jahazo pisze:Panowie,panowie,bo zaraz zniechecicie kolege do zakupienia przyczepki.......
Realizm,realizmem,ale najwazniejsze,ze kolega chce miec cepe i nia jezdzic.
Jezeli jeszcze chce wyjechac w tym sezonie,to musi trafic taka,ktora bedzie mozna jechac i tyle (nie jest to latwe,ale mozliwe).Jezeli chcialby w przyszlym sezonie,to poczekalbym na wyprzedaze
Moze latwiej byloby napisac w jakim miescie kolega chce dokonac transakcji i ktos moze pomoze.Moze jakis link albo przynajmniej fotki na poczatek.
Najwazniejsze to: papiery,zeby nie ciekla,rama,dyszel,opony,cale okna i wio na wakacje
No moze jeszcze przedsionek,albo przynajmniej daszek.
Dlaczego zniechęcać od razu
Da 4 tyś włoży drugie 5 i ma ogarnięty temat.
Nie taki diabeł straszny.
Kolega Zielony na blogu opisał ile kosztuje remont i zgadzam się z nim co do joty ( jota to dziewiąta litera alfabetu greckiego, zresztą graficznie najmniejsza
Stąd tak skrupulatne wyliczenie ( w najmniejszych i najdrobniejszych szczegółach )
Ja po oględzinach kilkunastu sztuk uśmiałem się po pachy z wystawionych cen za sprzedawane egzemplarze
Proponuję sprzedającym swe zabytki "dźwignąć" ceny o kilka tysięcy. Pojechałem po taką jedną, niby tańszej w Polsce nie kupisz ( tak usłyszałem w telefonie ) po oględzinach stwierdziłem, że ta buda nie nadaje się nawet na kurnik a gość nadaje się na leczenie i to najlepiej za granicą.
Jedno jest pewne, trzeba szukać i jeszcze raz szukać.
Jak już znajdziesz, to naklęczysz się przy przyczepie, w przyczepie i pod przyczepą a jak dobrze pójdzie to i na przyczepie. Poznasz jej każdy najmniejszy nawet detal i możesz wziąć udział w programie wielka gra u Pani Ryster temat: wszystkie srubki niewiadówki.
Mówię Ci, że wygrasz
Nikt Cię nie zagnie
Naczytasz się na temat -kleje tapicerskie, naprawa jachtów ( szpachlowanie, łatanie dziur w kadłubach, polerowanie powierzchni ) poznasz rodzaje materiałów obiciowych, dowiesz się co to są panele fotowoltaiczne, zasada działania oraz jak to wszystko połączyć w obwód kabli niewiadówki i jeszcze tam parę rzeczy. Taki gruntowny kurs kierownika działu produkcji przyczep w kilka miesięcy