Ja i sto trzydzieści dwa :)

czyli nasza walka z przyczepą...
Awatar użytkownika
reflexes
Moderator
Moderator
Posty: 8138
Rejestracja: czwartek, 10 sty 2013, 09:16
Lokalizacja: Quedin / Insula Sanctae Mariae / Marienwerder / Kwidzyn (pomorskie)

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: reflexes » wtorek, 7 maja 2019, 10:20

Piotruś, Ty chcesz grzałkę 1000W podłączać do regulatora?
Kia Sportage II 2.0 CRDi + Knaus Sport 400 LK wcześniej Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i Niewiadów N126N
| 2019 - 24 nocy, 2075 km | 2018 - 65 nocy, 5384 km | 2017 - 53 noce, 6335 km | 2016 - 42 noce, 3840 km |

POLECAM

Awatar użytkownika
naal
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1816
Rejestracja: niedziela, 19 maja 2013, 20:54
Lokalizacja: Łódź

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: naal » wtorek, 7 maja 2019, 10:37

Piotruś to jest grzałka na 230v.
Audi A6 2,5 V6 TDI
Ford Focus 1,8 TDDI
N126N
N132t
"Non est fallus at provintia"
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 3037
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: RAFALSKI » wtorek, 7 maja 2019, 10:42

Piotr, też zrozumiałem, że chciałbyś to opędzić z instalacji solarnej. To jest grzałka typowo do piekarnika/opiekacza na 230V działająca jedynie gdy buda jest podłączona na kempingu.
BMW E36 '97| DACIA SANDERO STEPWAY '18 | N-127 '77 | N-132L '85
Remont wieloryba | Remont eNki

Awatar użytkownika
z1c00
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 962
Rejestracja: środa, 6 kwie 2016, 21:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: z1c00 » wtorek, 7 maja 2019, 11:09

Nie mam zamiaru podłączać do regulatora na 12v, chodziło mi o regulację napięcia grzałki ;)
Dethleffs Nomad / Skoda Octavia II Combi


2019-15 nocy 1147 km
2018-39 nocek 3963 km

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 3037
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: RAFALSKI » wtorek, 7 maja 2019, 11:59

Dobra, już wyjaśnione telefonicznie :) Nie chodziło o regulator a o termostat.
z1c00 pisze:chodziło mi o regulację napięcia grzałki

Termostat nie reguluje napięcia lecz okresowo je załącza, odpowiednio do zadanej pokrętłem temperatury ;)
BMW E36 '97| DACIA SANDERO STEPWAY '18 | N-127 '77 | N-132L '85
Remont wieloryba | Remont eNki

Awatar użytkownika
z1c00
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 962
Rejestracja: środa, 6 kwie 2016, 21:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: z1c00 » niedziela, 9 cze 2019, 19:09

RAFALSKI pisze:Do montażu bakisty musiałem wyjąć lodówkę więc przy okazji pstryknąłem fotkę wentylatorków które dbają o sprawność chłodziarki.

Kilka stron wcześniej jest fotka na której jest jeden wiatraczek lecz niestety okazał się niewystarczający. Przed ubiegłorocznym wyjazdem w Bieszczady dołożyłem więc dwa kolejne i teraz jest idealnie. Chłodzą na tyle wydajnie, że lodówka bez problemu schodzi do +2°C w najgorętsze dni :) Lubię mieć w lodówce taką temperaturę, w domu jak i w przyczepie. Jest jednak jedno "ale", już w Bieszczadach zauważyłem małą ilość wody gromadzącą się na podłodze przy lodówce. Wytarłem myśląc, że coś rozlałem, jednak temat powtarzał się na kilku wyjazdach i w końcu doszedłem o co chodzi. Mega chłodzenie trzema wiatrakami spowodowało, że lodówka chłodzi bardzo mocno i w rezultacie woda skrapla się na rurce układu wchodzącej od tyłu do komory po czym kapie na podłogę :? Problem nie występował gdy był jeden wiatraczek a lodówka nie chłodziła aż tak bardzo.
Zamontuję z tyłu rynienkę, coś w stylu ociekacza gdzie woda będzie spokojnie kapać i się zbierać. Jednocześnie będzie parować więc nie powinno być jej dużo. Ostatecznie mam taki jakby otwór rewizyjny dostępny z założonej właśnie bakisty przez który mogę grzebać za lodówką więc będzie można kontrolować co i jak.

Zrobiłem identycznie jak Ty i lodówka teraz chłodzi jak zła, w końcu wszystkie żeberka w kratce są zimne a nie jak wcześniej tylko trzy obok zamrażalnika :)
Super patent :D
Dethleffs Nomad / Skoda Octavia II Combi


2019-15 nocy 1147 km
2018-39 nocek 3963 km

Awatar użytkownika
Murano
Moderator
Moderator
Posty: 3950
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: Murano » wtorek, 2 lip 2019, 20:36

RAFALSKI pisze:Robótek ciąg dalszy, kołnierz pod nowe okienko już skończony...

Zrobiłem w "obcym" wielorybie po twojemu czyli tylko zewnętrzny kołnierz. Są plusy i minusy. Plusem na pewno jest to, że w środku nie odstaje ale sztywność jest ciut mniejsza niż na obustronnym laminowaniu. Z racji tego, że wieloryb cały szedł w lakier więc trochę dłubnąłem i wygląda to tak...
IMG_20190702_183020.jpg
IMG_20190702_183620.jpg
IMG_20190702_183002.jpg
IMG_20190702_183012.jpg
IMG_20190702_183432.jpg
IMG_20190702_183620.jpg
IMG_20190702_183532.jpg

IMG_20190702_183020.jpg
125%normy każdego dnia!
n126 1973'
N126e 1983'
N132t 1980'
125p 1985'
Simson S51 1990'
Wigry 75', Wigry 3 78', Wigry 5 90'
Fiat Croma II
Dystans 2018: 4 nocki/ 810 km
Wątek remontowy n126e
Wątek remontowy n132t

Awatar użytkownika
tomcat
Moderator
Moderator
Posty: 1073
Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: tomcat » wtorek, 2 lip 2019, 21:13

Wykończenie jak fabryka :shock:
Sorry; lepsze ;)
N126e + PEUGEOT 406 HDI Break

Mój remont

Awatar użytkownika
Miron EZD
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 837
Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: Miron EZD » wtorek, 2 lip 2019, 21:56

Mistrzu!!!.....
W oryginale nawet nie myśleli o takim wykonaniu.
Delicje niewiadowskie. :D

Samoogon
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1361
Rejestracja: środa, 26 lip 2017, 14:42
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: Samoogon » wtorek, 2 lip 2019, 23:11

Fabryka....
By pozazdrościła...
:)
Samoogonowy remont n126e
Pieszczenie królEnki
Dystans 2018
32 nocki, 2716km
2019
Dystans 2910km, 27 nocy

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 3037
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: RAFALSKI » wtorek, 2 lip 2019, 23:57

Murano pisze: Z racji tego, że wieloryb cały szedł w lakier więc trochę dłubnąłem i wygląda to tak...

No powiem, że mnie zaskoczyłeś takim mega wykonaniem. Bajka! :shock: Moje nie wygląda, jedynie robi robotę i przy tym się kryje...
Murano pisze:Plusem na pewno jest to, że w środku nie odstaje ale sztywność jest ciut mniejsza niż na obustronnym laminowaniu.

Zapewne tak, sztywność jest nieco mniejsza ale w mojej ocenie większa nie jest wcale potrzebna. Moje Heki bardziej pręży przy otwieraniu i zamykaniu bo jest na tych sprężystych blaszkach a mimo to nie widzę problemu. Kołnierz i tak jest sztywny wraz z przykręconym oknem i najwyżej cały dach lekko pracuje przy manipulacji okienkiem.
Dla mnie najważniejsze było aby nie zawadzać banią od wewnątrz.
BMW E36 '97| DACIA SANDERO STEPWAY '18 | N-127 '77 | N-132L '85
Remont wieloryba | Remont eNki

Awatar użytkownika
Murano
Moderator
Moderator
Posty: 3950
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: Murano » środa, 3 lip 2019, 05:40

W swoim wielorybie mam dwie ramki. Jak skończę to będzie fajne porównanie.
125%normy każdego dnia!
n126 1973'
N126e 1983'
N132t 1980'
125p 1985'
Simson S51 1990'
Wigry 75', Wigry 3 78', Wigry 5 90'
Fiat Croma II
Dystans 2018: 4 nocki/ 810 km
Wątek remontowy n126e
Wątek remontowy n132t

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 3037
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Ja i sto trzydzieści dwa :)

Postautor: RAFALSKI » środa, 3 lip 2019, 07:35

Tak, tym bardziej, że będziesz montował identyczne okno.
BMW E36 '97| DACIA SANDERO STEPWAY '18 | N-127 '77 | N-132L '85
Remont wieloryba | Remont eNki


Wróć do „Remonty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: szteker i 4 gości