Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

czyli nasza walka z przyczepą...
Awatar użytkownika
vvarrior
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1633
Rejestracja: środa, 8 sie 2012, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: vvarrior » wtorek, 22 lis 2016, 02:35

A było to tak...
W zasadzie większość normalnych ludzi nie pracuje w niedzielę więc i ja po przebudzance w niedzielny poranek odpalam FKN i co widzę? N132 i to w Warszawie...
W tym momencie spokojna przebudzanka się zakończyła. Od razu spocone ręce, załzawione oczy, przyspieszony oddech, szczypanie włosów i swędzenie paznokci.
Niekontrolowane skurcze i tiki w palcach ciągle trykają ekran telefonu w miejscu w którym akurat w serwisie który sprzedaje miliony różnych bardziej potrzebnych rzeczy do życia to nerwotik dociska "zadzwoń do sprzedającego".
Ania krząta się gdzieś po domu, z kuchni dochodzi aromat kawy a ja nie mogę wyjść z ataku, nie mogę się ruszyć i pomimo że rogówka w oczach od wytrzeszczu który zdawał się rozdzierać czoło dawno już wyschła ja ciągle wgapiałem się w przybyłą z nie wiadomo skąd ofertę.
Wtedy okazało się że praca w niedzielę jest jednak darem losu...
Ekran telefonu zaczął przybierać jak by metamorfozę z widoku N132 na jakieś niezrozumiałe dla mnie napisy typu "Połączenie przychodzące" i jakieś imię...
AAAaaaa to moja ukochana praca dzwoni! No tak dzisiaj koncert i w zasadzie powinienem już tam być... powinienem już tam być... powinienem?!!!
Czar prysł ! Panika, bieganie, poparzona od gorącej kawy gęba, boląca noga od zakładania jednak lewego buta na prawą nogę, kąpiel w ubraniu żeby było szybciej i już stawiam się po chwili z jeszcze parującą dynią w gotowości na próbę artystów przed koncertem.
Artyści jednak zacni, skład wymagający a tu w głowie galareta z żelkotu i żywicy z dodatkiem zamarzniętego butanu....N132...Warszawa...
90 minut próby i ustawiania, chyba to mamy.. 30 minut do koncertu... nic... luzik... Trzeba się skupić. No to zerknę sobie na OLXa...
Jeszcze tam jest wisi a tu widownia się zapełnia. Za mała sala a ludzie za szybko wchodzą no i te 30 minut a potem znowu 120 minut koncert..a jak ją ktoś kupi?
Dobra... koncert start, światełko, suwaki, jedziemy, dobrze idzie. Jestem mistrzem - myślę sobie - potrafię jednocześnie machać heblami i pisać SMSa do sprzedającego że biorę ją, wysłano.. uff.. koncert trwa. Grają super i nagle wielki finał koncertu. Wszystko dobrze się skończyło! Sprzedający odpisał że zdzwonimy się jutro rano...
Tak to było panie doktorze...
[PRZEPRASZAM ZA BEZSENSOWY WSTĘP ALE NIE MOGŁEM SIĘ POWSTRZYMAĆ]

A teraz trochę faktów.
- Laminat całkiem całkiem. Prawie bez pająków (na pierwszy rzut oka)
- Szyby przód i tył spękane więc trzeba będzie pomyśleć nad nowymi? Może płaska plexa?
- Suwadło najazdu stoi jak i cepka przez ostatnie 14 lat
- Podłoga?... Jakiś kret grał w niej w chowanego - do wymiany. Ale spoko i tak robimy izolacje i ogrzewanie
- Woda tu i woda tam... uchwyty, chyba płyta okna przedniego bo odkształcona uszczelka
- tapicerka wiadomo - standard
- Przyczepa stoi na flakach zaryta prawie pod oś, 2 cm od płotu i 50 cm od nieusuwalnych przeszkód tył i 0 do przodu- najlepiej jak by ją wysunąć w bok..Jak? Widlak?
- Nie ma czasu na widlaka bo jutro do wieczora MUSI wyjechać z terenu
- Brak numerów na ramie, tabliczka z krótkim numerem na urządzeniu najazdowym z numerem wpisanym w DR - ktoś miał już taką bajkę
- Tablice stare, czarne. Dowód oryginał z 1984 roku i oczywiście brak wpisów mas itp.
- Materace do wymiany.
- Budka stoi na amortyzatorach i jeśli żyją to nas to cieszy.

Tak więc nie jest kolorowo ale jeśli N132 do roboty to tylko ta okazja bo potem będą inne priorytety.

Reasumując:
1- Lekarz polecił Magnez Doppel herz 400mg z melisą i lawendą, witaminą B6,D i wapniem (Wolno tylko jedną tabliczkę).
2- Rano ubezpieczamy przyczepkę na moje dane ale stare blachy
2a Walczymy do wieczora żeby skorupkę wydłubać z dołka
2b Walczymy ze śrubami kół, stojącymi hamulcami
2c Walczymy z oświetleniem
3- Popisujemy umowę i jak się uda na własnych kołach (z E) jedziemy..
4- Dzwonimy do Niewiadowa i prosimy o wyciąg z homologacji.
5- Umowa, wyciąg z homologacji, stary Dowód rejestracyjny zawozi mnie do Wydziału Komunikacji (Dobrowolnie tam nie pójdę).
6- Przemiły urzędnik wysyła mnie z kwitem i budą do diagnosty
7- Diagnosta dobry człowiek nabija nowe dane zgodnie z homologacją na tabliczkę i wypisuje kwita.
8- Od diagnosty tajemnicze moce znowu zasysają mnie do urzędu gdzie już w teorii mogą wydać nowe bielutkie blachy?
9- Zmieniamy dane blach u ubezpieczyciela.

Czy dobrze myślę? Jaki koszt jest tej zabawy z tabliczkami?
Jeszcze jedno spostrzeżenie. Online u żadnego z ubezpieczycieli nie da się ubezpieczyć przyczepki... czekamy do rana.
Volkswagen Passat B5 Highline +n126e+n250c+n132l
NIEUSTAJĄCY Remont Thunder hunter
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Murano
Moderator
Moderator
Posty: 1550
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: Murano » wtorek, 22 lis 2016, 05:04

Janek...szklanka wody (najlepiej tak z odrobiną spirytusu) na uspokojenie.
Będzie dobrze!

125% normy każdego dnia!
MURANO
125%normy każdego dnia!
N126e 1983'
N132t 1980'
125p 1985'
Simson S51 1990'
Wigry 75', Wigry 3 78', Wigry 5 90'
Fiat Croma II

Wątek remontowy

Awatar użytkownika
reflexes
Moderator
Moderator
Posty: 5246
Rejestracja: czwartek, 10 sty 2013, 10:16
Lokalizacja: Quedin / Insula Sanctae Mariae / Marienwerder / Kwidzyn (pomorskie)

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: reflexes » wtorek, 22 lis 2016, 08:15

vvarrior pisze:[PRZEPRASZAM ZA BEZSENSOWY WSTĘP ALE NIE MOGŁEM SIĘ POWSTRZYMAĆ]

Bardzo mi humor poprawiłeś z rana :mrgreen: :lol: :D
vvarrior pisze:Jeszcze jedno spostrzeżenie. Online u żadnego z ubezpieczycieli nie da się ubezpieczyć przyczepki... czekamy do rana.

Też niestety nie znalazłem, a sporo stron TU przewertowałem i z tym jednym ciulstwem muszę latać na pocztę. Bez sensu :roll: .

A co do przyczepy to wiemy, że dasz radę. To widać po Twojej zapiekance. Teraz będzie łatwiej, bo masz już duże doświadczenie i nie będziesz popełniał błędów, a jak się ma dwie sprawne rączki to można wszystko. Chciałbym mieć taki problem przed domem :lol:
Kia Sportage II 2.0 CRDi + Chateau Cantara 908 wcześniej Niewiadów N126N
2017 - 44 nocy, 5280 km
2016 - 42 noce, 3840 km

Awatar użytkownika
kooba
Administrator
Administrator
Posty: 3094
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: kooba » wtorek, 22 lis 2016, 09:02

vvarrior pisze:[PRZEPRASZAM ZA BEZSENSOWY WSTĘP ALE NIE MOGŁEM SIĘ POWSTRZYMAĆ]

Świetna opowieść poprawiająca poranny humor :) Gratuluję zakupu.

vvarrior pisze:4- Dzwonimy do Niewiadowa i prosimy o wyciąg z homologacji.
5- Umowa, wyciąg z homologacji, stary Dowód rejestracyjny zawozi mnie do Wydziału Komunikacji (Dobrowolnie tam nie pójdę).
6- Przemiły urzędnik wysyła mnie z kwitem i budą do diagnosty
7- Diagnosta dobry człowiek nabija nowe dane zgodnie z homologacją na tabliczkę i wypisuje kwita.
8- Od diagnosty tajemnicze moce znowu zasysają mnie do urzędu gdzie już w teorii mogą wydać nowe bielutkie blachy?
9- Zmieniamy dane blach u ubezpieczyciela.

Strasznie utrudniasz sobie życie już na starcie.
Weź dowód, tablice, umowę (VIN wpisz taki sam jak w dowodzie) i idź do wydziału komunikacji. Jest spora szansa, że zarejestrują Ci przyczepę bez mrugnięcia okiem. W tym kraju co urząd to obyczaj. Możliwe, że cała zabawa z diagnostą nie będzie konieczna.

sMAJSTER

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: sMAJSTER » wtorek, 22 lis 2016, 09:22

kooba pisze:
vvarrior pisze:
vvarrior pisze:4- Dzwonimy do Niewiadowa i prosimy o wyciąg z homologacji.
5- Umowa, wyciąg z homologacji, stary Dowód rejestracyjny zawozi mnie do Wydziału Komunikacji (Dobrowolnie tam nie pójdę).
6- Przemiły urzędnik wysyła mnie z kwitem i budą do diagnosty
7- Diagnosta dobry człowiek nabija nowe dane zgodnie z homologacją na tabliczkę i wypisuje kwita.
8- Od diagnosty tajemnicze moce znowu zasysają mnie do urzędu gdzie już w teorii mogą wydać nowe bielutkie blachy?
9- Zmieniamy dane blach u ubezpieczyciela.

Strasznie utrudniasz sobie życie już na starcie.
Weź dowód, tablice, umowę (VIN wpisz taki sam jak w dowodzie) i idź do wydziału komunikacji. Jest spora szansa, że zarejestrują Ci przyczepę bez mrugnięcia okiem. W tym kraju co urząd to obyczaj. Możliwe, że cała zabawa z diagnostą nie będzie konieczna.

W bazie danych napewno masz już zarejestrowaną przyczepę typ n132 , u mnie poprosiłem urzędnika żeby odszukał w swoim komputerku taką przyczepę i prośba pomogła . O numerach lepiej nie wychylaj się ze coś nie tak.
Wtedy to musi określić rzeczoznawca o nieczytelnosci takich, potem skierowanie do diagnosty a na koncu nowa tabliczka .
Dobre słowo urzędników prostuje drogi do szybkiego załatwienia sprawy.

Awatar użytkownika
Globusy
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 161
Rejestracja: środa, 9 kwie 2014, 12:21
Lokalizacja: Młochów / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: Globusy » wtorek, 22 lis 2016, 09:38

Matko kochana, co się tu wyrabia!! Co za wiadomość z rana :) Gratulacje Januszki! Oj będzie się działo ;)

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

ttaber
Posty: 222
Rejestracja: piątek, 29 sie 2014, 10:22

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: ttaber » wtorek, 22 lis 2016, 09:43

Można powiedzieć, że przyczepa sama cię znalazła. :)
Fajnie bo idzie w dobre ręce. Kolejna uratowana. Powodzenia - szczególnie w kwestii papierów, bo z resztą sobie poradzisz, przeca. Doświadczenie jest...

Awatar użytkownika
vvarrior
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1633
Rejestracja: środa, 8 sie 2012, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: vvarrior » wtorek, 22 lis 2016, 11:32

Dziękujemy. Po 90 minutach na telefonie budka ma już OC. Zbieramy mandżur, wyciągarki, koła, żaby i inne koziołki, sprzęt do elektro-reanimacji i od 13:00 akcja wydobycia. Co do numerów i tabliczek to zaryzykujemy rzeczywiście na głupa najpierw z wydrukowaną instrukcją ze strony na podkładkę. Dzięki za ochłodzenie łepetyny.

Wykręcono przez Taptalk z cyferblatu RWT "Bratek" ;)
Volkswagen Passat B5 Highline +n126e+n250c+n132l
NIEUSTAJĄCY Remont Thunder hunter
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
stachu_gda
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1937
Rejestracja: wtorek, 24 mar 2015, 09:12
Lokalizacja: Przywidz (Pomorskie)

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: stachu_gda » wtorek, 22 lis 2016, 11:44

vvarrior pisze:- Przyczepa stoi na flakach zaryta prawie pod oś, 2 cm od płotu i 50 cm od nieusuwalnych przeszkód tył i 0 do przodu- najlepiej jak by ją wysunąć w bok..Jak? Widlak?


Słuchaj ja swoją w bok musiałem przeciągać przy wydobyciu to podniosłem, na ziemię jakaś duża płyta, na nią olej, na to kolejna płyta, opuszczenie na kołach i tak ślizgiem wyszła w bok.

Awatar użytkownika
vvarrior
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1633
Rejestracja: środa, 8 sie 2012, 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: vvarrior » wtorek, 22 lis 2016, 11:47

Ot mądrego to miło posłuchać.

Wykręcono przez Taptalk z cyferblatu RWT "Bratek" ;)
Volkswagen Passat B5 Highline +n126e+n250c+n132l
NIEUSTAJĄCY Remont Thunder hunter
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
kaiman
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 504
Rejestracja: czwartek, 10 gru 2015, 15:29
Lokalizacja: KR / RDE

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: kaiman » wtorek, 22 lis 2016, 12:10

Gratulacje zakupu, czekamy na relację z wydobycia i zdjęcia samego nabytku :)
Co do rejestracji, jak n121 mieli w systemie to i n132 bez problemu powinni wklepać. Co do blach to nie szkoda ich zmieniać?

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1072
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: RAFALSKI » wtorek, 22 lis 2016, 12:34

kaiman pisze:Co do blach to nie szkoda ich zmieniać?

Ja bym zrobił skan oryginalnego dowodu rejestracyjnego z '84 tak dla siebie na pamiątkę :) Tablice zawsze można zgubić ;)
BMW E36 '97 + N-127 '77 & N-132L '85
N-132L '85
N-126N '88
N-126E '85

Awatar użytkownika
kooba
Administrator
Administrator
Posty: 3094
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: kooba » wtorek, 22 lis 2016, 14:02

kaiman pisze:Co do blach to nie szkoda ich zmieniać?

Musi. Nikt mu nie zostawi czarnej.

Awatar użytkownika
CornBlumenBlau
Moderator
Moderator
Posty: 3281
Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 17:44
Lokalizacja: Siradiensis

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: CornBlumenBlau » wtorek, 22 lis 2016, 14:17

Jak Wy się teraz będziecie odnajdywać na tak ogromej powierzchni?...
Aniu, Janku -gratuluję, oczywiście przede wszystkim odwagi ;) bo ten zakup jej wymagał, ale wiem, że dacie radę.
Przyczepa też pewnie przeszczęśliwa, trafiła w dobre ręcę i czeka ją nowe wspaniałe życie...
Mój remont

N126n
Audi A6 1,9TDI
Golf Plus 1,9TDI


Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 81 / 6094 km

Awatar użytkownika
darkus
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 67
Rejestracja: czwartek, 22 wrz 2016, 15:43
Lokalizacja: Sieradz

Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...

Postautor: darkus » wtorek, 22 lis 2016, 14:24

Jeśli w tym samym urzędzie jest zarejestrowana, a tylko zmiana właściciela, mogą zostać czarne tablice. Jak tak miałem w tym roku. Kupiona na czarnych i zostawiona na czarnych. Nie potrzeba wtedy płacić za tablice, a czarne też są spoko.
N126e


Wróć do „Remonty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość