n132 rama, oś, koła
: poniedziałek, 15 maja 2017, 21:38
Dobra, trzeba konkretnie zaplanować prace, bo już wiem, że czasu będzie niewiele żeby to wszystko ogarnąć. Na ten sezon chce tylko zrobić najważniejsze rzeczy.
Dla mnie, najważniejsze na dzisiaj jest całe podwozie ze wszystkimi elementami. Po prostu musi być bezpiecznie.
Rama i dyszel są z konkretną rdzą, dlatego planuję do końca oczyścić to z farby-są preparaty, które w tym pomogą, a następnie na tyle, na ile się da, pozbyć się rdzy za pomocą druciaka na wiertle. Coś mi się wydaje, że będzie z tym trochę zabawy..... Po wszystkim kilkakrotnie pomaluje ramę farbą antykorozyjną. Jeżeli macie jakiś inny pomysł na tą ramę i dyszel, to jestem otwarty na propozycję. Muszę ją reanimować na ten sezon, może trochę ją wzmocnię w niektórych miejscach. Zaczep i hamulec najazdowy, moim zdaniem działają, aczkolwiek nie mam doświadczenia, czy działają dobrze, czy nie oczyszczę z rdzy, może wymienię pewne elementy, ale nie wiem, czy nie zrobię tak jak kolega Romlas i nie kupię nowych elementów - będę już miał to z głowy w przyszłości...chociaż wolałbym tę kaskę wydać na jakiś wypad w te wakacje . Koła, łożyska...itp itd, do sprawdzenia, aczkolwiek traktuję to jako drobiazg, bardzo istotny drobiazg. Nie wiem, jak sprawdzić oś......
Chciałbym trochę tę przyczepkę podnieść na czas remontu ramy, ale nie wiem, czy wystarczy ją podnieść podnośnikiem hydraulicznym i podstawić pod nią jakieś betonowe klocki....nie wiem, czy to będzie dla mnie bezpieczne, jak będę pod nią działał Może macie jakieś inne doświadczenia? Podłoże na jakim będę pracował to ziemia z trawką. Miękkie i nierówne.
Jak najlepiej wyczyścić z rdzy podpory wraz z całym mechanizmem? Wcześniej czymś je spryskać, wykąpać w czymś? Jakie śruby są potrzebne do ich przykręcenia?
Poniżej zdjęcia. Jak zauważycie coś, czego ja nie widzę i dacie znać, będę wdzięczny Nie znam jeszcze nazw wszystkich elementów.
Za pomoc, z góry dziękuję.
Dla mnie, najważniejsze na dzisiaj jest całe podwozie ze wszystkimi elementami. Po prostu musi być bezpiecznie.
Rama i dyszel są z konkretną rdzą, dlatego planuję do końca oczyścić to z farby-są preparaty, które w tym pomogą, a następnie na tyle, na ile się da, pozbyć się rdzy za pomocą druciaka na wiertle. Coś mi się wydaje, że będzie z tym trochę zabawy..... Po wszystkim kilkakrotnie pomaluje ramę farbą antykorozyjną. Jeżeli macie jakiś inny pomysł na tą ramę i dyszel, to jestem otwarty na propozycję. Muszę ją reanimować na ten sezon, może trochę ją wzmocnię w niektórych miejscach. Zaczep i hamulec najazdowy, moim zdaniem działają, aczkolwiek nie mam doświadczenia, czy działają dobrze, czy nie oczyszczę z rdzy, może wymienię pewne elementy, ale nie wiem, czy nie zrobię tak jak kolega Romlas i nie kupię nowych elementów - będę już miał to z głowy w przyszłości...chociaż wolałbym tę kaskę wydać na jakiś wypad w te wakacje . Koła, łożyska...itp itd, do sprawdzenia, aczkolwiek traktuję to jako drobiazg, bardzo istotny drobiazg. Nie wiem, jak sprawdzić oś......
Chciałbym trochę tę przyczepkę podnieść na czas remontu ramy, ale nie wiem, czy wystarczy ją podnieść podnośnikiem hydraulicznym i podstawić pod nią jakieś betonowe klocki....nie wiem, czy to będzie dla mnie bezpieczne, jak będę pod nią działał Może macie jakieś inne doświadczenia? Podłoże na jakim będę pracował to ziemia z trawką. Miękkie i nierówne.
Jak najlepiej wyczyścić z rdzy podpory wraz z całym mechanizmem? Wcześniej czymś je spryskać, wykąpać w czymś? Jakie śruby są potrzebne do ich przykręcenia?
Poniżej zdjęcia. Jak zauważycie coś, czego ja nie widzę i dacie znać, będę wdzięczny Nie znam jeszcze nazw wszystkich elementów.
Za pomoc, z góry dziękuję.