Karolowa N132
- dankm
- Fanklubowicz
- Posty: 685
- Rejestracja: czwartek, 23 cze 2016, 19:56
- Lokalizacja: świętokrzyskie (Boksycka)
Re: Karolowa N132
A może takie brązowe,i jaka łatwość montażu.[emoji6][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]
Francuskie 120KM w ropie
Niemiecko-amerykańskie 115KM w ropie
Polsko-chińskie 3,5KM w benzynie
n126E
"E" tylko w dowodzie układ "D"
2018
1500km 38 nocy
2019
1800km 20 nocy
Niemiecko-amerykańskie 115KM w ropie
Polsko-chińskie 3,5KM w benzynie
n126E
"E" tylko w dowodzie układ "D"
2018
1500km 38 nocy
2019
1800km 20 nocy
Re: Karolowa N132
Nowy dyszel dospawany, teraz w drogę i do piaskowania, jeszcze później ocynk, ośka powoli się rozbiera. Czy możecie podpowiedzieć z czego ma być ten pręt pomiędzy najazdem a ośką, jaką ma mieć długość i średnicę?
N-260
Re: Karolowa N132
Dziś wypiaskowałem felgi 13-tki do N132 i 12-tki do moich N260-ek. W piątek zawożę na próbę 12-tki do lakierowania proszkowego, zobaczymy czy efekt będzie zadowalający, jeśli będzie ok to zawiozę 13-tki, jak nie polakieruję tradycyjnie.
N-260
Re: Karolowa N132
Czy pamięta ktoś dokładne wymiary śrub żeby przykręcić oś do ramy?? Ja swoje gdzieś schowałem i nie mogę znaleźć, a w sobotę planuję przykręcić oś do ramy czy ramę do osi jak kto woli.
N-260
Re: Karolowa N132
M12x30-40mm o twardości conajmniej 8,8. Nakrętka z teflonem lub zagniatana.
Re: Karolowa N132
naal pisze:M12x30-40mm o twardości conajmniej 8,8. Nakrętka z teflonem lub zagniatana.
Dzięki wielkie, widzę że wszystko masz "w jednym palcu". Kupiłem już 35 mm czarne twarde.
Jak słońca wystarczy to jeszcze budę na ramę wrzucę i pozałapuję tylko żeby w razie konieczności można było ją przeciągnąć do nowego miejsca zimowania. Śruby jakieś tam w wiadrze mam, bo stare wszystkie były cięte bo się ukręciły.
N-260
Re: Karolowa N132
Z tymi śrubami to nie przesadzajcie.
Im twardsza nie znaczy, że lepsza.
Oryginalnie były 5,3. 8.8 to optymalne rozwiązanie.
10.8 odpada bo jest zbyt krucha. Silna i solidna ale do statycznych konstrukcji a nie do pracującej ramy.
Im twardsza nie znaczy, że lepsza.
Oryginalnie były 5,3. 8.8 to optymalne rozwiązanie.
10.8 odpada bo jest zbyt krucha. Silna i solidna ale do statycznych konstrukcji a nie do pracującej ramy.
Re: Karolowa N132
Murano pisze:10.8 odpada bo jest zbyt krucha. Silna i solidna ale do statycznych konstrukcji a nie do pracującej ramy.
Pierwszy Starman jakiego robiłem wrócił z testów homologacyjnych bo zabudowe do ramy miał na śrubach 8.8.
Zmienialiśmy na 12.9. Auto 4x4, zabudowa pracowała jak cholera w terenie. A kazali zmienić na twardsze...
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3908
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Karolowa N132
Niestety ale w wielu przypadkach wynika to z niewiedzy
Mam masę przykładów u mnie w firmie. Duża grupa klientów uważa, że kupując i stosując twarde śruby zwiększa wytrzymałość połączenia nie zwracając uwagi na rodzaj obciążeń jakie ma przenosić.
U mnie w oryginalne były 5.8 ale dla świętego spokoju dałem 8.8.
Kolega kupił twarde czarne, które niestety będą korodować Trzeba by je czymś zabezpieczyć
Mam masę przykładów u mnie w firmie. Duża grupa klientów uważa, że kupując i stosując twarde śruby zwiększa wytrzymałość połączenia nie zwracając uwagi na rodzaj obciążeń jakie ma przenosić.
U mnie w oryginalne były 5.8 ale dla świętego spokoju dałem 8.8.
Kolega kupił twarde czarne, które niestety będą korodować Trzeba by je czymś zabezpieczyć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości