Przeczytaj porady na temat zawieszenia i jeżeli jeszcze czegoś nie będziesz wiedział, to pytaj śmiało.
viewtopic.php?f=4&t=178
resory
Re: resory
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN
Re: resory
Trochę zabawy jest przy zmianie zawieszenia, ale się opłaca.
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN
Re: resory
a dlaczego sie opłaca?? według mnie lepiej mieć na belce skrętnej
mam 3 przyczepy towarowe i na belce skretnej lepiej mi sie prowadzą niż te na resorach
mam 3 przyczepy towarowe i na belce skretnej lepiej mi sie prowadzą niż te na resorach
- jarek /////+Nka
- Posty: 56
- Rejestracja: środa, 30 sty 2008, 16:30
- Lokalizacja: kiedyś Wałbrzych...
Re: resory
Nie spotkałem się żeby ktoś po przeróbce na resory narzekał, a wszyscy chwalą takie zawieszenie. Jednak w żadnej zachodniej przyczepie nie ma takiego rozwiązania(nie słyszałem o fabrycznie maontwanym ani o przerobionym na takie). Jedyne co znalazłęm to amerykańce budują swoje teardrop'y "łezki" praktycznie wyłącznie na resorach. Więc czy naprawdę jest lepiej, czy jak już się zrobiło to trzeba swoje chwalić? A może to zasługa amortyzatorów które to w większości takich przeróbek zostają
Lepiej jest zawsze czy głównie bez lub z małym obciążeniem?
mateusz pisze:a dlaczego sie opłaca?? według mnie lepiej mieć na belce skrętnej
mam 3 przyczepy towarowe i na belce skretnej lepiej mi sie prowadzą niż te na resorach
Lepiej jest zawsze czy głównie bez lub z małym obciążeniem?
Jarek+Eliza+Piotruś+Julcia
ZDJĘCIA NASZEGO DOMKU.
ZDJĘCIA NASZEGO DOMKU.
Re: resory
witam
miałem oba rodzaje tzn na resorach i na belce. moje wrażenia są następujące:
przy normalnej asfaltowej drodze praktycznie podczas jazdy nie ma różnicy w prowadzeniu po prostej, natomiast na szybkich manewrach typu zmiana pasa to jednak lepiej sprawuje sie belka skrętna. zalety resorów ale oczywiscie z dobrymi amorkami /bo sie wywróci/ widać przy jeżdzie po terenie, praktycznie mało się czuje cokolwiek na ogonie. no ale kto szybko jeżdzi po bezdrożach ja nie. czyli tak punktach:
resory mają wady:
1. przyczepa robi się wyższa pare centymetrów
2. jest cięższa - troche to jest żelastwa /oś, pióra, amory/
3. trzeba spawdzic czy amorki są ok przed podróżą, bo potem może być kiepsko
resory mają zalety:
1. zawieszenie jest praktycznie bezobsługowe
2. jazda po bezdrożu nie powoduje totalnego bałaganu we wnętrzu
3. bardzo mało czuć przyczepe na haku
miałem oba rodzaje tzn na resorach i na belce. moje wrażenia są następujące:
przy normalnej asfaltowej drodze praktycznie podczas jazdy nie ma różnicy w prowadzeniu po prostej, natomiast na szybkich manewrach typu zmiana pasa to jednak lepiej sprawuje sie belka skrętna. zalety resorów ale oczywiscie z dobrymi amorkami /bo sie wywróci/ widać przy jeżdzie po terenie, praktycznie mało się czuje cokolwiek na ogonie. no ale kto szybko jeżdzi po bezdrożach ja nie. czyli tak punktach:
resory mają wady:
1. przyczepa robi się wyższa pare centymetrów
2. jest cięższa - troche to jest żelastwa /oś, pióra, amory/
3. trzeba spawdzic czy amorki są ok przed podróżą, bo potem może być kiepsko
resory mają zalety:
1. zawieszenie jest praktycznie bezobsługowe
2. jazda po bezdrożu nie powoduje totalnego bałaganu we wnętrzu
3. bardzo mało czuć przyczepe na haku
Re: resory
Zgadzam sie z przedmówcą jestem za pozostawieniem belki skrętnej, mam juz trzecią niewiadówke i nigdy nie miałem problemu poprostu trzeba pamiatac ze sie ma ogon, w towarowce tez mam skretna i powiem że tu tez lepeij ciągnie sie z skrętna, na resorach fakt jest lepiej na bezdrożach ale tylko jak sie ma 100% sprawne amory.
Kiedyś N126 1980r, potem N127 1979r, N126n z 1996r. obecnie Sprite Alpine ^89 + Lew 406
-
- Przyjaciel
- Posty: 800
- Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
- Lokalizacja: Opole
Re: resory
Zbudowałem przyczepę podłodziową i dałem niezależne zawieszenie na wahaczach wleczonych + sprężyny + amorki. Komfort ciągnięcia - full wypas.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości