.
tak wyglądam w czasie zakupu:
a tak po 3 latach w czasie sprzedaży:
Aha nigdy mi nie nawaliło w drodze, a miałem akurat studia w Krakowie więc 2 razy w miesiącu śmigałem pomiędzy Białymstokiem a Krakowem, więc km narobił. W trasie palił 14l/100km, ale pełne obłożenie, bagaże no i nie oszczędzałem, bo ekonomiczna prędkość to 110km/h.
A ceny części dużo tańsze niż do grupy VW.
Wadą jest spalanie - niestety amerykanie maja inne ceny paliw.
Kumpel z którym bawimy siew terenie więcej kasy i pracy włożył w swoja nive w tym samym okresie czasu - części tańsze ale częściej je wymieniał.
Uważam że jeep to dobre auto, ale trzeba trafić na dobry egzemplarz, bo niestety większość to już przechodzone auta które w swoim życiu naciągały się przyczep lub były ostro katowane w ternie.
Ja szukałem bez gazu i bez haka do tego w miarę niedawno sprowadzonego - i udało się
Aha chyba że piszesz o jeepie z silnikiem 2,1 lub 2,5 TD... to masz 100% racji. Jak Jeep to tylko benzyna, ewentualnie +gaz.
tak wyglądam w czasie zakupu:
a tak po 3 latach w czasie sprzedaży:
Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
Re: Nasze Holowniki
Post usuniety
Ostatnio zmieniony środa, 27 lut 2013, 23:22 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nasze Holowniki
Według mnie tylko jedne auto jest w stanie sprostać tak rygorystycznym kryteriom Paczka. Jest to służbowe Seicento 600 z LPG .
Gdzie nie wjedzie terenowy to poradzi se służbowy
Spalanie w Jeepie 14L/100 - jasne - w trasie może tak, tak w ogóle to 24 -25. Nie piszmy bajek bo ktoś kupi i będzie się dziwił przy tankowaniu .
Nivka oprócz niezaprzeczalnego uroku osobistego i ekonomicznego silnika ma jeszcze jedną jakże istotną zaletę - pozwala co jakiś czas w sobie pogrzebać i to jest opium dla duszy w czasach aut nietykalnych Z tą rudą to bym tak nie demonizował - sprawa jest do opanowania
Gdzie nie wjedzie terenowy to poradzi se służbowy
Spalanie w Jeepie 14L/100 - jasne - w trasie może tak, tak w ogóle to 24 -25. Nie piszmy bajek bo ktoś kupi i będzie się dziwił przy tankowaniu .
Nivka oprócz niezaprzeczalnego uroku osobistego i ekonomicznego silnika ma jeszcze jedną jakże istotną zaletę - pozwala co jakiś czas w sobie pogrzebać i to jest opium dla duszy w czasach aut nietykalnych Z tą rudą to bym tak nie demonizował - sprawa jest do opanowania
- rafał
- Fanklubowicz
- Posty: 296
- Rejestracja: niedziela, 15 mar 2009, 21:06
- Lokalizacja: Klęczany koło Nowego Sącza
Re: Nasze Holowniki
Każdy z Was ma rację .Jedno pali więcej , drugie mniej jedno lepiej drugie gorzej zabezpieczone przed rdzą ... Wszystko zależy w jakim stanie nabyło się auto ( mówię o używce) i jak je sami zabezpieczymy , przykład ojca vw golf 3 niby auto zachodnie teoretycznie powinno być wyzabezpieczane , a tu w tym roku na same poprawki stary wydał 1000 zł ( ruda brała szwy spawalnicze, maskę, nadkola... .Ja w swoje auta mam nalane ile wlazło spód zrobiony na grubo ( mieszanka jakiegoś cuda z kazetem do wewnątrz , spód coś od asfaltu ) .Jako przykład podsuwam moją samarę która ma 19 lat wprawdzie jest po remoncie blachy ale ten remont był dopiero po 17 latach jeżdżenia .Oba auta pozabezpieczane, ciekawe czy niva tyle wytrzyma -- raczej tak bo jeżdżę nią od przysłowiowego święta ( tak jak gdzieś na fotkach widziałem Zundapp ma 2 motory jeden do roboty 2 od święta... )Najdłużej to wytrzyma niewiadówka jej rdza nie straszna ,przynajmniej moja soli drogowej nie widzi...
Szanuj szefa swego możesz mieć gorszego (uwaga mi się nie sprawdzło teraz mam dobrego szefa !!!!!! ) . Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk a rośnie popyt na święty spokój . Jak się nie ma co się lubi to się z........a żeby to mieć .
Re: Nasze Holowniki
a mój holownik do 100km to PF 125p powyżej Passat B3 2.0 16V 150KM a jak znajdę hak do Syrenki to jeszcze ona pociągnie a co.
Re: Nasze Holowniki
zundapp600 pisze:Ale wiem o czym piszę
posiadam Jeep-a 5,9 benzyna
Ile ten motorek spala LPG w cyklu mieszanym? dalej jestem zainteresowany zakupem Cherokee w benzynie tym bardziej ze przez prawie miesiąc miałem okazję użytkować ale z dieslem 2.1 podobno z renault (nie włoskie 2,5 tak jak w nowszych) i całkiem fajnie to jezdzi tylko nie wiem jak z trwałością tych silników ale w sumie to chyba prosta konstrukcja bo leciwa, jeep jest z roku '90 ale bardzo zadbany. Zakochalem sie w tym aucie.
kolejna N126n '88 trzeci rok zbieram się do remontu
Re: Nasze Holowniki
Czy ktoś może wie jaką DMC przyczepy z hamulcem i bez może ciągnąć Honda Civic VI generacji (1995-2001). Zastanawiam się nad kupnem, ale muszę brać pod uwagę uciąg
N126N+Astra II 1,6
Re: Nasze Holowniki
martcin pisze:Czy ktoś może wie jaką DMC przyczepy z hamulcem i bez może ciągnąć Honda Civic VI generacji (1995-2001). Zastanawiam się nad kupnem, ale muszę brać pod uwagę uciąg
pewnie zależy od silnika, ale chyba nawet najsłabsza sobie poradzi z niewiadką
te 1000kg z hamulcem powinno być
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
Re: Nasze Holowniki
martcin pisze:Czy ktoś może wie jaką DMC przyczepy z hamulcem i bez może ciągnąć Honda Civic VI generacji (1995-2001). Zastanawiam się nad kupnem, ale muszę brać pod uwagę uciąg
- Civic 1999; 1.4 IS; MW 1070, DMC1570kg; MMP z ham. 1000kg, bez 500kg
Re: Nasze Holowniki
Post usuniety
- Załączniki
-
- DSCN8245.jpg (113.92 KiB) Przejrzano 7051 razy
Ostatnio zmieniony środa, 27 lut 2013, 23:23 przez Konto usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nasze Holowniki
zundapp600 pisze:Teraz próbuję ciągać Niewiadówkę takim kombi-nezonem !
Wrażenia z pierwszych prób niezłe
Tylko żeby nie ten apetyt na ON
Henio widzę że dbasz o to żeby każda niewiadką miała swój holownik
ten merc fajny, chyba ostatni taki prawdziwy
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości