Trochę za dużo faktycznie napisałem, ale adapterów nie potrzebuję ponieważ mam na ramie możliwość pod ukosem dać podpory tylko brakuje mi wymiarów.
Pozdr ArroW!
Podpory, stary a nowy typ.
- __ArroW__
- Fanklubowicz
- Posty: 1495
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: Podpory, stary a nowy typ.
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
- kooba
- Administrator
- Posty: 5536
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Podpory, stary a nowy typ.
45 stopni to chyba najlepszy kąt ustawienia podpór.
- __ArroW__
- Fanklubowicz
- Posty: 1495
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: Podpory, stary a nowy typ.
Dysponuje ktoś wymiarami rozstawu śrub?
Pozdr ArroW!
Pozdr ArroW!
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości