Budyń pisze:Po przeczytaniu tematu rozmawiałem z synem który zajmuje się pokrewnie zawodowo takimi sprawami - odpowiedz - kupować polerkę i naprzód,tylko polerkę wyglądającą jak duży flex a nie tą jak walec.Na pewno taka polerka każdemu się przyda a amatorską idzie kupić za niecałe 200zł i taka starczy.Oczywiście można ręcznie ale widząc uśmiech na jego twarzy więcej pytań nie miałem
No właśnie o to chodziło ...
A jaką pastę do tych mechanicznych polerek stosować ? A w ogóle to zapodaj namiary do syna - dopytam co i jak ? oczywiście na PW
stasiu pisze:qrcze nie przesadzajcie z maszynami , ile to ja fiatów 125p potraktowałem szmatką i pastą auto-max i wyglądały jak by z lakierni wyjechały , oczywiście trzeba na to poświęcić około 5 godzin (fiat 125p)
( 5 godzin x 2 auta ) + ( na auto 5 godzin więc na przyczepkę min 150 % czasu auta > 7 godzin x 4 przyczepki ( bo na dziś mam tylko tyle) ) = ( 10 h ) + ( 28 h) = jakieś 3 dni licząc od świtu do zmierzchu ciągłej pracy .
No SORY - mnie życia szkoda . liczę , że tą maszyną załatwię sprawę dużo szybciej .