Laminatowa angielka

Ciekawostki dotyczące karawaningu i Niewiadówek
Awatar użytkownika
stachu_gda
Fanklubowicz
Fanklubowicz

Laminatowa angielka

Postautor: stachu_gda » piątek, 1 gru 2017, 09:27

Pewnie część z Was uzna że to śmiecenie linkować inne fora, ale co tam, warto. Patrzcie co koleś robi, na bazie i na wzór angielki buduje od zera budkę z laminatu - z tym że zachowuje architekturę sandwicha. Linkuję bo widać że robi to porządnie, warto pooglądać.

http://forum.karawaning.pl/topic/24784- ... %99/page-4

Awatar użytkownika
Murano
Moderator
Moderator

Re: Laminatowa angielka

Postautor: Murano » piątek, 1 gru 2017, 09:51

stachu_gda pisze:Pewnie część z Was uzna że to śmiecenie linkować inne fora...

Ja się już przyzwyczaiłem...
Janusz Ciech mi to "przybliża" codziennie.
To chyba taka moda teraz...nie znam się w sumie...
125%normy każdego dnia!
N126e 1983'
N132t 1980'
125p 1985'
Simson S51 1990'
Wigry 75', Wigry 3 78', Wigry 5 90'
Fiat Croma II

Wątek remontowy

Awatar użytkownika
Drednot
Fanklubowicz
Fanklubowicz

Postautor: Drednot » piątek, 1 gru 2017, 14:26

:shock: Nie wiedziałem że można kupić gotowe płaty laminatu.
REMONT NIE DLA WRAŻLIWYCH: viewtopic.php?f=36&t=5157

Awatar użytkownika
stachu_gda
Fanklubowicz
Fanklubowicz

Postautor: stachu_gda » piątek, 1 gru 2017, 15:16

Drednot, ale on nie korzystał z tych gotowych arkuszy tylko laminował samemu w garażu.
Te gotowe to inny koleś chce wykorzystać i mu wlazł w wątek remontowy :)

GrzegorzBruta

Postautor: GrzegorzBruta » sobota, 2 gru 2017, 05:24

stachu_gda pisze:Drednot, ale on nie korzystał z tych gotowych arkuszy tylko laminował samemu w garażu.
Te gotowe to inny koleś chce wykorzystać i mu wlazł w wątek remontowy :)