Re: Remont N126N by Miron
: czwartek, 5 kwie 2018, 16:03
Dokładnie tak. Zdemontowalem wszystko do tzw gołej blachy. Mogłem wtedy na spokojnie zrobić polerke palników.
Od spodu też jest pomalowane. Inaczej by rdza zeżarła
Reszta to dobra farba, umiejętności i sztuczki lakiernika.
Ważne też czym będziesz piaskował.
Można użyć elektrokorundu o różnej gradacji i można jeszcze zrobić to tzw. szkiełkiem i tu też jest różna gradacja. Uważaj też z ciśnieniem przy piaskowaniu.
Ja pierwszy zlew zniszczyłem bo było za duże ciśnienie. Blacha się znieksztalciła i powyginała.
Musiałem zainwestować w drugi zlew.
Czekam na efekty Twojej pracy.
Kiedyś na pewno spotkamy się na jakimś zlocie to będzie można zobaczyć na żywo.
Od spodu też jest pomalowane. Inaczej by rdza zeżarła
Reszta to dobra farba, umiejętności i sztuczki lakiernika.
Ważne też czym będziesz piaskował.
Można użyć elektrokorundu o różnej gradacji i można jeszcze zrobić to tzw. szkiełkiem i tu też jest różna gradacja. Uważaj też z ciśnieniem przy piaskowaniu.
Ja pierwszy zlew zniszczyłem bo było za duże ciśnienie. Blacha się znieksztalciła i powyginała.
Musiałem zainwestować w drugi zlew.
Czekam na efekty Twojej pracy.
Kiedyś na pewno spotkamy się na jakimś zlocie to będzie można zobaczyć na żywo.