Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
A było to tak...
W zasadzie większość normalnych ludzi nie pracuje w niedzielę więc i ja po przebudzance w niedzielny poranek odpalam FKN i co widzę? N132 i to w Warszawie...
W tym momencie spokojna przebudzanka się zakończyła. Od razu spocone ręce, załzawione oczy, przyspieszony oddech, szczypanie włosów i swędzenie paznokci.
Niekontrolowane skurcze i tiki w palcach ciągle trykają ekran telefonu w miejscu w którym akurat w serwisie który sprzedaje miliony różnych bardziej potrzebnych rzeczy do życia to nerwotik dociska "zadzwoń do sprzedającego".
Ania krząta się gdzieś po domu, z kuchni dochodzi aromat kawy a ja nie mogę wyjść z ataku, nie mogę się ruszyć i pomimo że rogówka w oczach od wytrzeszczu który zdawał się rozdzierać czoło dawno już wyschła ja ciągle wgapiałem się w przybyłą z nie wiadomo skąd ofertę.
Wtedy okazało się że praca w niedzielę jest jednak darem losu...
Ekran telefonu zaczął przybierać jak by metamorfozę z widoku N132 na jakieś niezrozumiałe dla mnie napisy typu "Połączenie przychodzące" i jakieś imię...
AAAaaaa to moja ukochana praca dzwoni! No tak dzisiaj koncert i w zasadzie powinienem już tam być... powinienem już tam być... powinienem?!!!
Czar prysł ! Panika, bieganie, poparzona od gorącej kawy gęba, boląca noga od zakładania jednak lewego buta na prawą nogę, kąpiel w ubraniu żeby było szybciej i już stawiam się po chwili z jeszcze parującą dynią w gotowości na próbę artystów przed koncertem.
Artyści jednak zacni, skład wymagający a tu w głowie galareta z żelkotu i żywicy z dodatkiem zamarzniętego butanu....N132...Warszawa...
90 minut próby i ustawiania, chyba to mamy.. 30 minut do koncertu... nic... luzik... Trzeba się skupić. No to zerknę sobie na OLXa...
Jeszcze tam jest wisi a tu widownia się zapełnia. Za mała sala a ludzie za szybko wchodzą no i te 30 minut a potem znowu 120 minut koncert..a jak ją ktoś kupi?
Dobra... koncert start, światełko, suwaki, jedziemy, dobrze idzie. Jestem mistrzem - myślę sobie - potrafię jednocześnie machać heblami i pisać SMSa do sprzedającego że biorę ją, wysłano.. uff.. koncert trwa. Grają super i nagle wielki finał koncertu. Wszystko dobrze się skończyło! Sprzedający odpisał że zdzwonimy się jutro rano...
Tak to było panie doktorze...
[PRZEPRASZAM ZA BEZSENSOWY WSTĘP ALE NIE MOGŁEM SIĘ POWSTRZYMAĆ]
A teraz trochę faktów.
- Laminat całkiem całkiem. Prawie bez pająków (na pierwszy rzut oka)
- Szyby przód i tył spękane więc trzeba będzie pomyśleć nad nowymi? Może płaska plexa?
- Suwadło najazdu stoi jak i cepka przez ostatnie 14 lat
- Podłoga?... Jakiś kret grał w niej w chowanego - do wymiany. Ale spoko i tak robimy izolacje i ogrzewanie
- Woda tu i woda tam... uchwyty, chyba płyta okna przedniego bo odkształcona uszczelka
- tapicerka wiadomo - standard
- Przyczepa stoi na flakach zaryta prawie pod oś, 2 cm od płotu i 50 cm od nieusuwalnych przeszkód tył i 0 do przodu- najlepiej jak by ją wysunąć w bok..Jak? Widlak?
- Nie ma czasu na widlaka bo jutro do wieczora MUSI wyjechać z terenu
- Brak numerów na ramie, tabliczka z krótkim numerem na urządzeniu najazdowym z numerem wpisanym w DR - ktoś miał już taką bajkę
- Tablice stare, czarne. Dowód oryginał z 1984 roku i oczywiście brak wpisów mas itp.
- Materace do wymiany.
- Budka stoi na amortyzatorach i jeśli żyją to nas to cieszy.
Tak więc nie jest kolorowo ale jeśli N132 do roboty to tylko ta okazja bo potem będą inne priorytety.
Reasumując:
1- Lekarz polecił Magnez Doppel herz 400mg z melisą i lawendą, witaminą B6,D i wapniem (Wolno tylko jedną tabliczkę).
2- Rano ubezpieczamy przyczepkę na moje dane ale stare blachy
2a Walczymy do wieczora żeby skorupkę wydłubać z dołka
2b Walczymy ze śrubami kół, stojącymi hamulcami
2c Walczymy z oświetleniem
3- Popisujemy umowę i jak się uda na własnych kołach (z E) jedziemy..
4- Dzwonimy do Niewiadowa i prosimy o wyciąg z homologacji.
5- Umowa, wyciąg z homologacji, stary Dowód rejestracyjny zawozi mnie do Wydziału Komunikacji (Dobrowolnie tam nie pójdę).
6- Przemiły urzędnik wysyła mnie z kwitem i budą do diagnosty
7- Diagnosta dobry człowiek nabija nowe dane zgodnie z homologacją na tabliczkę i wypisuje kwita.
8- Od diagnosty tajemnicze moce znowu zasysają mnie do urzędu gdzie już w teorii mogą wydać nowe bielutkie blachy?
9- Zmieniamy dane blach u ubezpieczyciela.
Czy dobrze myślę? Jaki koszt jest tej zabawy z tabliczkami?
Jeszcze jedno spostrzeżenie. Online u żadnego z ubezpieczycieli nie da się ubezpieczyć przyczepki... czekamy do rana.
W zasadzie większość normalnych ludzi nie pracuje w niedzielę więc i ja po przebudzance w niedzielny poranek odpalam FKN i co widzę? N132 i to w Warszawie...
W tym momencie spokojna przebudzanka się zakończyła. Od razu spocone ręce, załzawione oczy, przyspieszony oddech, szczypanie włosów i swędzenie paznokci.
Niekontrolowane skurcze i tiki w palcach ciągle trykają ekran telefonu w miejscu w którym akurat w serwisie który sprzedaje miliony różnych bardziej potrzebnych rzeczy do życia to nerwotik dociska "zadzwoń do sprzedającego".
Ania krząta się gdzieś po domu, z kuchni dochodzi aromat kawy a ja nie mogę wyjść z ataku, nie mogę się ruszyć i pomimo że rogówka w oczach od wytrzeszczu który zdawał się rozdzierać czoło dawno już wyschła ja ciągle wgapiałem się w przybyłą z nie wiadomo skąd ofertę.
Wtedy okazało się że praca w niedzielę jest jednak darem losu...
Ekran telefonu zaczął przybierać jak by metamorfozę z widoku N132 na jakieś niezrozumiałe dla mnie napisy typu "Połączenie przychodzące" i jakieś imię...
AAAaaaa to moja ukochana praca dzwoni! No tak dzisiaj koncert i w zasadzie powinienem już tam być... powinienem już tam być... powinienem?!!!
Czar prysł ! Panika, bieganie, poparzona od gorącej kawy gęba, boląca noga od zakładania jednak lewego buta na prawą nogę, kąpiel w ubraniu żeby było szybciej i już stawiam się po chwili z jeszcze parującą dynią w gotowości na próbę artystów przed koncertem.
Artyści jednak zacni, skład wymagający a tu w głowie galareta z żelkotu i żywicy z dodatkiem zamarzniętego butanu....N132...Warszawa...
90 minut próby i ustawiania, chyba to mamy.. 30 minut do koncertu... nic... luzik... Trzeba się skupić. No to zerknę sobie na OLXa...
Jeszcze tam jest wisi a tu widownia się zapełnia. Za mała sala a ludzie za szybko wchodzą no i te 30 minut a potem znowu 120 minut koncert..a jak ją ktoś kupi?
Dobra... koncert start, światełko, suwaki, jedziemy, dobrze idzie. Jestem mistrzem - myślę sobie - potrafię jednocześnie machać heblami i pisać SMSa do sprzedającego że biorę ją, wysłano.. uff.. koncert trwa. Grają super i nagle wielki finał koncertu. Wszystko dobrze się skończyło! Sprzedający odpisał że zdzwonimy się jutro rano...
Tak to było panie doktorze...
[PRZEPRASZAM ZA BEZSENSOWY WSTĘP ALE NIE MOGŁEM SIĘ POWSTRZYMAĆ]
A teraz trochę faktów.
- Laminat całkiem całkiem. Prawie bez pająków (na pierwszy rzut oka)
- Szyby przód i tył spękane więc trzeba będzie pomyśleć nad nowymi? Może płaska plexa?
- Suwadło najazdu stoi jak i cepka przez ostatnie 14 lat
- Podłoga?... Jakiś kret grał w niej w chowanego - do wymiany. Ale spoko i tak robimy izolacje i ogrzewanie
- Woda tu i woda tam... uchwyty, chyba płyta okna przedniego bo odkształcona uszczelka
- tapicerka wiadomo - standard
- Przyczepa stoi na flakach zaryta prawie pod oś, 2 cm od płotu i 50 cm od nieusuwalnych przeszkód tył i 0 do przodu- najlepiej jak by ją wysunąć w bok..Jak? Widlak?
- Nie ma czasu na widlaka bo jutro do wieczora MUSI wyjechać z terenu
- Brak numerów na ramie, tabliczka z krótkim numerem na urządzeniu najazdowym z numerem wpisanym w DR - ktoś miał już taką bajkę
- Tablice stare, czarne. Dowód oryginał z 1984 roku i oczywiście brak wpisów mas itp.
- Materace do wymiany.
- Budka stoi na amortyzatorach i jeśli żyją to nas to cieszy.
Tak więc nie jest kolorowo ale jeśli N132 do roboty to tylko ta okazja bo potem będą inne priorytety.
Reasumując:
1- Lekarz polecił Magnez Doppel herz 400mg z melisą i lawendą, witaminą B6,D i wapniem (Wolno tylko jedną tabliczkę).
2- Rano ubezpieczamy przyczepkę na moje dane ale stare blachy
2a Walczymy do wieczora żeby skorupkę wydłubać z dołka
2b Walczymy ze śrubami kół, stojącymi hamulcami
2c Walczymy z oświetleniem
3- Popisujemy umowę i jak się uda na własnych kołach (z E) jedziemy..
4- Dzwonimy do Niewiadowa i prosimy o wyciąg z homologacji.
5- Umowa, wyciąg z homologacji, stary Dowód rejestracyjny zawozi mnie do Wydziału Komunikacji (Dobrowolnie tam nie pójdę).
6- Przemiły urzędnik wysyła mnie z kwitem i budą do diagnosty
7- Diagnosta dobry człowiek nabija nowe dane zgodnie z homologacją na tabliczkę i wypisuje kwita.
8- Od diagnosty tajemnicze moce znowu zasysają mnie do urzędu gdzie już w teorii mogą wydać nowe bielutkie blachy?
9- Zmieniamy dane blach u ubezpieczyciela.
Czy dobrze myślę? Jaki koszt jest tej zabawy z tabliczkami?
Jeszcze jedno spostrzeżenie. Online u żadnego z ubezpieczycieli nie da się ubezpieczyć przyczepki... czekamy do rana.
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Janek...szklanka wody (najlepiej tak z odrobiną spirytusu) na uspokojenie.
Będzie dobrze!
125% normy każdego dnia!
MURANO
Będzie dobrze!
125% normy każdego dnia!
MURANO
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
vvarrior pisze:[PRZEPRASZAM ZA BEZSENSOWY WSTĘP ALE NIE MOGŁEM SIĘ POWSTRZYMAĆ]
Bardzo mi humor poprawiłeś z rana
vvarrior pisze:Jeszcze jedno spostrzeżenie. Online u żadnego z ubezpieczycieli nie da się ubezpieczyć przyczepki... czekamy do rana.
Też niestety nie znalazłem, a sporo stron TU przewertowałem i z tym jednym ciulstwem muszę latać na pocztę. Bez sensu .
A co do przyczepy to wiemy, że dasz radę. To widać po Twojej zapiekance. Teraz będzie łatwiej, bo masz już duże doświadczenie i nie będziesz popełniał błędów, a jak się ma dwie sprawne rączki to można wszystko. Chciałbym mieć taki problem przed domem
- kooba
- Administrator
- Posty: 5516
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
vvarrior pisze:[PRZEPRASZAM ZA BEZSENSOWY WSTĘP ALE NIE MOGŁEM SIĘ POWSTRZYMAĆ]
Świetna opowieść poprawiająca poranny humor Gratuluję zakupu.
vvarrior pisze:4- Dzwonimy do Niewiadowa i prosimy o wyciąg z homologacji.
5- Umowa, wyciąg z homologacji, stary Dowód rejestracyjny zawozi mnie do Wydziału Komunikacji (Dobrowolnie tam nie pójdę).
6- Przemiły urzędnik wysyła mnie z kwitem i budą do diagnosty
7- Diagnosta dobry człowiek nabija nowe dane zgodnie z homologacją na tabliczkę i wypisuje kwita.
8- Od diagnosty tajemnicze moce znowu zasysają mnie do urzędu gdzie już w teorii mogą wydać nowe bielutkie blachy?
9- Zmieniamy dane blach u ubezpieczyciela.
Strasznie utrudniasz sobie życie już na starcie.
Weź dowód, tablice, umowę (VIN wpisz taki sam jak w dowodzie) i idź do wydziału komunikacji. Jest spora szansa, że zarejestrują Ci przyczepę bez mrugnięcia okiem. W tym kraju co urząd to obyczaj. Możliwe, że cała zabawa z diagnostą nie będzie konieczna.
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
kooba pisze:vvarrior pisze:vvarrior pisze:4- Dzwonimy do Niewiadowa i prosimy o wyciąg z homologacji.
5- Umowa, wyciąg z homologacji, stary Dowód rejestracyjny zawozi mnie do Wydziału Komunikacji (Dobrowolnie tam nie pójdę).
6- Przemiły urzędnik wysyła mnie z kwitem i budą do diagnosty
7- Diagnosta dobry człowiek nabija nowe dane zgodnie z homologacją na tabliczkę i wypisuje kwita.
8- Od diagnosty tajemnicze moce znowu zasysają mnie do urzędu gdzie już w teorii mogą wydać nowe bielutkie blachy?
9- Zmieniamy dane blach u ubezpieczyciela.
Strasznie utrudniasz sobie życie już na starcie.
Weź dowód, tablice, umowę (VIN wpisz taki sam jak w dowodzie) i idź do wydziału komunikacji. Jest spora szansa, że zarejestrują Ci przyczepę bez mrugnięcia okiem. W tym kraju co urząd to obyczaj. Możliwe, że cała zabawa z diagnostą nie będzie konieczna.
W bazie danych napewno masz już zarejestrowaną przyczepę typ n132 , u mnie poprosiłem urzędnika żeby odszukał w swoim komputerku taką przyczepę i prośba pomogła . O numerach lepiej nie wychylaj się ze coś nie tak.
Wtedy to musi określić rzeczoznawca o nieczytelnosci takich, potem skierowanie do diagnosty a na koncu nowa tabliczka .
Dobre słowo urzędników prostuje drogi do szybkiego załatwienia sprawy.
- Globusy
- Fanklubowicz
- Posty: 206
- Rejestracja: środa, 9 kwie 2014, 12:21
- Lokalizacja: Młochów / Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Matko kochana, co się tu wyrabia!! Co za wiadomość z rana Gratulacje Januszki! Oj będzie się działo
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Można powiedzieć, że przyczepa sama cię znalazła.
Fajnie bo idzie w dobre ręce. Kolejna uratowana. Powodzenia - szczególnie w kwestii papierów, bo z resztą sobie poradzisz, przeca. Doświadczenie jest...
Fajnie bo idzie w dobre ręce. Kolejna uratowana. Powodzenia - szczególnie w kwestii papierów, bo z resztą sobie poradzisz, przeca. Doświadczenie jest...
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Dziękujemy. Po 90 minutach na telefonie budka ma już OC. Zbieramy mandżur, wyciągarki, koła, żaby i inne koziołki, sprzęt do elektro-reanimacji i od 13:00 akcja wydobycia. Co do numerów i tabliczek to zaryzykujemy rzeczywiście na głupa najpierw z wydrukowaną instrukcją ze strony na podkładkę. Dzięki za ochłodzenie łepetyny.
Wykręcono przez Taptalk z cyferblatu RWT "Bratek"
Wykręcono przez Taptalk z cyferblatu RWT "Bratek"
- stachu_gda
- Fanklubowicz
- Posty: 2602
- Rejestracja: wtorek, 24 mar 2015, 08:12
- Lokalizacja: Przywidz (Pomorskie)
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
vvarrior pisze:- Przyczepa stoi na flakach zaryta prawie pod oś, 2 cm od płotu i 50 cm od nieusuwalnych przeszkód tył i 0 do przodu- najlepiej jak by ją wysunąć w bok..Jak? Widlak?
Słuchaj ja swoją w bok musiałem przeciągać przy wydobyciu to podniosłem, na ziemię jakaś duża płyta, na nią olej, na to kolejna płyta, opuszczenie na kołach i tak ślizgiem wyszła w bok.
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Ot mądrego to miło posłuchać.
Wykręcono przez Taptalk z cyferblatu RWT "Bratek"
Wykręcono przez Taptalk z cyferblatu RWT "Bratek"
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Gratulacje zakupu, czekamy na relację z wydobycia i zdjęcia samego nabytku
Co do rejestracji, jak n121 mieli w systemie to i n132 bez problemu powinni wklepać. Co do blach to nie szkoda ich zmieniać?
Co do rejestracji, jak n121 mieli w systemie to i n132 bez problemu powinni wklepać. Co do blach to nie szkoda ich zmieniać?
Niewiadów n121 '93 mydelniczka (09.2016-05.2020)
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
kaiman pisze:Co do blach to nie szkoda ich zmieniać?
Ja bym zrobił skan oryginalnego dowodu rejestracyjnego z '84 tak dla siebie na pamiątkę Tablice zawsze można zgubić
- kooba
- Administrator
- Posty: 5516
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
kaiman pisze:Co do blach to nie szkoda ich zmieniać?
Musi. Nikt mu nie zostawi czarnej.
- CornBlumenBlau
- Fanklubowicz
- Posty: 4377
- Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
- Lokalizacja: Siradiensis
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Jak Wy się teraz będziecie odnajdywać na tak ogromej powierzchni?...
Aniu, Janku -gratuluję, oczywiście przede wszystkim odwagi bo ten zakup jej wymagał, ale wiem, że dacie radę.
Przyczepa też pewnie przeszczęśliwa, trafiła w dobre ręcę i czeka ją nowe wspaniałe życie...
Aniu, Janku -gratuluję, oczywiście przede wszystkim odwagi bo ten zakup jej wymagał, ale wiem, że dacie radę.
Przyczepa też pewnie przeszczęśliwa, trafiła w dobre ręcę i czeka ją nowe wspaniałe życie...
Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 2 / 0280 km
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 2 / 0280 km
Re: Remont u VVarriora na 132 ... fajerki...
Jeśli w tym samym urzędzie jest zarejestrowana, a tylko zmiana właściciela, mogą zostać czarne tablice. Jak tak miałem w tym roku. Kupiona na czarnych i zostawiona na czarnych. Nie potrzeba wtedy płacić za tablice, a czarne też są spoko.
N126e
N126n
N126n
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości