N132 - remont daleki od oryginału
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Wodery by się nadały na te warunki
Garaż bardzo ładny i kształtny.
Garaż bardzo ładny i kształtny.
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Produkcja błota idzie w najlepsze ale i na to są sposoby
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Czyli że jak? sziroki kupiony? Ładny,chwal sie jakie serducho
- kooba
- Administrator
- Posty: 5515
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: N132 - remont daleki od oryginału
dzin1975 pisze:,chwal sie jakie serducho
Jedyne słuszne
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Ale teren na dżipa idealny, nawet trawy nie musisz siać...
Re: N132 - remont daleki od oryginału
kooba pisze:dzin1975 pisze:,chwal sie jakie serducho
Jedyne słuszne
wg Kooby?
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Delikatnie 4.7 jeszcze bez gazu
Na razie ścigam się z każdym, piękne beemki wymiękają Nie potrafię zejść poniżej 20L a Kasia potrafi nawet 13L/100km wykręcić
Trawa, trawka czy co tam może urośnie.
Na razie ścigam się z każdym, piękne beemki wymiękają Nie potrafię zejść poniżej 20L a Kasia potrafi nawet 13L/100km wykręcić
Trawa, trawka czy co tam może urośnie.
Re: N132 - remont daleki od oryginału
A jest sens przy takim spalaniu wstawiać LPG? Sąsiad ma starego 5,2 gazem i pali mu 18 a LPG 30 więc tylko waha. Poza tym gaz jest do zapalniczek
Re: N132 - remont daleki od oryginału
naal pisze:A jest sens przy takim spalaniu wstawiać LPG? Sąsiad ma starego 5,2 gazem i pali mu 18 a LPG 30 więc tylko waha. Poza tym gaz jest do zapalniczek
To ma do bani gaz, chciał zaoszczędzić na instalacji i takie są tego efekty. Po instalacji powinien spalać odpowiednio, trasa 13-17, miasto 20-25, teren 25-45.
Miałem gaz w odyseyu 3,5L V6 i bardzo ładnie to pracowało, jeepku 4,0, honda HR-V 1,6 też.
To jest auto żony i ona decyduje teraz pozwala mi się wyszumieć.
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Benior pisze:To ma do bani gaz, chciał zaoszczędzić na instalacji i takie są tego efekty.
Dokładnie. Skomponowana z odpowiednich gratów i prawidłowo ustawiona instalacja LPG powinna spalać ok. 20% więcej gazu niż normalnie auto pali benzyny. Nawet się nie wahaj tylko zakładaj gaz. Swoją drogą fajne auto, dla mnie to ostatni fajny Jeep
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Benior pisze:To jest auto żony i ona decyduje teraz pozwala mi się wyszumieć.
A miało być coś małego,sprytnego,zwrotnego...taki galloper na przykład
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Miała być terenówka albo coś nudnego plaskatego. Brak rozsądku wygrał
Jeep jest baaaardzo sprytny i fajnie się robi miszczów w łałdi tedełi
Jeep jest baaaardzo sprytny i fajnie się robi miszczów w łałdi tedełi
Re: N132 - remont daleki od oryginału
Benior pisze:Jeep jest baaaardzo sprytny i fajnie się robi miszczów w łałdi tedełi
Mam łałdi w tedei,ale do jeeeeeepów nie startuje
Re: N132 - remont daleki od oryginału
i słusznie po co na kolejnych światłach grzebać w radiu niby szukając nowej stacji
Taka ciekawostka. Zmieniłem kapcie szosowe 225/70 R16 na delikatny MT 245/70 R16 a już to czuć w przyśpieszaniu
Taka ciekawostka. Zmieniłem kapcie szosowe 225/70 R16 na delikatny MT 245/70 R16 a już to czuć w przyśpieszaniu
Re: N132 - remont daleki od oryginału
dzin1975 pisze:Mam łałdi w tedei...
Stałem za takim jednym który miał jak widać dystans do siebie
N126n
Remont eNki
Remont eNki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości