N-132T Projekt Skandynawia 2020.
- Fiacior75
- Fanklubowicz
- Posty: 1934
- Rejestracja: niedziela, 7 cze 2015, 22:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
W papierach jest lekki bajzel bo przyczepa została wyprodukowana w 1976r a data pierwszej rejestracji 1984r a to pewnie z powodu tego że przyczepy początkowo jeździły na tylnej tablicy rejestracyjnej samochodu. W dowodzie jest masa własna zaniżona do 800kg nie ma ładowności ani dmc tylko krzyżyki Czeka mnie wizyta u diagnosty na lekkie poprawki .
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Fiacior75 pisze:W papierach jest lekki bajzel bo przyczepa została wyprodukowana w 1976r a data pierwszej rejestracji 1984r a to pewnie z powodu tego że przyczepy początkowo jeździły na tylnej tablicy rejestracyjnej samochodu. W dowodzie jest masa własna zaniżona do 800kg nie ma ładowności ani dmc tylko krzyżyki Czeka mnie wizyta u diagnosty na lekkie poprawki .
Data rejestracji może być prawidłowa bo np. przestała przez ten czas w fabryce. Moja też ma inna datę produkcji i 1 rejestracji.
Nie śpiesz się z tym diagnostą i chodzeniem do wydziały komunikacji.
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Dobra wielorybnicy!
Okno tylne 132....
Z jakim modelem jest bliźniacze? Z enką?
Okno tylne 132....
Z jakim modelem jest bliźniacze? Z enką?
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
kooba pisze:Tak. Z N-ką.
Przód i tył enka ma to samo?
Bo w zapiekance przednie jest niższe.
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Murano pisze:kooba pisze:Tak. Z N-ką.
Przód i tył enka ma to samo?
Bo w zapiekance przednie jest niższe.
Chyba takie samo ale jak wiesz u mnie zaklejone jest plastrem
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Taki kibelek kiedyś widziałem i może byś u siebie zastosował? duża oszczędność miejsca.
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1655
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Tak, enka ma takie samo okno z przodu jak i z tyłu. Dodatkowo podpowiem że takie okno występuje jeszcze w "zapiekance" z tyłu.
Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2023 - 20 nocek 1861km
2022 - 30 nocek, 3748 km
2008-2021 - 244 nocki, 27983 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2023 - 20 nocek 1861km
2022 - 30 nocek, 3748 km
2008-2021 - 244 nocki, 27983 km
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Dobra czyli większe od zapiekanki.
Kibelek...hmmmm...
Dużo roboty przed kibelkiem Beniu ale oglądam, planuje, spisuje....
Wczoraj poczytałem wątek Beniora i doszedłem do wniosku, że bez przebudowy toalety się nie obejdzie.
dlatego z mebli poza bakistami i górnymi szafkami chyba niewiele zostanie.
Kibelek...hmmmm...
Dużo roboty przed kibelkiem Beniu ale oglądam, planuje, spisuje....
Wczoraj poczytałem wątek Beniora i doszedłem do wniosku, że bez przebudowy toalety się nie obejdzie.
dlatego z mebli poza bakistami i górnymi szafkami chyba niewiele zostanie.
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Za taką kabinie z przesównym kibelkiem pewnie by nie głupią przyczepę kupił
Paweł i Kinga. N250 i Jamet Arizona
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Pewnie tak Romlas, bo jestem po konsultacjach z Kubą i oglądaniu takich wkładów z rozbitków.
Powiem tak...zapiekanka do jazdy by była.
Dlatego trzeba coś wymyślić żeby było wszystko a koszty zminimalizować.
Wiem, że stały kibelek i kaseta z dzwiczkami serwisowymi to super sprawa ale dużo taniej chyba będzie wstawić zwykły turystyk a zainwestować w brodzik i prysznic.
Poza tym będzie trochę lżej.
niemniej jednak układ toalety w 132t jest mocno przekombinowany i aby wstawić najmniejszy brodzik 60x60 nie obejdzie się bez przeróbki ścian.
Powiem tak...zapiekanka do jazdy by była.
Dlatego trzeba coś wymyślić żeby było wszystko a koszty zminimalizować.
Wiem, że stały kibelek i kaseta z dzwiczkami serwisowymi to super sprawa ale dużo taniej chyba będzie wstawić zwykły turystyk a zainwestować w brodzik i prysznic.
Poza tym będzie trochę lżej.
niemniej jednak układ toalety w 132t jest mocno przekombinowany i aby wstawić najmniejszy brodzik 60x60 nie obejdzie się bez przeróbki ścian.
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Też tak mi się wydaje, że kibelek może na wstępnie podwoić wartość przyczepy, a może potroić. Nie wiem ile Marcin za nią zapłacił ale taki kibelek używany będzie ciężko dostać a nowy to pewnie kosmos. Generalnie ma on swoje wady i zalety tzn. on nie ginie więc żeby go schować trzeba na to wygospodarować miejsce, które trzeba zabrać z szafki czy innego elementu zabudowy. Jakbym budował od podstaw to chyba bym poszedł w taki
W czasie korzystania z prysznica/brodzika można go przekręcić i zrobić trochę więcej miejsca, korzystając z kibelka można wygodnie się usadowić. Niestety ceny takich wynalazków zabijają. Zwykła kaseta wychodzi najtaniej.
Edit. Nie miałem kasety, mam turystyka i jest tylko jeden jego mankament, a mianowicie wysokość. Mój kibelek jest to jeden z wyższych dostępnych, a i tak w ciasnej łazience ciężko się z niego korzysta, szczególnie facetowi na siedząco. Jak się przymierzyłem to zrozumiałem dlaczego wiele starszych przyczep bez kasety ma podwyższenie pod turystyka (przykład poniżej)
Mając tak debilny układ jak u mnie, przy lekkiej nadwadze jak u mnie "dwójeczka" jest praktycznie niewykonalna.
Jeżeli w najbliższym czasie nie pożegnam się ze swoją budą to na jesień będę przerabiał ścianę z drzwiami od kibelka tak żeby drzwi były po lewej, a kibelek stał obok nadkola, a nogi pacjenta w szerszej części brodzika.
W czasie korzystania z prysznica/brodzika można go przekręcić i zrobić trochę więcej miejsca, korzystając z kibelka można wygodnie się usadowić. Niestety ceny takich wynalazków zabijają. Zwykła kaseta wychodzi najtaniej.
Edit. Nie miałem kasety, mam turystyka i jest tylko jeden jego mankament, a mianowicie wysokość. Mój kibelek jest to jeden z wyższych dostępnych, a i tak w ciasnej łazience ciężko się z niego korzysta, szczególnie facetowi na siedząco. Jak się przymierzyłem to zrozumiałem dlaczego wiele starszych przyczep bez kasety ma podwyższenie pod turystyka (przykład poniżej)
Mając tak debilny układ jak u mnie, przy lekkiej nadwadze jak u mnie "dwójeczka" jest praktycznie niewykonalna.
Jeżeli w najbliższym czasie nie pożegnam się ze swoją budą to na jesień będę przerabiał ścianę z drzwiami od kibelka tak żeby drzwi były po lewej, a kibelek stał obok nadkola, a nogi pacjenta w szerszej części brodzika.
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
No z nowymi takimi gadżetami... To lepiej odrazu kupić Adrie jak Fiacior.
Ja się rozglądam za dawcą, bo znowu uciekł przyzwoity zgnity Anglik.
Też mi się wydaje że pod turystyka musi być wyżej żeby było po ludzku...
Ja się rozglądam za dawcą, bo znowu uciekł przyzwoity zgnity Anglik.
Też mi się wydaje że pod turystyka musi być wyżej żeby było po ludzku...
Paweł i Kinga. N250 i Jamet Arizona
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
A może by tak się dało ubikację kucaną (turecką), wówczas brodzik i kibelek w jednym. Pojemnik na zawartość jakoś dołem wyprowadzić pod przyczepą
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Szukałem tego w telefonie, bo Francuzi to lubią... Ja w takim wypadku szukam innego kibla
Bo na narciaża to mogą pastuchy walić
Bo na narciaża to mogą pastuchy walić
Paweł i Kinga. N250 i Jamet Arizona
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości