Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja

czyli nasza walka z przyczepą...
Awatar użytkownika
CornBlumenBlau
Moderator
Moderator
Posty: 3741
Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
Lokalizacja: Siradiensis

Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja

Postautor: CornBlumenBlau » poniedziałek, 5 lis 2018, 22:39

kooba pisze:
Victus pisze:prekarium

:?: :?: :?:

Kłania się sprawdzanie postów przed ich wysłaniem, zwłaszcza na nowych smartfonach :lol:
ewentualnie wyłączenie "inteligentnego" podpowiadania w ustawieniach klawiatury. Inaczej mamy rebusy...
Przekaźnik?
Mój remont

N126n
Golf Plus 1,9TDI
Touran 1,9TDI


Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km

Awatar użytkownika
Victus
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 100
Rejestracja: czwartek, 5 lip 2018, 20:21
Lokalizacja: Ursus

Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja

Postautor: Victus » wtorek, 6 lis 2018, 18:21

Tak właśnie - przekaźnik.
Pytanie jeszcze odnośnie LPG - jaka pojemność butli i czy nie ma problemu z tankowaniem?
Niewiadów N 126n
Holownik T4 2,4 D
Obrazek

Awatar użytkownika
kooba
Administrator
Administrator
Posty: 3634
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja

Postautor: kooba » środa, 7 lis 2018, 09:21

Przekaźnik nie jest konieczny. Konieczne jest wyłączanie przetwornicy gdy z niej nie korzystasz.
Ja zastosowałem przekaźnik bo nie mam ochoty otwierać skrzyni pod łóżkiem za każdym razem gdy zaczynam i kończę używanie przetwornicy. W związku z tym chciałem wyprowadzić wyłącznik na ścianę skrzyni. Nie wstawiłem wyłącznika bezpośrednio na przewodzie między przetwornicę a akumulator bo 27A to trochę za dużo na taki mały wyłączniczek. Dlatego wyłącznik jest na zasilaniu cewki przekaźnika a zasilanie przetwornicy przez przekaźnik 40A.

Butla LPG to krótki walec 40L.
Z tankowaniem zero problemów. Raczej pełne zdziwienie panów na stacji, że przyczepy to jeszcze nigdy nie tankowali :)

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 2192
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja

Postautor: RAFALSKI » środa, 7 lis 2018, 11:04

kooba pisze:W związku z tym chciałem wyprowadzić wyłącznik na ścianę skrzyni.

Zrobiłem podobnie bo to bardzo wygodne, włączamy przetwornicę przełącznikiem znajdującym się obok gniazda 230V przy krawędzi łóżka. Moja przetwornica ma wbudowany w korpus mały włącznik więc otworzyłem ją, przedłużyłem znacznie kabelki wyprowadzając z obudowy i podłączyłem do pstryczka przy gniazdku.
Muszę tylko założyć świecący przełącznik taki jak Ty masz bo faktycznie będzie od razu widać co i jak.
kooba pisze:Dociążyłem przyczepę 10 metrami miedzi 4mm2 żeby przenieść akumulator na tył przyczepy, ale na haku zrobiło się idealnie :)

Moim zdaniem w wielorybie to najlepsze miejsce na aku bo właśnie świetnie równoważy wszystko co mamy na dyszlu. Potem drobne korekty można sobie robić przekładając odpowiednio graty ale ten klocek dobrze mieć z tyłu.
BMW E36 '97 + N-132L '85 & DACIA SANDERO STEPWAY '18 + N-127 '77
Remont wieloryba i eNki

Awatar użytkownika
kooba
Administrator
Administrator
Posty: 3634
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja

Postautor: kooba » środa, 7 lis 2018, 11:23

RAFALSKI pisze:Moja przetwornica ma wbudowany w korpus mały włącznik więc otworzyłem ją, przedłużyłem znacznie kabelki wyprowadzając z obudowy i podłączyłem do pstryczka przy gniazdku.

Moja też ma ale nie chciałem tak robić. Teraz mogę dwoma szybkimi ruchami wyjąć przetwornicę i użyć gdzie indziej.

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 2192
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Mój remont czyli 100 pytań do i relacja z prac - kontynuacja

Postautor: RAFALSKI » środa, 7 lis 2018, 11:49

Ano, fakt. Nie pomyślałem o tym bo u mnie będzie używana tylko w budzie.
BMW E36 '97 + N-132L '85 & DACIA SANDERO STEPWAY '18 + N-127 '77
Remont wieloryba i eNki


Wróć do „Remonty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości