rejestracja z problemem

Tylko sprawdzone porady, które warto zaprezentować Fanklubowiczom
Awatar użytkownika
cosi
Posty: 67
Rejestracja: poniedziałek, 24 mar 2014, 08:37
Lokalizacja: Kraków

rejestracja z problemem

Postautor: cosi » sobota, 12 kwie 2014, 10:52

Postanowiłem opisać swój przypadek jako przestrogę*/instrukcje* (*niepotrzebne skreślić)

kupiłem przyczepę N126N (okazyjnie czy nie zależy od tego co kto oczekuje)
Obrazek

podczas kupna skupiałem się na sprawach technicznych, czyli stanie ogólnym skorupy,zawieszenia tapicerek etc
tabliczka znamionowa OK ale jakoś nie przyszło mi do głowy zagłębiać się w VIN który do połowy byl zakryty hamulcem najazdowym (zresztą sprzedawca pewny), pewnie już się zastanawiacie dlaczego, otóż poprzedni właściciel skrócił dyszel o ok.15cm wg.niego przyczepa lepiej się prowadzi i istotnie już 15 cm skutkuje mniejszym bujaniem i podskakiwaniem przyczepki
Obrazek
jednak w dowodzie wpisane ostatnie cztery cyfry numeru więc wizyta u diagnosty nieodzowna wobec tego postanowiłem wpierw sam sprawdzić numerek (odkręcić najazd) aby niespodzianki nie było ... i tu zonk numer się zgadza ale
Obrazek
zero jakieś takie "puste"
więc co zrobić jak już wcześniej pisałem cena dość atrakcyjna więc aż tak mnie serce nie boli
rzeczoznawca ( nie taki straszny jak to najstarsi "gorole" godajom) 300zł +50zł za dojazd
wydział komunikacji 130zł
Okręgowa stacja diagnostyczna:
nabicie nowych numerów, tabliczka znamionowa,ponowne odczytanie DMC i MW z katalogu i tabliczki -- razem 145zł
Obrazek

podsumowując rejestracja kosztowała mnie więcej o 350+48+36 czyli 434zł

bo resztę i tak musiałbym zapłacić

i w ten nieszablonowy sposób stałem się jedynym (tak sądzę ) właścicielem krótszej o 15cm niewiadówki
N126N (było mineło) +Volvo V70+..... szukam ale taniej do remontu dla majsterkowicza
http://www.v40.info.pl

Awatar użytkownika
jedrek101
Posty: 1941
Rejestracja: niedziela, 27 sty 2008, 10:33
Kontaktowanie:

Re: rejestracja z problemem

Postautor: jedrek101 » sobota, 12 kwie 2014, 13:07

ja mam 4 ostatnie cyfry w dowodzie rej. nawet w urzędzie mówili że tak kiedyś się rejestrowało...

tylko miałeś nie fart że akurat te cztery cyfry zakryte ...

Konto usuniete

Re: rejestracja z problemem

Postautor: Konto usuniete » niedziela, 13 kwie 2014, 08:57

Post usuniety

Awatar użytkownika
cosi
Posty: 67
Rejestracja: poniedziałek, 24 mar 2014, 08:37
Lokalizacja: Kraków

Re: rejestracja z problemem

Postautor: cosi » niedziela, 13 kwie 2014, 09:38

doświadczenie mam z n126e oraz z ciąganiem naczep oraz przyczep ciężarowych

co do właściwości trakcyjnych krótszego dyszla to wg. mnie środek ciężkości jest bliżej samochodu, kto ciągał kiedyś dłużyce wie o co mi chodzi

natomiast jeżeli ktokolwiek myśli że sam skracałbym dyszel to jest w błędzie -nigdy bym czegoś takiego nie robił ale jak już jest to niechaj tak zostanie ,sam zastanawiam się dlaczego poprzednik to zrobił, może mu się do garażu nie mieściła, a może aby się na promie w niższej kategorii mieścić :lol:
pozostanie to tajemnicą, tak czy inaczej jest i tak zostanie, ważne że udało się to zarejestrować i można szykować się do sezonu

wracając do wł.trakcyjnych poprawią się z pewnością po założeniu amortyzatorów a to będzie jedna z pierwszych modyfikacji jakie poczynię
N126N (było mineło) +Volvo V70+..... szukam ale taniej do remontu dla majsterkowicza
http://www.v40.info.pl

Konto usuniete

Re: rejestracja z problemem

Postautor: Konto usuniete » niedziela, 13 kwie 2014, 12:27

Post usuniety


Wróć do „Sprawdzone Porady”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości