Nasze Holowniki
Re: Nasze Holowniki
Tak - zauważyłem że N-132 to raczej rzadkość.
Ogólnie fajna i najbardziej mnie cieszy że w zasadzie kupiłem ją przez przypadek.
Muszę tylko przeskoczyć problem dokumentów - to panuje straszny chaos - i ...... w dogę !!!!
Pozdrawiam
Ogólnie fajna i najbardziej mnie cieszy że w zasadzie kupiłem ją przez przypadek.
Muszę tylko przeskoczyć problem dokumentów - to panuje straszny chaos - i ...... w dogę !!!!
Pozdrawiam
Re: Nasze Holowniki
Mój holowniczek to Rover 820 Si z '92, silnik 2.0 benzyna, moc powinno być 136 KM ale ile zostało to kto to wie . W teorii powinien sobie dać rade ale zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce już niedługo będzie ten pierwszy raz z przyczepką.
Rover 820 Si + N126 e
-
- Fanklubowicz
- Posty: 2065
- Rejestracja: wtorek, 2 cze 2009, 06:52
- Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Re: Nasze Holowniki
posiadam Lanosa 1.5 16V 100KM nie jest to wyscigowka ale z enka w gorach daje sobie rade max rozpedzilem do 110km/h spalanie LPG w granicach 10 l
Wyjazdy 2019 3096 km 27 nocek
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 250km 2nocki
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 250km 2nocki
- andrzejdisel
- Posty: 82
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2008, 15:42
- Lokalizacja: Sochaczew
Re: Nasze Holowniki
Witam - ja w tym roku bylem moim zestawem ( Volvo V40 1,9 D 95 KM oraz przyczepka N 126 E po remoncie ) nad morzem w Dębkach - oraz na 2 zlocie milosnikow samochodów Volvo V40 i S40 w Sielpi Wielkiej - autko spokojnie dawalo sobie rade z tym ciezarem ( wrecz pod stroma gorke przyspieszalem spokojnie ) zapas mocy wynikajacy z duzego momentu obrotowego przy niskich obrotach ( jak to w diezlach bywa ) spalanie wyszlo okolo 9 litrow ON / 100 km - mysle ze to dobry wynik - biorac pod uwage zaladowana przyczepke na maxa - byl z nami wnuczek ( 2 lata ) i to jego zapasy skutecznie dociazaly przyczepke
Pozdrawiam andrzejdisel
Volvo V 40 1,9 DI (turbo) 95 KM + Niewiadów N 126 E
Volvo V 40 1,9 DI (turbo) 95 KM + Niewiadów N 126 E
- Borivoj
- Fanklubowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: wtorek, 5 lut 2008, 22:15
- Lokalizacja: Velešín (Česká Republika)
Re: Nasze Holowniki
Brian pisze:kotek pisze: przymierzam się do zmiany holownika na 174 koniki.
Kotku a co przypuszczalnie będzie następcą Audi ?
Mój holownik to Citroen Berlingo 1.9 D, 75 koników. Samochód posiadam od 8 lat a w tym roku dostał hak i dzielnie śmiga z naszą niewiadówką. Cytrynke mam zarejestrowaną jako pojazd ciężarowy więc przynajmniej nie mam problemów z ograniczeniami DMC przyczepy z hamlucem i DMC przyczepy bez hamulca. Po prostu mam tylko DMC przyczepy 1100 kg. Ogólnie autko ma nieco ponad 300 tyś. km i sprawuje się super. Co do jazdy z przyczepką to spalanie wzrosło o ok 2 litry czyli w trasie mieszcze się w okolicach 8-9 litrów z pełnym załadunkiem czyli przyczepka, box dachowy, 3 osoby i reszta sprzętu, ubrań itp. Miałem okazję testować samochód z przyczepką w górach i auto trzyma się super drogi ... Chociaż szczerze to 25 koników więcej i auto lux bo czasami brak mocy wychodził ale to tylko pod duże podjazdy ( Ale 40 km/h było )
Ahoj Brian, 1.3.2009 jsem koupil také holownik Peugeot Partner 1,9d (to same jako Berlingo). Auto jest super. S przycepkou N126d (hamowana) jest spalanie 8,8 litry v gorach. (Skoda Felicia spalanie 11 litry v gorach) Foto jest v galerii Nasze niewiadovky. Pozdrawuje Borivoj z Czech
Re: Nasze Holowniki
Gratuluje zakupu Bardzo dobry wybór! U nas ma juz prawie 350 tys. i chodzi bez żadnego problemu. Również pozdrawiam Borivoj
Berlingo 1.9D + N126b
Re: Nasze Holowniki
Witam! Ja ciągnę n126 e Golfem III kombi 1,9tdi 90 KM.Auto daje sobie radę bardzo dobrze.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Nasze Holowniki
Mój koń pociągowy to renault megane 1,5 dci z 2003 roku a bryczka do konia to n126nt z 1998 roku. Z racji że jest to świerzy zakup pokonałem tym zestawem tylko jedną trase od poprzedniego właściciela do stajni Jakieś 300 km bez problemowo tylko zużycie owsa wzrosło z 5 do 7 litrów
Re: Nasze Holowniki
Witam,jakoś umknął mi ten temat:
Naszą N 126n ciągniemy T4 - 2,4 D,na co dzień auto w ciągłej eksploatacji- narzędzie pracy
ogólnie jak dla mnie fajna jazda,dużo przestrzeni tak że przyczepka może leciec pusto i raczej wszystkie dalsze wyjazdy będą / są Tym autem
Drugie auto auto to Golf 3 combi 1,9 TD mojej małzonki do którego niedawno załozyłem hak,nawet niezła jazda
natomiast -porównanie z busem wypada blado
Naszą N 126n ciągniemy T4 - 2,4 D,na co dzień auto w ciągłej eksploatacji- narzędzie pracy
ogólnie jak dla mnie fajna jazda,dużo przestrzeni tak że przyczepka może leciec pusto i raczej wszystkie dalsze wyjazdy będą / są Tym autem
Drugie auto auto to Golf 3 combi 1,9 TD mojej małzonki do którego niedawno załozyłem hak,nawet niezła jazda
natomiast -porównanie z busem wypada blado
-
- Przyjaciel
- Posty: 800
- Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
- Lokalizacja: Opole
Re: Nasze Holowniki
No ja dzisiaj dokupiłem do przyczepki SEATA Alhambrę.
Re: Nasze Holowniki
Andrzej132 pisze:No ja dzisiaj dokupiłem do przyczepki SEATA Alhambrę.
Andrzej, to coś więcej napisz Jaki motorek? Jak pierwsze wrażenia z jazdy?
Niech dobrze służy
Re: Nasze Holowniki
Andrzej132 pisze:No ja dzisiaj dokupiłem do przyczepki SEATA Alhambrę.
moja n132 tez dostała inny holownik... -VW t4 multivana
szymon79
N 132t + N250 + VW T4 multivan 2.5 LPG
N 132t + N250 + VW T4 multivan 2.5 LPG
-
- Przyjaciel
- Posty: 800
- Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
- Lokalizacja: Opole
Re: Nasze Holowniki
No jeszcze nie próbowałem bo u nas pada deszcz a chciałem gdzieś wyjechać. Za tydzień wypróbuję to coś napiszę. Rewelacji się nie spodziewam bo samo puste auto waży prawie 1800 kg i tylko ma 110 KM.
-
- Przyjaciel
- Posty: 800
- Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
- Lokalizacja: Opole
Re: Nasze Holowniki
Dzisiaj zrobiłem pierwszą trasę z nowym holownikiem. Rewelacji (110 KM) nie ma, ale jedzie się zdecydowanie spokojniej, hamulec też znacznie lepsze. Praktycznie nie ma denerwującego mnie kołysania wzdłużnego samochodu, co w felicji było utrapieniem. Zawieszenie tylne jest na tyle twarde, że podłączenie przyczepy nie jest widoczne. Wysokie auto umożliwia też widoczność do tyłu przez szyby w przyczepie - widać co za nami jedzie.
Ze względu na dużą masę samochodu przyczepa nie jest tak odczuwalna jak w mniejszym aucie, więc częściej patrzyłam w lusterko czy jeszcze jest na haku.
Ze względu na dużą masę samochodu przyczepa nie jest tak odczuwalna jak w mniejszym aucie, więc częściej patrzyłam w lusterko czy jeszcze jest na haku.
Re: Nasze Holowniki
Andrzej132 pisze:Dzisiaj zrobiłem pierwszą trasę z nowym holownikiem. Rewelacji (110 KM) nie ma, ale jedzie się zdecydowanie spokojniej, hamulec też znacznie lepsze.
mnie może uda się pojeździć sharanem z takim samym silnikiem (110KM TDI)
to postaram się podzielić wrażeniami
Kurcze trochę martwi mnie, że piszesz o 110KM mało ...
myślę nad zakupem berlingo w wersji 1.6HDI,
a tam jest 90KM, z tym że moment ponad 200Nm
Rozważałem też xsarę z silnikiem benzyna (LPG) 1,6 - 116KM
była N126e, jest Hobby 430T+ Ford Focus C-max 1.8 + Suzuki Vitara 4x4
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości