Nasze Holowniki
- kooba
- Administrator
- Posty: 5516
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
A tak trochę inaczej z autostradowej beczki. Jak kasują cię na bramkach za auto z przyczepą to ma znaczenie czy zastaw przekracza 3,5T czy to już bez różnicy bo wystarcza fakt przyczepy na haku?
Re: Nasze Holowniki
Masa nie ma znaczenia.
Za N250 też tyle zapłacisz.
Za N250 też tyle zapłacisz.
-
- Fanklubowicz
- Posty: 335
- Rejestracja: czwartek, 1 kwie 2021, 10:33
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Re: Nasze Holowniki
kooba pisze:A tak trochę inaczej z autostradowej beczki. Jak kasują cię na bramkach za auto z przyczepą to ma znaczenie czy zastaw przekracza 3,5T czy to już bez różnicy bo wystarcza fakt przyczepy na haku?
Z tego co się pytałem na bramkach wystarczy mieć tylko przyczepkę lekką nawet poniżej zestawu DMC<3500 i płacisz bo jesteś z przyczepką
---------------------------------------
N126e 1986r.
T4 Atlantis 1999r.
W210 1998r.
Passat B5 2004r
Passat B4 1994r.
Ogar 205 1988r. (dwubiegowy)
N126e 1986r.
T4 Atlantis 1999r.
W210 1998r.
Passat B5 2004r
Passat B4 1994r.
Ogar 205 1988r. (dwubiegowy)
-
- Fanklubowicz
- Posty: 335
- Rejestracja: czwartek, 1 kwie 2021, 10:33
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Re: Nasze Holowniki
reflexes pisze:Trochę więcej. Cały płatny odcinek A1 z Nowej Wsi do Rusocina z przyczepą kosztuje 71 zł.
Widocznie źle zakodowałem. No to jeszcze droższa sprawa.
reflexes pisze:A tak na marginesie to ktoś wie kiedy planowane jest wprowadzenie opłat na całej A1?
Oddanie remontowanego odcinka to chyba ok 2 lat więc potem pewno wprowadzą.
---------------------------------------
N126e 1986r.
T4 Atlantis 1999r.
W210 1998r.
Passat B5 2004r
Passat B4 1994r.
Ogar 205 1988r. (dwubiegowy)
N126e 1986r.
T4 Atlantis 1999r.
W210 1998r.
Passat B5 2004r
Passat B4 1994r.
Ogar 205 1988r. (dwubiegowy)
- kooba
- Administrator
- Posty: 5516
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Jeżeli dobrze czytam te tabelkę to jestem w kategorii 2a, ale jak bym kupił wymarzone Hobby 650 na 2 osiach to byłbym w kategorii 3, ale na cenę to nie wpływa.
- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 464
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Nasze Holowniki
kooba pisze:Jeżeli dobrze czytam te tabelkę to jestem w kategorii 2a, ale jak bym kupił wymarzone Hobby 650 na 2 osiach to byłbym w kategorii 3, ale na cenę to nie wpływa.
Dalej byś był 2a, no chyba że na hobbita na bliźniaku.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
Re: Nasze Holowniki
Dokładnie, 2a. Zresztą nie ważne, bo opłata jest taka sama powyżej solówki i motura. Tu można by podyskutować nad zasadnością tak wysokiej opłaty ale chyba nie ma co strzępić języka. Z resztą na początku motocykliści też protestowali ale zasada jest tak że jak ci się nie podoba to spadaj.
Dodam że warto zainstalować aplikację Autopay/AmberGo/SkyCash, które służą do płatności mobilnych. Na bramkach tylko dla płatności mobilnych z reguły są dużo mniejsze kolejki a nawet jak są to dużo szybciej idą bo system działa dość sprawnie. Oczywiście swoje i tak trzeba odstać, bo przebić się do nich można dopiero jak robi się rozjazd na poszczególne bramki (powinien być osobny pas ruchu dla tych z aplikacją ) i pod warunkiem że jakiś delikwent nie wjedzie na bramkę bez kasjera i zaczyna być mocno zdziwiony że nie ma komu zapłacić, cofać w panice i czekać aż łaskawie go ktoś wpuści w kolejkę na sąsiednią bramkę z kasjerem . Niestety trzeba pamiętać o wybraniu stosownej kategorii przed wyjazdem jak się jeździ danym szlakiem raz z budą a raz bez. Chociaż zdarzyło mi się tego nie zrobić i na tablicy zobaczyć wynik z kategorii 2a gdy jechałem w kategorii 1 ale na szczęście system kamer działa poprawnie i faktyczna opłata była za kat. 1.
Dodam że warto zainstalować aplikację Autopay/AmberGo/SkyCash, które służą do płatności mobilnych. Na bramkach tylko dla płatności mobilnych z reguły są dużo mniejsze kolejki a nawet jak są to dużo szybciej idą bo system działa dość sprawnie. Oczywiście swoje i tak trzeba odstać, bo przebić się do nich można dopiero jak robi się rozjazd na poszczególne bramki (powinien być osobny pas ruchu dla tych z aplikacją ) i pod warunkiem że jakiś delikwent nie wjedzie na bramkę bez kasjera i zaczyna być mocno zdziwiony że nie ma komu zapłacić, cofać w panice i czekać aż łaskawie go ktoś wpuści w kolejkę na sąsiednią bramkę z kasjerem . Niestety trzeba pamiętać o wybraniu stosownej kategorii przed wyjazdem jak się jeździ danym szlakiem raz z budą a raz bez. Chociaż zdarzyło mi się tego nie zrobić i na tablicy zobaczyć wynik z kategorii 2a gdy jechałem w kategorii 1 ale na szczęście system kamer działa poprawnie i faktyczna opłata była za kat. 1.
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1045
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Nawiązując do viatoll-a to jakoś niedługo kończyć się będzie jego działanie. Uruchamiają system e-toll z nowymi urządzeniami GPS lub można będzie jeździć z aplikacją mobilną
Re: Nasze Holowniki
Ja się na tym nie znam, nie mam to nie potrzebuję, ale jest u nas kilka zestawów z większymi autami i nigdy nie słyszałem aby musieli korzystać z viatola.
Dzin t4 ciągnie eNkę, Archi amerykańską landarą, Victus t4 , Robcar t4 też eNka, czy Wy wszyscy powinniście mieć viatol?
Dzin t4 ciągnie eNkę, Archi amerykańską landarą, Victus t4 , Robcar t4 też eNka, czy Wy wszyscy powinniście mieć viatol?
Re: Nasze Holowniki
Mój nie. Viatola miałem ze zgniłkiem, dlatego najczęściej jeździł za galloperem. A teraz mam spokój
Re: Nasze Holowniki
No jak, przecież kolega @easy_rider specjalnie szukał lżejszej wersji zapiekanki żeby nie łapać się na viatol, no chyba że coś źle zrozumiałem.
To albo Ty ciągniesz enkę(750kg) na nielegalu, swoją drogą już byś się chyba o tym dawno dowiedział od listonosza, albo kolega sadzi jakieś kapeluchy?
To albo Ty ciągniesz enkę(750kg) na nielegalu, swoją drogą już byś się chyba o tym dawno dowiedział od listonosza, albo kolega sadzi jakieś kapeluchy?
Re: Nasze Holowniki
Samoogon pisze:No jak, przecież kolega @easy_rider specjalnie szukał lżejszej wersji zapiekanki żeby nie łapać się na viatol, no chyba że coś źle zrozumiałem.
To albo Ty ciągniesz enkę(750kg) na nielegalu, swoją drogą już byś się chyba o tym dawno dowiedział od listonosza, albo kolega sadzi jakieś kapeluchy?
Nie wiem, nie znam się. Niech się mądrzejsi wypowiedzą
- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 464
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Nasze Holowniki
Po pierwsze primo dziwnie lekka ta n-ka. Po drugie primo nawet jak by miał 750 dmc to i tak nie przekracza 3500 i po trzecie primo ultimo taki duży holownik i 700 bez hamulca
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
Re: Nasze Holowniki
Te wagi przyczep bez hamulca są jakieś z doopy. Moja kijanka może ciagnąć max 500kg Cięzko do tego towarówke dokupić
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości