Crash test

Samochody którymi podróżujecie ciągnąc swoje domki na kółkach
Awatar użytkownika
TomekN126N
Moderator
Moderator
Posty: 2922
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Crash test

Postautor: TomekN126N » sobota, 14 lut 2015, 22:10

Jak ktoś ma escorta, jako holownik, to nie polecam...

KEMPINGI, KTÓRE POLECAM
Nocki/km
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665

N126N(89)-Remont
Fabia kombi 1,9 SDI - na miasto
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)-Projekt komar Babci
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)

Awatar użytkownika
TomekN126N
Moderator
Moderator
Posty: 2922
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Crash test

Postautor: TomekN126N » sobota, 14 lut 2015, 22:18

Swoją drogą, ciekawy patent z tą blacho-blokadą pod zaczepem cepki. Gdyby nie to, to golfik chyba wyglądałby tak samo, jak escort.
KEMPINGI, KTÓRE POLECAM
Nocki/km
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665

N126N(89)-Remont
Fabia kombi 1,9 SDI - na miasto
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)-Projekt komar Babci
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)

Awatar użytkownika
Tarapukuara
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 513
Rejestracja: wtorek, 24 mar 2009, 18:57
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Crash test

Postautor: Tarapukuara » niedziela, 15 lut 2015, 07:44

Jakoś ostatnio straciłem trochę zaufanie do niemieckich crash testów;)
Bartek sq7brhatbartekkreukrorg 609-220-575 frotka a sport+126e
http://www.ledats.pl żarówki led i panele słoneczne- załatwię spory rabat ;)
Certyfikowany instalator OZE PV:)

Awatar użytkownika
vip2103
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 61
Rejestracja: środa, 12 lis 2014, 14:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Crash test

Postautor: vip2103 » niedziela, 15 lut 2015, 10:47

Lekko wstrząsające. Właśnie wyleczyłem się z zamiaru wymiany holownika na mniejszy.
Obrazek

Gregs
Posty: 31
Rejestracja: niedziela, 4 sty 2015, 15:54
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Crash test

Postautor: Gregs » niedziela, 15 lut 2015, 11:35

Mnie to przeraziło, żona i córeczka zawsze podróżują na tylnej kanapie, nawet nie chcę myśleć co by się stało jak by mi ktoś tak w tył wjechał. Ten zaczep wchodzący do środka to normalnie mrozi krew w żyłach.

Andrzej132
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 695
Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
Lokalizacja: Opole

Re: Crash test

Postautor: Andrzej132 » niedziela, 15 lut 2015, 12:11

Jeden mój kolega kiedyś nie wyhamował na skrzyżowaniu i lekko puknął w stojące auto z przyczepką. Zaczep wyskoczył z haka i dalej było prawie jak na tym filmie. Dyszel w bagażniku do połowy.

Awatar użytkownika
TomekN126N
Moderator
Moderator
Posty: 2922
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Crash test

Postautor: TomekN126N » niedziela, 15 lut 2015, 12:17

To może faktycznie warto pomyśleć nad taką blachą-blokadą na dyszlu. Z dwojga złego, już lepiej mieć pogięty dyszel, niż dyszel i zdemolowane auto. Jedno jest pewne, zakładam w cepce trzeci stop.
KEMPINGI, KTÓRE POLECAM
Nocki/km
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665

N126N(89)-Remont
Fabia kombi 1,9 SDI - na miasto
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)-Projekt komar Babci
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)

Awatar użytkownika
CornBlumenBlau
Moderator
Moderator
Posty: 3742
Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
Lokalizacja: Siradiensis

Re: Crash test

Postautor: CornBlumenBlau » niedziela, 15 lut 2015, 13:19

Trzeci stop uważam w naszych przyczepkach za konieczność. Poza tym nie trzeba od razu wymieniać calych lamp, zwykła wymiana kloszy na na nowe oraz wyczyszczenie środków lamp przynosi barzo dużą poprawę widoczności naszego zestawu a co za tym idzie także bezpieczeństwa stosunkowo nikłym nakładem finansowym. Klosze do N są w Agromie po około 5 zł sztuka, trzeci stop to wydatek 20 zł.

Pomyślcie co by było z escortem gdyby na dyszlu nie było koła podporowego. Dyszel wszedłby do kabiny na moje oko conajmniej 50 cm głebiej...
Też radzę go nie ściągać do jazdy.
Mój remont

N126n
Golf Plus 1,9TDI
Touran 1,9TDI


Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km

Awatar użytkownika
TomekN126N
Moderator
Moderator
Posty: 2922
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Crash test

Postautor: TomekN126N » niedziela, 15 lut 2015, 13:27

CornBlumenBlau » N, 15 lut 2015, 13:19
Pomyślcie co by było z escortem gdyby na dyszlu nie było koła podporowego.
Też radzę go nie ściągać do jazdy.


Moja asterka miała dość miękkie zawieszenie i koło podporowe było tuż nad asfaltem, więc tarło na nierównościach i musiałem zdejmować. Ale z kołem, czy bez, to i tak masakra, jak się auto poskładało.
KEMPINGI, KTÓRE POLECAM
Nocki/km
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665

N126N(89)-Remont
Fabia kombi 1,9 SDI - na miasto
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)-Projekt komar Babci
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)

Awatar użytkownika
vvarrior
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1640
Rejestracja: środa, 8 sie 2012, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Crash test

Postautor: vvarrior » niedziela, 15 lut 2015, 13:34

Ja zawsze miałem dylemat gdzie wozić butlę 11 kg. Poziomowo w kufrze na dyszlu przypiętą pasami czy w bagażniku czy pionowo między fotelem a kanapą z tyłu. Teraz już wiem. Będzie jeździć w kufrze.
Volkswagen Passat B5 Highline +n126e+n250c+n132l
NIEUSTAJĄCY Remont Thunder hunter
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
dworek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: sobota, 30 cze 2012, 18:18
Lokalizacja: Opole

Re: Crash test

Postautor: dworek » niedziela, 15 lut 2015, 17:31

Człowiek pokornieje widząc takie rzeczy ale z czasem zapomina...

Ja zawsze uważałem, że najważniejsze to zawsze być przezornym i jeszcze mieć szczęście :D ... jak braknie szczęścia to i w drewnianym kościele cegła na głowę spadnie :?
To napisałem ja, dworek 8-)

Gregs
Posty: 31
Rejestracja: niedziela, 4 sty 2015, 15:54
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Crash test

Postautor: Gregs » niedziela, 15 lut 2015, 18:29

A ja mam jeszcze butlę na LPG w miejscu kola zapasowego w samochodzie, dokładnie na linii strzału, jak ktoś mnie rąbnie w d... to kaplica, trza się chyba rozejrzeć za jakim T4 albo co...

Awatar użytkownika
naal
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1683
Rejestracja: niedziela, 19 maja 2013, 20:54
Lokalizacja: Łódź

Re: Crash test

Postautor: naal » niedziela, 15 lut 2015, 19:23

Podejrzewam, że nie Ty jeden masz butlę lpg na linii strzału...
Ford Focus TDDI
N126N
N132t
"Non est fallus at provintia"
Obrazek

Gregs
Posty: 31
Rejestracja: niedziela, 4 sty 2015, 15:54
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Crash test

Postautor: Gregs » niedziela, 15 lut 2015, 20:33

No to raczej oczywiste jest, że nie ja jeden, pytanie tylko co można zrobić abyśmy mogli czuć się bezpiecznie, ten filmik uświadamia mi jedną rzecz: producenci samochodów albo nie wzieli pod uwagę tego, że samochody będą ciągać przyczepy i jakiś tam promil ulegnie wypadkom, albo olali to stwierdzając, że nie ma sensu wzmacniać tyłu auta tylko w tym celu, najwyżej zginie parę osób. Dupa samochodu osobowego jest dość mocna jako całość, przekonałem się o tym jak wjechałem kiedyś transitem w tył Forda Pumy, trochę zgięta podłoga i uszkodzony zderzak, facet normalnie pojechał dalej. W transicie lampy, belki, maska, chłodnica, auto odjechało na lawecie, a różnica mas prawie dwukrotna. Tutaj wbija się wąski trzpień w stosunkowo cienką blachę, i wchodzi jak w masło. Tak samo butla LPG jest odporna na całościowe zgniatanie ale raczej nie na przebicie np zaczepem właśnie.

Awatar użytkownika
CornBlumenBlau
Moderator
Moderator
Posty: 3742
Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
Lokalizacja: Siradiensis

Re: Crash test

Postautor: CornBlumenBlau » niedziela, 15 lut 2015, 20:42

Kurde, nie straszcie... U mnie w golfie też butla na linii strzału, w miejscu koła zapasowego. Ma ktoś jakiś pomysł na zabezpieczenie dyszla, by nie był taką "strzałą"?
Mój remont

N126n
Golf Plus 1,9TDI
Touran 1,9TDI


Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km


Wróć do „Samochody Niewiadówek”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość