stachu_gda pisze:reflexes pisze:A ja dzisiaj w ramach poprawy bezpieczeństwa dorzuciłem na wyposażenie przyczepy dodatkową gaśnice.
Dzięki że mi przypomniałeś tę jakże ważną kwestię, ja w swojej zapieksie jeszcze nie mam gaśnicy a w garażu jedna się wala niepotrzebna.
PS na k.pl ostatnio typ opisywał jak prawie spowodował pożar iskrą z grilla czy tam z ogniska. Warto uważać.
W sumie to na wyposażeniu przyczepy powinien się znaleźć jeszcze trójką ostrzegawczy, bo może się tak zdarzyć, że trzeba przyczepę zostawić gdzieś na drodze, a wtedy trzeba ją nim oznaczyć, a autem jechać szukać pomocy i w tedy auto mamy nie przepisowe, bo bez trójkąta. O tym, że w tym czasie może się również coś przytrafić i auto zostanie unieruchomione nie wspomnę, bo to byłby szczyt pecha. Uprzedzając pytanie, tak mam






 Przyjrzałem się i trzem pozostałym śrubom i każda była innej klasy wytrzymałości i długości a jednej tulejki w ogóle nie było. Zdecydowałem się na wymianę wszystkich śrub na nowe i dorobienie nowych tulejek. Było trochę roboty bo z pozostałymi też musiałem walczyć kluczem z długą rurą i szlifierką przecinać te tulejki. Teraz założę nowe śruby klasy 10.9 i będzie lux. Przy okazji przejrzę najazd i oczyszczę ze starego smaru.
  Przyjrzałem się i trzem pozostałym śrubom i każda była innej klasy wytrzymałości i długości a jednej tulejki w ogóle nie było. Zdecydowałem się na wymianę wszystkich śrub na nowe i dorobienie nowych tulejek. Było trochę roboty bo z pozostałymi też musiałem walczyć kluczem z długą rurą i szlifierką przecinać te tulejki. Teraz założę nowe śruby klasy 10.9 i będzie lux. Przy okazji przejrzę najazd i oczyszczę ze starego smaru.


