Ku przestrodze

Wszystko, o czym warto pamiętać wyruszając w drogę
Benior
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1987
Rejestracja: poniedziałek, 13 kwie 2015, 21:14

Re: Ku przestrodze

Postautor: Benior » poniedziałek, 22 sie 2016, 09:11

reflexes pisze:
Benior pisze:Proponuję wydzielić temat "kamera samochodowa" może ktoś pokaże jakieś ciekawe rozwiązanie.
Też myślę o zakupie kamery, rejestratora. Chciałbym natomiast aby kamera tylna cały czas pokazywała obraz na monitorze a nie tylko podczas cofania.
Ktoś coś wie więcej na temat tych urządzeń?

Wystarczy, że zasilanie kamery podłaczysz pod światła pozycyjne zamiast cofania i kamera będzie działać cały czas.


Tylko to ma być w przyczepie i fajnie aby obyło się bez kabli i jeszcze nagrywało
http://www.mio.pl/produkt-21--135366175 ... 96865.html

Awatar użytkownika
reflexes
Moderator
Moderator
Posty: 6914
Rejestracja: czwartek, 10 sty 2013, 09:16
Lokalizacja: Quedin / Insula Sanctae Mariae / Marienwerder / Kwidzyn (pomorskie)

Re: Ku przestrodze

Postautor: reflexes » poniedziałek, 22 sie 2016, 09:22

Ale światła pozycyjne przecież masz w przyczepi też :lol:
Co do tych bezprzewodowych to parę razy czytałem, że jest opóźnienie w przesyle obrazu, a połączenie często jest zakłócane przez inne sygnały. Ja raczej pójdę w tańsze rozwiązania przewodowe.
Kia Sportage II 2.0 CRDi + Adria Unica 5204 wcześniej Chateau Cantara 908 i Niewiadów N126N
| 2018 - 58 nocy, 4888 km | 2017 - 53 noce, 6335 km | 2016 - 42 noce, 3840 km |



Obrazek Obrazek

grzesiek0

Re: Ku przestrodze

Postautor: grzesiek0 » poniedziałek, 22 sie 2016, 09:27

Benior pisze:Tylko to ma być w przyczepie i fajnie aby obyło się bez kabli i jeszcze nagrywało
http://www.mio.pl/produkt-21--135366175 ... 96865.html


Ciekawe czy to współracuje z każdą nawigacją mio czy tylko z dedykowanymi

Benior
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1987
Rejestracja: poniedziałek, 13 kwie 2015, 21:14

Re: Ku przestrodze

Postautor: Benior » poniedziałek, 22 sie 2016, 13:52

To jest fajna opcja ale droga i kabelki jakoś do przyczepy by trzeba było przeciągnąć.

http://www.mio.pl/produkt-21--144672513 ... 88281.html

Obrazek

przemia
Posty: 101
Rejestracja: środa, 30 lip 2014, 13:03
Lokalizacja: Krzeszowice/Strawczyn

Re: Ku przestrodze

Postautor: przemia » poniedziałek, 22 sie 2016, 18:53

Ja sie powoli szykuje do tematu. Zakupilem juz kamerke cofania do auta i monitor w lusterku wstecznym. Do przyczepy jednak uwazam lepsza bedzie bezprzewodowa.
pozdrawiam
Przemek

N126e

Awatar użytkownika
Slawol74
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 756
Rejestracja: niedziela, 8 gru 2013, 21:23
Lokalizacja: Poznań

Re: Ku przestrodze

Postautor: Slawol74 » niedziela, 13 lis 2016, 15:18

A może kamerka sportowa z WiFi . Mam taką SJCAM 4000 łączy się z telefonem przez WiFi . Kamerke za szybę z tyłu telefon odpalony i jazda.
Należę do grona ludzi którzy wola rano budzić się z zakwasami niż z kacem .

Awatar użytkownika
reflexes
Moderator
Moderator
Posty: 6914
Rejestracja: czwartek, 10 sty 2013, 09:16
Lokalizacja: Quedin / Insula Sanctae Mariae / Marienwerder / Kwidzyn (pomorskie)

Re: Ku przestrodze

Postautor: reflexes » niedziela, 13 lis 2016, 20:27

A nie ma opóźnień? Ja mam kompakta Panasonica z opcją podglądu na telefonie ale niestety opóźnienie ma takie, że prędzej bym poczuł niż zobaczył, że coś mi wjeżdża do przyczepy bez zaproszenia.
Kia Sportage II 2.0 CRDi + Adria Unica 5204 wcześniej Chateau Cantara 908 i Niewiadów N126N
| 2018 - 58 nocy, 4888 km | 2017 - 53 noce, 6335 km | 2016 - 42 noce, 3840 km |



Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Slawol74
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 756
Rejestracja: niedziela, 8 gru 2013, 21:23
Lokalizacja: Poznań

Re: Ku przestrodze

Postautor: Slawol74 » poniedziałek, 14 lis 2016, 18:50

Ma może max 2 sek . Chodzi z samsungiem S4 i S5 .
Należę do grona ludzi którzy wola rano budzić się z zakwasami niż z kacem .


Wróć do „Niezbędnik Kierowców”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość