Laminatowa angielka

Ciekawostki dotyczące karawaningu i Niewiadówek
Awatar użytkownika
stachu_gda
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2584
Rejestracja: wtorek, 24 mar 2015, 08:12
Lokalizacja: Przywidz (Pomorskie)

Laminatowa angielka

Postautor: stachu_gda » piątek, 1 gru 2017, 08:27

Pewnie część z Was uzna że to śmiecenie linkować inne fora, ale co tam, warto. Patrzcie co koleś robi, na bazie i na wzór angielki buduje od zera budkę z laminatu - z tym że zachowuje architekturę sandwicha. Linkuję bo widać że robi to porządnie, warto pooglądać.

http://forum.karawaning.pl/topic/24784- ... %99/page-4

Awatar użytkownika
Murano
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 7010
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Laminatowa angielka

Postautor: Murano » piątek, 1 gru 2017, 08:51

stachu_gda pisze:Pewnie część z Was uzna że to śmiecenie linkować inne fora...

Ja się już przyzwyczaiłem...
Janusz Ciech mi to "przybliża" codziennie.
To chyba taka moda teraz...nie znam się w sumie...

Awatar użytkownika
Drednot
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 656
Rejestracja: poniedziałek, 12 sty 2015, 02:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Laminatowa angielka

Postautor: Drednot » piątek, 1 gru 2017, 13:26

:shock: Nie wiedziałem że można kupić gotowe płaty laminatu.
REMONT NIE DLA WRAŻLIWYCH: viewtopic.php?f=36&t=5157

Awatar użytkownika
stachu_gda
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2584
Rejestracja: wtorek, 24 mar 2015, 08:12
Lokalizacja: Przywidz (Pomorskie)

Re: Laminatowa angielka

Postautor: stachu_gda » piątek, 1 gru 2017, 14:16

Drednot, ale on nie korzystał z tych gotowych arkuszy tylko laminował samemu w garażu.
Te gotowe to inny koleś chce wykorzystać i mu wlazł w wątek remontowy :)

GrzegorzBruta

Re: Laminatowa angielka

Postautor: GrzegorzBruta » sobota, 2 gru 2017, 04:24

stachu_gda pisze:Drednot, ale on nie korzystał z tych gotowych arkuszy tylko laminował samemu w garażu.
Te gotowe to inny koleś chce wykorzystać i mu wlazł w wątek remontowy :)