Nowa oś N126n

czyli rama, układ jezdny i zaczepy...
smerfik.99
Posty: 62
Rejestracja: wtorek, 12 sty 2016, 11:00
Lokalizacja: Rzeszów

Nowa oś N126n

Postautor: smerfik.99 » poniedziałek, 7 sie 2017, 21:10

Witam.
Chce wymienić oś na AL-KO + dołożyć amortyzatory do Enki.
pytanie z mojej strony która lepiej wybrać ? 750kg czy 1000 kg ?
I jaki rozstaw mocowania osi do ramy jest w ence ?
Z góry dziękuje!

Awatar użytkownika
__ArroW__
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 919
Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
Lokalizacja: Stary Toruń CTR

Re: Nowa oś N126n

Postautor: __ArroW__ » poniedziałek, 7 sie 2017, 22:22

Ja posiadam nową oś AL-KO 750kg, ale wersja standard bez amorków. Jeśli zamierzasz mieć więcej kg w skorupie i nie przeszkadza Ci różnica cen to bierz 1000kg ;). Ja u siebie w zapiekance miałem rozstaw 1180mm
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach :lol:

Awatar użytkownika
jacek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek, 8 paź 2007, 00:42
Lokalizacja: WOT

Re: Nowa oś N126n

Postautor: jacek » wtorek, 15 sie 2017, 14:01

Jeżeli masz n126n to polecam oś taką dokładnie jak ja mam plus amory bez tego nie obejdziesz się.Moja oś ma DMC 900kg taką zamówiłem i w zupełności wystarczy,felgi natomiast mam 6''/14 et38 plus dystanse 25mm, opony 185/65/14 Dębica,ciśnienie 3 bary,wszystko działa bardzo dobrze.


Wróć do „Podwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość