Mobil-Zasada pisze:Cześć wszystkim. Dawno się nie odzywałem, ale nie martwcie się, czasami zaglądam na forum.

Do tej pory jeździłem,ze starą chłodziarką turystyczną zasilaną na 12v. Wiadomo że taka chłodziarka ma ograniczone swoje możliwości chłodzące, a juz na pewno nie sprawdzi sie w duże upały.
Chcę kupić lodówkę. 12/230/gaz. Ze względu na to, ze nie uważam za bardzo mądre kupowanie lodówki na gaz, która ma 25lat, chce kupić nowe urządzenie. Ponadto nie znam się na tego typu urządzeniach, wiec serwisowanie starej lodówki odpada.
W nowych lodówkach nie ma jakiegoś ogromnego wyboru. Zaciekawił mnie trochę Dometic rf62.
Link
https://sklep.kampi.pl/pl/p/Lodowka-abs ... c-RF62/493Cena nie zabija, około 2000zl.
Pytanie zasadnicze ( mam daleko do przyczepy), czy wymiarami ta lodówka pasuje w szafkę do n126e?
Podoba mi się w niej to, ze drzwiczki można zamienić stronami (chyba ze w większości można). W przyszłości będę chciał ją wykorzystać do drugiej Niewiadki i nie wiadomo po której stronie będę chciał mieć zawiasy.
Jeśli możecie zaproponować jakąś lodówkę, która spełnia moje wymagania i zmieści się w szafkę kuchenną, to czekam na propozycje.
Mam jeszcze ogólne pytanie o zużycie gazu. Teoretycznie te informacje są podane w specyfikacji lodówek. Czy mają one odzwierciedlenie w praktyce? Ja będę z gazu mało korzystał, ale z ciekawości chciałbym oszacować na ile dni pracy lodówki wystarczy mi butla.
Ja bym dzisiaj zakupił taką lodówkę. Chyba, że komuś strasznie zależy na zamrażalniku to wtedy odpada zakup.
Pierwsza rzecz, to gabaryty tej lodówki są ok. Cena jest jak moim zdaniem bardzo niska. Wyglądem nie grzeszy a chłodzić chłodzi i w tym rzecz