Witam.
Zakupiłem coś takiego i ku zdziwieniu przeczytałem w inst. obsługi, że nie należy go stosować w przyczepkach kempingowych, kamperach. Jest dość wygodny, pasuje do butli Nano i kompozytowej a tu taki "zonk".
Reduktor typu Klik-On
Reduktor typu Klik-On
N126a - sprzedana
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Re: Reduktor typu Klik-On
Dedykowane reduktory "caravaningowe" mają wyjście gazu gwintowane a nie na zaciskany opaską wąż i to chyba jedyna różnica. Stosowałem taki reduktor jak pokazałeś i naprawdę nie masz czym się przejmować.
Re: Reduktor typu Klik-On
Zakupiłem, bo kombinuję z tym piecykiem i zobaczę jak działa na czystym propanie. Metodą prób i błędów ewentualnie wyeliminuje gaz i reduktor.
N126a - sprzedana
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Jest teraz N126N + Ford Transit 85T260
Rok 2019 km. nie liczę, a nocki to; 1+3+1+1+1+5+3+1+3+4+3+2+5+2+4+4+2+2+2+3+3+3+2+2+1+1-28.12.2019 i to koniec /
Rok 2020 14.02. 1+2+5+5+2+3+4+2+1+3+2+3+2+2+3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości