RAFALSKI pisze:GrzegorzBruta pisze:Gumowy wąż w przyczepie odpada.
Nie przesadzaj, gumowy przewód jest bardzo bezpieczny pod kilkoma warunkami:
- jest nowy,
- ciasno naciąga się na końcówki,
- jest zaciśnięty porządnymi opaskami,
- poprowadzony dość luźno i "z głową" żeby nie było ryzyka przetarcia.
Elastyczne węże nadają się idealnie wszędzie tam gdzie występują drgania takie jak na przykład w naszych budach. Sztywne przewody bym sobie odpuścił, w czasie jazdy wszystko pracuje a one tego nie lubią.
Jak nie chcesz gumowych przewodów to puść wszystko na Faro od samochodowego LPG, jak Stachu radzi. Będziesz miał zapewnioną elastyczność i jednocześnie są pancerne.
Dzięki za odpowiedź, bo lepiej się zapytać, niż potem się zdziwić.
Jak bardzo grzeje się taka lodówka podczas prawidłowej pracy ? Ostro grzeje ?