n126b by marek216
Re: n126b by marek216
A mnie w tym wszystkim (nie tylko w tym poście) przeraża, że wielu z forumowiczów nie myśli o bezpieczeństwie na drodze. Skoro, ktoś zaprojektował np. okrągłe do okrągłego to należy się tego trzymać. Projekty, homologacja itp. nie wzięły się znikąd. Pamiętajcie o tym, że swoimi cudami wyjeżdżacie na drogi publiczne gdzie nie mam miejsca na jakiekolwiek Januszowanie. SAFETY AT FIRST.
Re: n126b by marek216
Dobra co racja to racja z okrągłe a kwadratowe, pewnie teraz mnie wszyscy pojadą, ale na moje to będzie się trzymać i tyle tak naprawdę to przecież tylko go śruby trzymają, wiem że powierzchnia styku mniejsza i prędzej może się odkształcać, ale będzie robić roborę i tyle. P.s. żeby nie było jasobiście bym założył okrągły.
Re: n126b by marek216
Dobra widzę, że temat zaczepu nadal żywy więc zadam pytanie:
Co okręci się pierwsze przy wywrotce i co się prędzej odkształci: pół rura na rurze skręcona dwoma śrubami od góry, czy kwadrat na rurze skręcony dwoma śrubami od góry + dwoma z boku.
Dla mnie odpowiedź jest oczywista, kwestia ew. wzmocnienia samej rury wydaje mi się, że została wyjaśniona.
Co do homologacji to Szanowni Państwo: podwozia, zaczepy i dyszle z lat 70 i 80 w żaden sposób nie spełniają dzisiejszych norm, i pisanie w tym kontekście o homologacji to jakiś absurd.
Zaczep jest na znacznie większą wagę niż faktycznie waży przyczepa, dyszel jest z kawałka solidnej rury ( nie to co nowe papierowe ale w ocynku ) całość skręcona śrubami o twardości 10.9 ( chętnie się dowiem jakimi skręcane są nowe zaczepy na fabrycznych przyczepach ).
Co okręci się pierwsze przy wywrotce i co się prędzej odkształci: pół rura na rurze skręcona dwoma śrubami od góry, czy kwadrat na rurze skręcony dwoma śrubami od góry + dwoma z boku.
Dla mnie odpowiedź jest oczywista, kwestia ew. wzmocnienia samej rury wydaje mi się, że została wyjaśniona.
Co do homologacji to Szanowni Państwo: podwozia, zaczepy i dyszle z lat 70 i 80 w żaden sposób nie spełniają dzisiejszych norm, i pisanie w tym kontekście o homologacji to jakiś absurd.
Zaczep jest na znacznie większą wagę niż faktycznie waży przyczepa, dyszel jest z kawałka solidnej rury ( nie to co nowe papierowe ale w ocynku ) całość skręcona śrubami o twardości 10.9 ( chętnie się dowiem jakimi skręcane są nowe zaczepy na fabrycznych przyczepach ).
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Re: n126b by marek216
Ha właśnie a ile przyczepek jeździ jeszcze z tymi starymi zaczepami... Albo te śmieszne nowe co w obim albo casto można kupić. Przecież wiadomo że Polak tonę na to wrzuci...bo do styropianu jej nie kupował, a czy to jest bepieczne? Dlatego ja mówię będzie się trzymać i tyle.
Re: n126b by marek216
Zadałem wcześniej pytanie gdzie kupić listwy aluminiowe z wysyłką, jednak temat ciągle wraca do zaczepu.
Więc drugie podejście:
Jeśli nie da się listw aluminiowych zamówić z wysyłką to może ktoś testował taśmy chromowe - o takie
https://allegro.pl/oferta/listwa-chrom- ... 7013815182
Więc drugie podejście:
Jeśli nie da się listw aluminiowych zamówić z wysyłką to może ktoś testował taśmy chromowe - o takie
https://allegro.pl/oferta/listwa-chrom- ... 7013815182
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Re: n126b by marek216
marek216 pisze:Zadałem wcześniej pytanie gdzie kupić listwy aluminiowe z wysyłką, jednak temat ciągle wraca do zaczepu.
Więc drugie podejście:
Jeśli nie da się listw aluminiowych zamówić z wysyłką to może ktoś testował taśmy chromowe - o takie
https://allegro.pl/oferta/listwa-chrom- ... 7013815182
Do czegoś takiego nie wepniesz daszka ani przedsionka. Wiesz wogóle do czego służą listwy kedrowe?
Re: n126b by marek216
Jak mieszkasz w okolicach Łodzi to masz blisko, jak nie to nikt nie wysyła listę kadrowych niestety... Tak jak Murano napisał nie zastąpisz tego taką ani inna taśmą.
Re: n126b by marek216
Do Łodzi mam około 300km w jedną stronę - więc jakoś mi się nie pali na wycieczkę po kawałek aluminium.
Nie zamierzam nic do tego podpinać - chodzi jedynie o kwestię estetyki.
Obecnie buda jest na łączeniach połatana włóknem i żywicą epoksydową + dla wygładzenia delikatnie szpachla. Więc po pomalowaniu będzie to takie "gołe".
Nie zamierzam nic do tego podpinać - chodzi jedynie o kwestię estetyki.
Obecnie buda jest na łączeniach połatana włóknem i żywicą epoksydową + dla wygładzenia delikatnie szpachla. Więc po pomalowaniu będzie to takie "gołe".
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
- Zielony
- Fanklubowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: środa, 18 sty 2017, 10:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: n126b by marek216
No to jak chcesz w tym miejscu cokolwiek, to pewnie powinna wystarczyć taka taśma.
Re: n126b by marek216
Pytanie brzmi: czy ktoś stosował to na takiej skorupie i czy to nie spływało lub nie syfiło wypływającym klejem
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 464
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: n126b by marek216
W Katowicach na Koników polnych masz sklep.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 13 maja 2019, 16:01 przez popiolekpolska, łącznie zmieniany 1 raz.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
Re: n126b by marek216
marek216 pisze:Pytanie brzmi: czy ktoś stosował to na takiej skorupie i czy to nie spływało lub nie syfiło wypływającym klejem
Odpowiedź brzmi: nikt nie robił czegoś takiego.
Re: n126b by marek216
popiolekpolska pisze:Szukać dobrego sklepu stacjonarnego z częściami do przyczep i tam pytać.
Śmieszek sie znalazł Szukam i najbliższe znalazłem w Łodzi, ew. był ochotnik co mi to sprowadzi w cenie x2. Więc jak wspomniałem skoro nie będę tego używał do podczepiania czegokolwiek to wolę sobie te parę stówek zostawić w kieszeni.
Murano pisze:marek216 pisze:Pytanie brzmi: czy ktoś stosował to na takiej skorupie i czy to nie spływało lub nie syfiło wypływającym klejem
Odpowiedź brzmi: nikt nie robił czegoś takiego.
Więc będę przecierał szlak.
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 464
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: n126b by marek216
Powtórzę wiadomość bo kolega odpisał a ja później zedytowałem. W Katowicach na koników polnych masz sklep z częściami do Niewiadówek.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
Re: n126b by marek216
O dobre info, jutro akurat będę się szwendał w tamtych okolicach. Pokłony i podziękowania.
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości