Odblokowanie GPSa

Samochody którymi podróżujecie ciągnąc swoje domki na kółkach
Awatar użytkownika
wedrowniczek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 110
Rejestracja: poniedziałek, 17 mar 2008, 10:31
Lokalizacja: Wierzchucino

Odblokowanie GPSa

Postautor: wedrowniczek » wtorek, 10 lut 2009, 16:14

witam. swoje pytanie kieruje do magikow komputerowych :) nabylem nawigatorka j.n:
http://www.lark.com.pl/voyage355c.htm
ktory pracuje na windowsie 5 ce. wiem, ze ludzie jakos odblokowuja takie urzadzonka w ten sposob, ze uzyskuja dostep do windowsa i moga uzytkowac cale urzadzonko jak normalny pda. niby istniejace oprogramowanie pozwala bez zadnych kombinacji odtwarzac na nim mp3 czy filmiki, ale juz np. praca z excelem, czy pdfami jest niemozliwa. troche googlowalem i znalazlem instrukcje odblokowania innych modeli, a o tym larku jedynie wzmianke, ze jest nowy i ze moze sie da tak jak tamten, albo moze jak inny.. slowem nic konkretnego. wprawdzie jego cena nie byla oszalamiajaca, ale nie znaczy to, ze jestem gotowy poswiecic go na straty. jesli ktos ma doswiadczenie z odblokowywaniem takich nawigatorkow, albo jeszcze lepiej - takiego samego modelu - z checia przyjme wszelkie porady :-D
---
tak juz OT dodam, ze sam sprzet jest ok, mape jako taka - oceniam bardzo wysoko (dobre nr domow, drogi lesne itp.), ale sam program sterujacy - jest bardzej niz do bani. moze to sprawka mojego rozbestwienia po uzywaniu TT...
______________________
pzdr, G.
# N126e + Duster#

Awatar użytkownika
marek
Administrator
Administrator
Posty: 1060
Rejestracja: piątek, 22 wrz 2006, 14:37
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Odblokowanie GPSa

Postautor: marek » wtorek, 10 lut 2009, 16:19

Tu poszukaj ,poczytaj http://www.my-navia.pl/viewforum.php?f=123 , a tu masz gotowca szwagier brał od niego soft ale do mio moov http://allegro.pl/item535476578_gps_lar ... od_ss.html

Awatar użytkownika
wedrowniczek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 110
Rejestracja: poniedziałek, 17 mar 2008, 10:31
Lokalizacja: Wierzchucino

Re: Odblokowanie GPSa

Postautor: wedrowniczek » wtorek, 10 lut 2009, 16:32

patrz, czlowiek uczy sie cale zycie. nie wpadlem na pomysl, by szukac na allegro :oops: dzieki! :)
______________________
pzdr, G.
# N126e + Duster#

Awatar użytkownika
stico80
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 1022
Rejestracja: poniedziałek, 1 sie 2011, 18:18
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Odblokowanie GPSa

Postautor: stico80 » wtorek, 14 lut 2012, 11:55

Nie rozumiem po co komuś płacić skoro każdy może to zrobić w 2 min, no może mniej wtajemniczonym z dobrym opisem z my-navia.pl zajmie to 10 min.
"dzyń, dzyń, dzyń"

Awatar użytkownika
szerszen83
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 65
Rejestracja: poniedziałek, 10 sty 2011, 14:17
Kontaktowanie:

Re: Odblokowanie GPSa

Postautor: szerszen83 » wtorek, 14 lut 2012, 23:29

HEHEH
Ale odgrzałeś kotleta 3 lata i 4 dni.
Pozdrawiam

BIGL
Posty: 1281
Rejestracja: poniedziałek, 14 maja 2007, 20:17
Lokalizacja: Białystok

Re: Odblokowanie GPSa

Postautor: BIGL » środa, 15 lut 2012, 04:35

:D
Obrazek

Awatar użytkownika
stico80
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 1022
Rejestracja: poniedziałek, 1 sie 2011, 18:18
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Odblokowanie GPSa

Postautor: stico80 » środa, 15 lut 2012, 09:04

No niby i tak ale na my-navia dalej spotykam pytania gdzie można i za ile odblokować navi a mineło jak napisałeś 3 lata i 4 dni
"dzyń, dzyń, dzyń"

Awatar użytkownika
marek
Administrator
Administrator
Posty: 1060
Rejestracja: piątek, 22 wrz 2006, 14:37
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Odblokowanie GPSa

Postautor: marek » wtorek, 21 lut 2012, 12:19

Są tematy które się nie starzeją :wink:


Wróć do „Samochody Niewiadówek”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości