Remont zlecony

czyli nasza walka z przyczepą...
Dzakart
Posty: 38
Rejestracja: piątek, 2 maja 2014, 22:42

Remont zlecony

Postautor: Dzakart » piątek, 21 lip 2017, 23:28

Cześć!

Nie wiem czy jestem godzien w tak zacnym dziale z niegodnym mym pytaniem "wyskakiwać" ale... :)

Szukam firmy/osoby do wykonania wymiany okładziny i wykładziny w mojej N126N. Znalazłem gościa między Łodzią a Włocławkiem, który przez telefon wydał mi się całkiem rozsadny, ale mam do niego, aż 250 km w jedną stronę :(

Czy macie kogoś godnego polecenia z okolic Śląska Górnego, który zajmuje się takimi podstawowymi tematami remontowymi w Niewiadówkach?

PS. Zanim padną głosy - zrób to sam! :) Nie lubię, nie znam się, mam dwie lewe ręce do tego typu tematów, i wole zlecić to kumuś, niż zmarnować kilka weekendów z marnym finalnie skutkiem.

Awatar użytkownika
Paczek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 4544
Rejestracja: czwartek, 2 kwie 2009, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Re: Remont zlecony

Postautor: Paczek » piątek, 21 lip 2017, 23:33

W prawdzie nie ze śląska, ale można polecić


http://www.darius-przyczepy.pl/

Dzakart
Posty: 38
Rejestracja: piątek, 2 maja 2014, 22:42

Re: Remont zlecony

Postautor: Dzakart » sobota, 22 lip 2017, 09:42

Paczek pisze:W prawdzie nie ze śląska, ale można polecić

http://www.darius-przyczepy.pl/


Cześć! Znam i nawet robiłem tam zakupy. Nie wiedziałem, ze robią tam tez remonty, zapytam o cenę usługi jaka chce wykonać. No i zawsze kilka km bliżej ;)

Benior
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 1857
Rejestracja: poniedziałek, 13 kwie 2015, 21:14

Re: Remont zlecony

Postautor: Benior » sobota, 22 lip 2017, 11:52

Jeśli piszesz o fachowcu z miejscowości Żychlin to nie polecam. Znajdą się osoby co są zadowolone ale mi spartolił po całości. Nie winie tu chęci bo wyglądało jak by były ale może zabrakło odpowiednich narzędzi i umiejętności [emoji33]

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Dzakart
Posty: 38
Rejestracja: piątek, 2 maja 2014, 22:42

Re: Remont zlecony