Strona 74 z 103

Re: Nasze Holowniki

: niedziela, 27 maja 2018, 08:19
autor: Murano
tantalos pisze:Benzynka panowie benzynka ...... plus LPG panowie plus LPG .... :lol:


Miałem jako holownik C4 GP właśnie w benie z podtlenkiem LPG.... 120KM i nigdy więcej!
Multijet w Cromie ma identyczną moc a moment 270Nm względem 160Nm w Cytrynie....
Liczby mówią same za siebie.

Re: Nasze Holowniki

: niedziela, 27 maja 2018, 08:31
autor: desperos
Moje zdanie jest takie,że diesel jest tylko dla ludzi którzy robią większe trasy a na dojazdy kilkukilometrowe się nie nadaje.Jeżeli mam patrzeć na cyferki i kupować samochód tylko pod względem holowania ogonka to wiadomo,że diesel wygrywa.Co do C4 GP 120 KM to kto kupuję 1,6 Pb do takiej budy??W robocie mamy C4 picasso z tym silnikiem i on górkę widzi zanim ja dojrzę.Moja Impreza w Lpg w papierach ma 116 KM i nie ma się czego wstydzić.Z ogonkiem radzi sobie całkiem dobrze spalając przy tym średnio gazu za 30 zł/100km.Miałem kilka ropniaków (Escort,Pug 406 i Xantia) i pod względem oszczędności wygrywa tylko Pb z lpg.

Re: Nasze Holowniki

: niedziela, 27 maja 2018, 12:09
autor: dworek
desperos pisze:... diesel jest tylko dla ludzi którzy robią większe trasy a na dojazdy kilkukilometrowe się nie nadaje...


Dokładnie! Diesel z filtrem cząstek do auta używanego ze znaczną przewagą w cyklu miejskim to kłopoty na zamówienie.

Przypominam jednak, że zużycie filtra polega na jego nadmiernym wypełnieniem popiołem.
Jeśli jest przepełniony sądzą, często i nieskutecznie albo w ogóle się nie wypala, to przyczyna zazwyczaj tkwi w innym miejscu.
Nieprawidłowy olej silnikowy ( musi być niskopopiołowy), niska wydajność / nieszczelność doładowania, złe wskazania czujników temperatury, złe działanie czujnika różnicy ciśnień (przed / za DPF) czy lejące wtryskiwacze (komputerem tego nie stwierdzisz, potrzebna kontrola na specjalistycznym urządzeniu), uszkodzony katalizator. W niektórych układach to nawet świece żarowe mają to wpływ...

Re: Nasze Holowniki

: niedziela, 27 maja 2018, 18:24
autor: popiolekpolska
A czy próbowałeś wymusić wypalanie przez program ecu scan? W 1.9 jest taka opcja nie wiem jak 1.3. Tylko po wypaleniu statycznym konieczna wymiana oleju. Ja swoją jeżdżę głównie po mieście i wypala się co ok 800+/- 50 km. Ważne żeby nie przerywać wypalania.

Re: Nasze Holowniki

: niedziela, 27 maja 2018, 20:40
autor: tantalos
Murano pisze:a moment 270Nm względem 160Nm w Cytrynie....Liczby mówią same za siebie.

To jest zdaje się jedyny plus diesla - Nm .
Chociaż w benzynkach też już mamy dpf,egr ale nie są tak upierdliwe jak w dieslu .

Re: Nasze Holowniki

: poniedziałek, 28 maja 2018, 13:26
autor: Samoogon

Re: Nasze Holowniki

: poniedziałek, 28 maja 2018, 13:37
autor: Murano
Samoogon pisze:Trochę jakby w temacie:
http://wyborcza.pl/7,155287,23461434,di ... karac.html


Czyli nie prędko....
Poza tym mam wrażenie że ITS skupił się głównie na transporcie samochodowym czyli wszystkie TIRy a osobówki pójdą na drugi plan.
Na początek pewnie blokada przy imporcie.

Tak czy siak jak to mówią " już po ptokach".... pacjent na "stole" ;-)

Re: Nasze Holowniki

: wtorek, 29 maja 2018, 20:53
autor: Romlas
Ja tam następne auto to powrót do LPG 13 lat było dobrze, i mnie pokusiło na traktorek. Ale zanosi się że Picasso 2.0hdi może długo umierać.
Poza siła pociągowa nie widzę żadnych plusów.
Ale w tym fanklubie nikt nie ciąga 7 metrowych Tarbettów. A do Niewiadówek 60 koni nawet wystarczy.

Re: Nasze Holowniki

: wtorek, 29 maja 2018, 21:05
autor: Murano
Murano pisze:Forum muli...auto muli....
Ktoś z obecnych tu wyrywał DPFa?
W sensie, że był a go nie ma a tak jakby był i jest wszytko ok?
Pytam o opinie, doznania, plusy, minusy.....


Operacja się udała, pacjent przeżył ;-)
I teraz ciekawostka....
Dla tego silnika i rocznika dopuszczalna norma cząstek stałych w spalinach to 1,5 jednostki.
W badaniu pooperacyjnym 0,3 na biegu jałowym i 0,7 pod obciążeniem....
Dziękuję!
Koniec tematu.

Re: Nasze Holowniki

: wtorek, 29 maja 2018, 21:08
autor: Samoogon
No i gitara :)

Re: Nasze Holowniki

: wtorek, 12 cze 2018, 21:15
autor: favorit99x
A to nowy nabytek
Obrazek

Będzie ciągała cepkę w koło komina.

Re: Nasze Holowniki

: wtorek, 12 cze 2018, 23:06
autor: dzin1975
favorit99x pisze:A to nowy nabytek
Obrazek

Będzie ciągała cepkę w koło komina.


Teraz fajna, ale kiedyś... miałem taką. Ale mi dała popalić, psuło się wszystko, a kiedyś się zapaliła... Mimo wszystko gratuluję zakupu :)

Re: Nasze Holowniki

: środa, 13 cze 2018, 10:54
autor: RAFALSKI
favorit99x pisze:A to nowy nabytek

Ładna, dobrze zachowana. Ilekroć widzę Favoritkę, żal mi się robi, że nasz Wars nie wszedł do produkcji...

Obrazek

Re: Nasze Holowniki

: poniedziałek, 18 cze 2018, 23:15
autor: Romlas
W Szczecinie w muzeum techniki oglądałem Warsa. Od wtedy jakioś mi go nie żal.. nie wiem czy wszędzie prototypy są tak żenującej jakości czy tylko u nas.

Re: Nasze Holowniki

: sobota, 23 cze 2018, 22:09
autor: Romlas
A wracając do tematów DPF owo, spalinowych, mój traktorek HDI wrócił do fabrycznej normy czystości spalin, wolny przelot został zlikwidowany i zamontowany ceramiczny katalizator uniwersalny, ( dzięki Arrow)
Cóż, dobra inwestycja. Już nie patrzę w lusterka czy stoi za mną policja na światłach( bo trzeba było umiejętnie ruszyć żeby nie dymił jak stary Autosan)
Nie wiem dlaczego ale jest jakby elastyczniejszy , tzn teraz czuć że do turboRopa a nie Ursus c360. No i jest ciczej trochę.
Najważniejsze że już nie wysypuje się sadza z komina.
Na dzień dzisiejszy, przelotowym wydechom w.codziennych autach mówię zdecydowanie, nie.