Hydepark

Piszcie o wszystkim nie związanym z Niewiadówkami i karawaningiem
Regulamin forum
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark

Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.

Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).

Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
Awatar użytkownika
Murano
Moderator
Moderator
Posty: 5515
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: Hydepark

Postautor: Murano » sobota, 24 sie 2019, 21:33

Andrzej132 pisze:Jutro się melduję na zlocie. Ale chyba Wagant albo Wigry bo nic starszego nie mam.

No to opolski FKN chyba w komplecie będzie. :D . Zapraszam na kawę...
125%normy każdego dnia!
n126 1973'
N126e 1983'
N132t 1980'
125p 1985'
Simson S51 1990'
Wigry 75', Wigry 3 78', Wigry 5 90'
Fiat Croma II
Dystans 2018: 4 nocki/ 810 km
Wątek remontowy n126e
Wątek remontowy n132t

Awatar użytkownika
__ArroW__
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1422
Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
Lokalizacja: Stary Toruń CTR

Re: Hydepark

Postautor: __ArroW__ » niedziela, 25 sie 2019, 11:58

Pozdrowienia z kempingu w Tleniu nad jeziorem ŻurObrazek

Pozdr Cyganie
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach :lol:

Awatar użytkownika
reflexes
Moderator
Moderator
Posty: 9383
Rejestracja: czwartek, 10 sty 2013, 09:16
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)

Re: Hydepark

Postautor: reflexes » niedziela, 25 sie 2019, 13:57

Cygan polecam spacerek do Przystanku Tleń.
https://browarprzystanektlen.pl/nasze-piwa/
Świetne piwka tam mają.
Knaus Sport 400 LK wcześniej Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i Niewiadów N126N
| 2020 - 38 noce | 2019 - 59 nocy | 2018 - 65 nocy | 2017 - 53 noce | 2016 - 42 noce |


ZAPRASZAM :arrow: V Jubileuszowy Jesienny Spot FKN - 13-15 listopada 2020

Awatar użytkownika
__ArroW__
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1422
Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
Lokalizacja: Stary Toruń CTR

Re: RE: Re: Hydepark

Postautor: __ArroW__ » niedziela, 25 sie 2019, 21:31

reflexes pisze:Cygan polecam spacerek do Przystanku Tleń.
https://browarprzystanektlen.pl/nasze-piwa/
Świetne piwka tam mają.
Dzięki bardzo, nie było za bardzo kiedy skoczyć na szybkim spontanie i jedną noc byliśmy

Pozdr Cyganie
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach :lol:

Awatar użytkownika
reflexes
Moderator
Moderator
Posty: 9383
Rejestracja: czwartek, 10 sty 2013, 09:16
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)

Re: RE: Re: Hydepark

Postautor: reflexes » niedziela, 25 sie 2019, 22:28

__ArroW__ pisze:
reflexes pisze:Cygan polecam spacerek do Przystanku Tleń.
https://browarprzystanektlen.pl/nasze-piwa/
Świetne piwka tam mają.
Dzięki bardzo, nie było za bardzo kiedy skoczyć na szybkim spontanie i jedną noc byliśmy

Pozdr Cyganie

Bardzo duża strata, ale w Tleniu jest kilka kempingów więc będziesz miał powód żeby wrócić ;)
Knaus Sport 400 LK wcześniej Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i Niewiadów N126N
| 2020 - 38 noce | 2019 - 59 nocy | 2018 - 65 nocy | 2017 - 53 noce | 2016 - 42 noce |


ZAPRASZAM :arrow: V Jubileuszowy Jesienny Spot FKN - 13-15 listopada 2020

dzin1975
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2405
Rejestracja: sobota, 20 wrz 2014, 13:05
Lokalizacja: Sobków,świętokrzyskie

Re: Hydepark

Postautor: dzin1975 » czwartek, 29 sie 2019, 16:27

Piękne lasy, fajne góry i.....
IMG_20190829_161229_7.jpg


IMG_20190829_133218_8.jpg


IMG_20190829_161305_3.jpg


15670887637944308025013044326077.jpg



wszystko dzięki Eli z załogi Sookinsyn. Dostaliśmy zaproszenie do Jej rodzinnej miejscowości Maniowy. Rozbiliśmy się za stodołą i jest git. Polecamy i dziękujemy
Marcin
N126n 1990r
n126 off-road
n250c
nB752413HC ;)
DF 125p kombi-1996r
Romet Ogar 200
tylko Polska motoryzacja z zamiłowania
z rozsądku....jakies audi,oraz galloper,oraz multivan :)

viewtopic.php?f=36&t=8614

Awatar użytkownika
oko
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1754
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Hydepark

Postautor: oko » czwartek, 29 sie 2019, 16:54

dzin1975 pisze:Rozbiliśmy się za stodołą i jest git. Polecamy i dziękujemy

Ekskluzywna ta stodoła :mrgreen:
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki
2018 - 440/2
2019 - 3277/32
2020 - 2105/11

Samoogon
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2221
Rejestracja: środa, 26 lip 2017, 14:42
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Hydepark

Postautor: Samoogon » czwartek, 29 sie 2019, 17:00

Miałem pisać, niezłe tam mają stodoły :)
Samoogonowy remont n126e
Pieszczenie królEnki
Dystans 2018
32 nocki, 2716km
2019
Dystans 5225km, 47 nocy
Dystans 2020
34 noce 3840km

Samoogon
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2221
Rejestracja: środa, 26 lip 2017, 14:42
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Hydepark

Postautor: Samoogon » czwartek, 29 sie 2019, 23:40

Ma facet wyobraźnię i czas :)
Czasem oglądam ciekawsze odcinki, ale teraz pojechał grubo...
Samoogonowy remont n126e
Pieszczenie królEnki
Dystans 2018
32 nocki, 2716km
2019
Dystans 5225km, 47 nocy
Dystans 2020
34 noce 3840km

Awatar użytkownika
oko
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1754
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Hydepark

Postautor: oko » piątek, 30 sie 2019, 15:15

Dzisiaj rano Ania zabrała się za mycie nowej lodówki. Dostałem taką wiadomość:

Ania pisze:To musisz zrobic ta lodowke na wyjazd. Wchodzi 24 puszki piwa i troche jedzenia. No idealnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

i zdjęcie:
69619050_516336645575748_5379085958555631616_n.jpg

:lol:
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki
2018 - 440/2
2019 - 3277/32
2020 - 2105/11

Awatar użytkownika
Fiacior75
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1903
Rejestracja: niedziela, 7 cze 2015, 22:02
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Hydepark

Postautor: Fiacior75 » piątek, 30 sie 2019, 15:41

Ejjj nooo! to jest prawdziwa troskliwa żona :D :shock: ona dba żebyś się nie odwodnił :mrgreen:
FB - Weselny Fiat 125p
FB - Moto & Camp Reanimacja

Fiat125 1975r
N-132T 1976r
Komar231B
Wigry 1975r, Wigry1 1976r, Wigry 3 1991r
Romet Duet 1976r

Awatar użytkownika
tantalos
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2167
Rejestracja: poniedziałek, 16 mar 2015, 17:32
Lokalizacja: Rybnik

Re: Hydepark

Postautor: tantalos » piątek, 30 sie 2019, 17:17

Damian taka żona to skarb :mrgreen:

Samoogon pisze:Ma facet wyobraźnię i czas :)Czasem oglądam ciekawsze odcinki, ale teraz pojechał grubo...

Kręcone w Elblągu. To miasto kojarzy mi się bardzo pozytywnie szczególnie że jedliśmy tam pierwszy raz w życiu gofry bąble. Ten smak,nadzienie i kompozycja to czysta poezja dla oczu i podniebienia. W kilku innych miastach też jedliśmy ale to były tylko nieudane podróby nie mające wiele wspólnego z elbląskimi. Kto będzie w Elblągu to na mieście jest knajpka a koło mostu na którym byli gapie z filmiku stoi budka z tymi goframi. POLECAM.
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg

Awatar użytkownika
oko
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1754
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Hydepark

Postautor: oko » piątek, 30 sie 2019, 19:12

tantalos pisze:Damian taka żona to skarb :mrgreen:

Samoogon pisze:Ma facet wyobraźnię i czas :)Czasem oglądam ciekawsze odcinki, ale teraz pojechał grubo...

Kręcone w Elblągu. To miasto kojarzy mi się bardzo pozytywnie szczególnie że jedliśmy tam pierwszy raz w życiu gofry bąble. Ten smak,nadzienie i kompozycja to czysta poezja dla oczu i podniebienia. W kilku innych miastach też jedliśmy ale to były tylko nieudane podróby nie mające wiele wspólnego z elbląskimi. Kto będzie w Elblągu to na mieście jest knajpka a koło mostu na którym byli gapie z filmiku stoi budka z tymi goframi. POLECAM.

Ano skarb :mrgreen:
Damian, smaka mi narobiłeś tymi goframi! Muszą być przepyszne!
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki
2018 - 440/2
2019 - 3277/32
2020 - 2105/11

Awatar użytkownika
tomcat
Moderator
Moderator
Posty: 2099
Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska

Re: Hydepark

Postautor: tomcat » piątek, 30 sie 2019, 19:36

Pozdrawiamy z Camp Lipno :) ;)
20190830_183412.jpg

20190830_184752.jpg
N126e + PEUGEOT 406 HDI Break

Mój remont

Awatar użytkownika
ruciak76
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1409
Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie

Re: Hydepark

Postautor: ruciak76 » piątek, 30 sie 2019, 21:27

tantalos pisze:Damian taka żona to skarb :mrgreen:

Samoogon pisze:Ma facet wyobraźnię i czas :)Czasem oglądam ciekawsze odcinki, ale teraz pojechał grubo...

Kręcone w Elblągu. To miasto kojarzy mi się bardzo pozytywnie szczególnie że jedliśmy tam pierwszy raz w życiu gofry bąble. Ten smak,nadzienie i kompozycja to czysta poezja dla oczu i podniebienia. W kilku innych miastach też jedliśmy ale to były tylko nieudane podróby nie mające wiele wspólnego z elbląskimi. Kto będzie w Elblągu to na mieście jest knajpka a koło mostu na którym byli gapie z filmiku stoi budka z tymi goframi. POLECAM.


Potwierdzam bardzo smaczne, mój Marcel, ostatnio dorabiał sobie w wakacje u braciaka w Lodziarence https://www.facebook.com/Lodziarenka/ właśnie przy bąblach z lodami, a szwagierka, w pełnej profesce zajmuje się u siebie https://www.facebook.com/Letsgofry/ właśnie bąblami na troszkę szerszą skalę, w ofercie są na cieście własnej produkcji i co ciekawe nawet z mięsem.
Kia Ceed I SW 1.6 CRDI 115KM 255 Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N
Obrazek
Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N

2020 - 22 nocki, 2313 km
2019 - 28 nocek, 2958 km
2018 - 32 nocki, 3873 km
2008-2017 - 124 nocki, 14103 km


Wróć do „Na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości