Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
- krzysztof_cw
- Moderator
- Posty: 1055
- Rejestracja: środa, 12 paź 2016, 18:19
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontaktowanie:
Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
Uporałem się z elektryką, skończyło się na wymianie gniazda w holowniku. Jednak mam problem ze światłami stop i pozycją.
Żarówki sa podwójne, nie wiem czy tak powinno być, ale jeden zarnik świeci mocniej a drugi bardzo słabo. Jeśli ten mocniejszy jest ustawiony jako światło mijania to tego słabszego praktycznie nie widać po wciśnięciu hamulca.
Spróbuję z inną żarówka.
Ale przy okazji mam pytanie, jak to powinno być, czy mocniejsze światło idzie na pozycję czy hamulec?
Zdjęcie moje poglądowe
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Żarówki sa podwójne, nie wiem czy tak powinno być, ale jeden zarnik świeci mocniej a drugi bardzo słabo. Jeśli ten mocniejszy jest ustawiony jako światło mijania to tego słabszego praktycznie nie widać po wciśnięciu hamulca.
Spróbuję z inną żarówka.
Ale przy okazji mam pytanie, jak to powinno być, czy mocniejsze światło idzie na pozycję czy hamulec?
Zdjęcie moje poglądowe
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Chrysler Grand Voyager 3.3 + Niewiadów N126e + Adria Adiva 502 UK
- Fiacior75
- Fanklubowicz
- Posty: 1934
- Rejestracja: niedziela, 7 cze 2015, 22:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
Oczywiście że mocniejsze światło to światło stop a to słabe to światło pozycyjne ma świecić razem z podświetleniem tablicy rejestracyjnej i z przednimi lampami pozycyjnymi . Powodzenia jak co to pisz.......
- krzysztof_cw
- Moderator
- Posty: 1055
- Rejestracja: środa, 12 paź 2016, 18:19
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
Dzięki, wszystko podłączone i działa, zastanawiałem się tylko jak włożyć żarówkę żeby świeciło tak jak trzeba
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Chrysler Grand Voyager 3.3 + Niewiadów N126e + Adria Adiva 502 UK
- Fiacior75
- Fanklubowicz
- Posty: 1934
- Rejestracja: niedziela, 7 cze 2015, 22:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
krzysztof_cw pisze:Dzięki, wszystko podłączone i działa, zastanawiałem się tylko jak włożyć żarówkę żeby świeciło tak jak trzeba
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Ta żarówka ma po bokach dwa malutkie bolce nie równomiernie rozłożone i pasuje tylko w jedną stronę fajnie że ci się udało
- krzysztof_cw
- Moderator
- Posty: 1055
- Rejestracja: środa, 12 paź 2016, 18:19
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
A no właśnie a mi jakoś dziwnie pasuje i tak i tak. ale już wiem o co Kaman
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Chrysler Grand Voyager 3.3 + Niewiadów N126e + Adria Adiva 502 UK
- Mobil-Zasada
- Posty: 339
- Rejestracja: środa, 2 paź 2013, 21:57
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
Nierównomiernie rozłożone bolce ma żarówka 4W/21W.
W przyczepie używamy 5W/21W i one mają bolce symetryczne. Łatwo odwrotnie wsadzić żarówkę.
W przyczepie używamy 5W/21W i one mają bolce symetryczne. Łatwo odwrotnie wsadzić żarówkę.
- krzysztof_cw
- Moderator
- Posty: 1055
- Rejestracja: środa, 12 paź 2016, 18:19
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: RE: Re: Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
Mobil-Zasada pisze:Nierównomiernie rozłożone bolce ma żarówka 4W/21W.
W przyczepie używamy 5W/21W i one mają bolce symetryczne. Łatwo odwrotnie wsadzić żarówkę.
Dokładnie, dzisiaj rozebralem klosze żeby ostatecznie się z tym uporać i zauważyłem że jedna żarówkę mam symetryczna a druga nie.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Chrysler Grand Voyager 3.3 + Niewiadów N126e + Adria Adiva 502 UK
- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 464
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Jak podłączyć światła stopni pozycyjne
Mobil-Zasada pisze:Nierównomiernie rozłożone bolce ma żarówka 4W/21W.
W przyczepie używamy 5W/21W i one mają bolce symetryczne. Łatwo odwrotnie wsadzić żarówkę.
P21/4 ford ma przesunięte w osi, a P21/5 przesunięte na wysokości.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości