Tramp 66r. nr. fab. 44

czyli nasza walka z przyczepą...
Awatar użytkownika
dovers_ck
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 188
Rejestracja: niedziela, 22 gru 2019, 20:33
Lokalizacja: Kielce

Re: Tramp 66r. nr. fab. 44

Postautor: dovers_ck » niedziela, 9 sie 2020, 17:21

panpikuś pisze:Przyczepa sama w sobie klasa. Proszę żeby Kolega się nie gniewał ale nie przylozono się do drewienka, restaurację należało zlecić fachowcowi który zamiast szlifowania wycyklinował by skrzynię ze starych lakierów i przed lakierobejcą zagruntował by powierzchnię epoksydem albo rozcienczonym lakierem żeby ujednolicić podłoże, wtedy kolor byłby równy, bez takich ciemnych łat które świadczą o przecierkach i o tym że było grzebane.

Nie gniewam się, ale jakbyś poczytał to był zamierzony efekt, ona ma tak wyglądać, nie jest robione na ideał lepszy niż fabryka.
Jakbym chciał by wyglądała jak nowa to nie dość że dał bym to fachowcowi i wymienił uszkodzone sklejki.
Może to i złe podejście ale ja nikomu nie daję swoich klasyków w łapy, sam dłubie i się uczę tego czego nie umiem.
panpikuś pisze:Ech te elektronarzędzia... gdyby nie one to walizkę kasy by Kolega za to dostał.

Walizka kasy mi nie potrzeba, nie robię klasyków na handel.
panpikuś pisze:Ciekaw jestem jak będzie wyglądała po dwóch latach od remontu.

Sam też jestem ciekaw ale mam nadzieję że jak najlepiej.
Dominik
FSO Polonez mr87 1989r.
FSO Polonez Caro+ 1999r.
Fiat 126p 1986r.
Zastava Yugo Koral 1998r.
Delta RMR24 1987r.
Honda nh50 1988r.
Westfalia 121511 1982r.
Niewiadów Tramp 1966r.
MZ ES125/1 Trophy 1974r.

Awatar użytkownika
panpikuś
Posty: 137
Rejestracja: wtorek, 4 sie 2020, 18:00
Lokalizacja: Warszawa,
Kontaktowanie:

Re: Tramp 66r. nr. fab. 44

Postautor: panpikuś » niedziela, 9 sie 2020, 21:55

Mogę zapytać czym to Kolega lakierował? Był jakiś podkład? Lakier (1K czy 2K?) miał filtr UV?
Jeśli nie odpowiada Tobie treść moich postów zrób sobie dobrze, dodaj mnie proszę do wrogów. Nie zobaczysz więcej mojej wypowiedzi a jedynie informację że coś napisałem. Zaznaj odrobiny komfortu i oszczędź nerwów sobie i innym trenując samodyscyplinę. Pokaż że potrafisz.
Pozdrawiam, Adam 8-)

Awatar użytkownika
CONFEX
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 902
Rejestracja: piątek, 23 lut 2018, 19:37
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj

Re: Tramp 66r. nr. fab. 44

Postautor: CONFEX » niedziela, 9 sie 2020, 22:30

panpikuś nie obraz się ale podkład ? Lakier UV? Na początku ciśniesz mu że ujowo wykonał pracę a potem pytasz o takie rzeczy? Przecież w oryginale nie było czegoś takiego jak podkład,czy filtr UV . Była bejca- a nie pogwałcenie drewna, lakierobojca tylko bejca i na to lakier nitrocelulozowy i to wszystko tak robili.

Awatar użytkownika
panpikuś
Posty: 137
Rejestracja: wtorek, 4 sie 2020, 18:00
Lokalizacja: Warszawa,
Kontaktowanie:

Re: Tramp 66r. nr. fab. 44

Postautor: panpikuś » niedziela, 9 sie 2020, 22:44

Tak robili... 55 lat temu, a łódki 55 lat temu pokostem lnianym się naparzało, do dziś wiele mebli się olejuje. Zdobył Kolega mega egzemplarz który mógł by iśc na wystawę bo zapewne jedyny w Europie, osiągnął zamierzony efekt i tyle.
Technologia cokolwiek się zmieniła przez ten czas. To że wyszły plamy to jedno - tak miało być, zabezpieczyć ten mebelek na drugie 55 lat to zupełnie co innego. Żeby była jasność nie pytam czym to Kolega zrobił bo chcę poznać jego tajniki... :D
Jeśli nie odpowiada Tobie treść moich postów zrób sobie dobrze, dodaj mnie proszę do wrogów. Nie zobaczysz więcej mojej wypowiedzi a jedynie informację że coś napisałem. Zaznaj odrobiny komfortu i oszczędź nerwów sobie i innym trenując samodyscyplinę. Pokaż że potrafisz.
Pozdrawiam, Adam 8-)

Awatar użytkownika
dovers_ck
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 188
Rejestracja: niedziela, 22 gru 2019, 20:33
Lokalizacja: Kielce

Re: Tramp 66r. nr. fab. 44

Postautor: dovers_ck » środa, 28 kwie 2021, 22:17

Przewietrzona po zimowym postoju w garażu i przy okazji pierwsza noc w tym sezonie zaliczona :)

IMG_20210428_221648_267.jpg
Dominik
FSO Polonez mr87 1989r.
FSO Polonez Caro+ 1999r.
Fiat 126p 1986r.
Zastava Yugo Koral 1998r.
Delta RMR24 1987r.
Honda nh50 1988r.
Westfalia 121511 1982r.
Niewiadów Tramp 1966r.
MZ ES125/1 Trophy 1974r.

dzin1975

Re: Tramp 66r. nr. fab. 44

Postautor: dzin1975 » czwartek, 29 kwie 2021, 06:07

Dominik, a trampek na tych podporach nie lata przód/tył? Tym bardziej na betonie i podkładkach z osb? Może pomyśl o klinach pod koła?
Bo wiesz, na podwórku ok, ale na zlotach czasami w nocy przyczepy same się przemieszczają. Najczęściej z właścicielami w środku :mrgreen:

Awatar użytkownika
Murano
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 7010
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Tramp 66r. nr. fab. 44

Postautor: Murano » czwartek, 29 kwie 2021, 06:46

dzin1975 pisze:...
Bo wiesz, na podwórku ok, ale na zlotach czasami w nocy przyczepy same się przemieszczają. Najczęściej z właścicielami w środku :mrgreen:

Jest faktycznie taka ewentualność ;-).

Awatar użytkownika
dovers_ck
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 188
Rejestracja: niedziela, 22 gru 2019, 20:33
Lokalizacja: Kielce

Re: Tramp 66r. nr. fab. 44

Postautor: dovers_ck » czwartek, 29 kwie 2021, 06:54

dzin1975 pisze:Dominik, a trampek na tych podporach nie lata przód/tył? Tym bardziej na betonie i podkładkach z osb? Może pomyśl o klinach pod koła?
Bo wiesz, na podwórku ok, ale na zlotach czasami w nocy przyczepy same się przemieszczają. Najczęściej z właścicielami w środku :mrgreen:

Testowane już parę razy i nie lata, a kliny pod koła nic nie dają bo jak jest na podporach to koła są w powietrzu :lol:
Dominik
FSO Polonez mr87 1989r.
FSO Polonez Caro+ 1999r.
Fiat 126p 1986r.
Zastava Yugo Koral 1998r.
Delta RMR24 1987r.
Honda nh50 1988r.
Westfalia 121511 1982r.
Niewiadów Tramp 1966r.
MZ ES125/1 Trophy 1974r.


Wróć do „Remonty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości