Ledwiem zobaczył znaczek "600".
Nasze Holowniki
- misha22
- Przyjaciel

- Posty: 837
- Rejestracja: niedziela, 6 mar 2016, 17:17
- Lokalizacja: Srodkowe Mazowsze
Re: Nasze Holowniki
Dziś mnie taki śmignął 140 km/h 
Ledwiem zobaczył znaczek "600".
Ledwiem zobaczył znaczek "600".
De Reu 1968, prawie jak zapiekanka
601 Limuzyna
1.9 SDI caddyilac
601 Limuzyna
1.9 SDI caddyilac
- TomekN126N
- Fanklubowicz

- Posty: 3859
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Nasze Holowniki
Za młodu śmigałem takim, jako handlowiec, oj na początku samym. Silnik 1.1 i jakieś 55 koników. Powiem Wam, zbierało się toto, a na a4 i 160 wydusiło 
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Nasze Holowniki
TomekN126N pisze:Za młodu śmigałem takim, jako handlowiec, oj na początku samym. Silnik 1.1 i jakieś 55 koników. Powiem Wam, zbierało się toto, a na a4 i 160 wydusiło
Oj powiem Ci Tomku, że san byłem w szoku jak to się zbiera. Mini silniczek ale rwie jak wariat.
tomcat pisze:Gratki; niech służy, a opijemy przy okazji
Dzięki! Oby jak najszybciej była okazja.
misha22 pisze:Dziś mnie taki śmignął 140 km/h
Ledwiem zobaczył znaczek "600".
Mały ale wariat.
OCZY
Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
- kooba
- Administrator

- Posty: 5944
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Taki chwalipost 
Jeszcze nie holownik, ale hak już zamówiony. Powinienem się wyrobić z montażem do topienia marzanny.
Jeszcze nie holownik, ale hak już zamówiony. Powinienem się wyrobić z montażem do topienia marzanny.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
- kooba
- Administrator

- Posty: 5944
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Nie wiem co to miękka hybryda. To jest zwykła, nie plugin. Na haku 1650 kg.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
- popiolekpolska
- Fanklubowicz

- Posty: 479
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Nasze Holowniki
HEV tak zwany, a czy miękka to nie znalazłem nic na temat.
Ostatnio zmieniony środa, 10 mar 2021, 21:22 przez popiolekpolska, łącznie zmieniany 1 raz.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
- Tata Kazika
- Fanklubowicz

- Posty: 751
- Rejestracja: piątek, 1 cze 2018, 20:26
Re: Nasze Holowniki
No.... fajnie to wygląda. Będzie czym drzewo ciągać na ognisko w Białym Brzegu
A tak poważnie, to chętnie zobaczę na żywo. Niech się sprawuje
A tak poważnie, to chętnie zobaczę na żywo. Niech się sprawuje
- mannt
- Fanklubowicz

- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Mild Hybrid to taka hybryda, która wspomaga pracę silnika spalinowego i nie jest w stanie jechać na samym elektryku. 1650kg to jest prawdziwy samochód a nie jakaś popierdółka. Moja hybryda ma 750kg z hamulcem[emoji852]a takie same auto w wersji benzynowej 1300kg. Szkoda nawet haka montować do tego.kooba pisze:Nie wiem co to miękka hybryda. To jest zwykła, nie plugin. Na haku 1650 kg.
- kooba
- Administrator

- Posty: 5944
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
To ta jest raczej miękka, ale jak ma lekko to potrafi wyłączyć silnik nawet przy 100 i jechać kawałek na samym elektryku. Jednak takie akcje to bardzo rzadko. Przy ruszaniu jak się baaardzo mocno postarać to do 30 km/h pójdzie na samym elektryku, ale przy normalnym starcie ze świateł nie ma szans żeby nie odpaliła silnika.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
- mannt
- Fanklubowicz

- Posty: 1047
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Skoro gasi silnik spalinowy w czasie jazdy to normalna hybryda jest. Tak czy inaczej gratuluję wyboru. Ładne duże i praktyczno-użyteczne auto.
- misha22
- Przyjaciel

- Posty: 837
- Rejestracja: niedziela, 6 mar 2016, 17:17
- Lokalizacja: Srodkowe Mazowsze
Re: Nasze Holowniki
Właśnie yt mnie uraczyło filmem pt "Nabity w Sorento", czyli gwarancja Kia, ale 25 min oglądania
i dla wielbicieli marki, więc nie linkuję.
Pozdr
M
i dla wielbicieli marki, więc nie linkuję.
Pozdr
M
De Reu 1968, prawie jak zapiekanka
601 Limuzyna
1.9 SDI caddyilac
601 Limuzyna
1.9 SDI caddyilac
- kooba
- Administrator

- Posty: 5944
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Nasze Holowniki
Widziałem. Ja nie mam takich doświadczeń. Miałem padnięty czujnik w 5 letniej kiance i został wymieniony na gwarancji. Książka gwaracyjna jasno określa ile i na co jest gwarancji. Te 7 lat ma oczywiście dozę marketingu w sobie, ale jednak jest.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
Re: Nasze Holowniki
To i ja pochwalę się moim nowym nabytkiem motoryzacyjnym. Co prawda kupiłem go w grudniu, ale nie miał haka. A więc kooba zakazał mi pisać o nim w dziale Nasze Holowniki, bo "bez haka to nie holownik". A skoro Admin powiedział, to szary użytkownik słuchać się musi. Ale 25 marca nastąpił ten wiekopomny dzień i jest hak, nawet już wbity w dowód, czyli w pełni legalnie mogę wreszcie napisać. Nie jest to żadne hybrydowe cudo, tylko zwykła benzynka, a nazywa się Skoda Yeti.
Autko jest z końca 2012 roku, napędza je benzynowy silnik 1.2 TSI /105 KM, posiada 7biegowy automat DSG i napęd na koła przednie. Przez zimę za dużo nie jeździłem, zrobiłem dopiero pierwszy 1000 km, więc za wiele jeszcze nie mogę o nim powiedzieć. Prowadzi się całkiem przyjemnie, całkiem dobrze się zbiera po naciśnięciu gazu i przede wszystkim jest w nim cicho. Po 10 latach jeżdżenia dieslami różnicę czuć wyraźnie. Jak stoję na światłach, to wiem, że silnik pracuje tylko na podstawie wskazań obrotomierza.
Hak zdecydowałem się zamontować w autoryzowanym serwisie Skody głównie ze względu na oryginalny moduł elektroniczny połączony z systemem samochodu magistralą CAN. Moduł ten nie tylko steruje światłami w przyczepie, ale informuje też system pojazdu o fakcie podłączenia przyczepy. Dzięki temu podczas jazdy z przyczepą wyłączone są tylne czujniki parkowania, tylne światło przeciwmgielne w samochodzie i, co bardzo istotne, zmieniona jest charakterystyka systemu stabilizacji toru jazdy ESP na odpowiednią do holowania przyczepy. Na wyświetlaczu centralnym auta pojawia się też informacja o uszkodzeniu żarówek w lampach przyczepy. Hak posiada wyjmowaną główkę, która mieści się w specjalnym miejscu w bagażniku. A po zdemontowaniu główki samochód wygląda tak:
Dla silnika 1.2 TSI DMC przyczepy z hamulcem wynosi 1200 kg, więc holowanie Superzapiekanki nie powinno stanowić problemu. A jak się mój nowy holownik sprawdzi w eksploatacji, życie pokaże.
A tak na marginesie, może ktoś jest zainteresowany Touranem 1.9 TDI/105 KM z 2007 roku?
Autko jest z końca 2012 roku, napędza je benzynowy silnik 1.2 TSI /105 KM, posiada 7biegowy automat DSG i napęd na koła przednie. Przez zimę za dużo nie jeździłem, zrobiłem dopiero pierwszy 1000 km, więc za wiele jeszcze nie mogę o nim powiedzieć. Prowadzi się całkiem przyjemnie, całkiem dobrze się zbiera po naciśnięciu gazu i przede wszystkim jest w nim cicho. Po 10 latach jeżdżenia dieslami różnicę czuć wyraźnie. Jak stoję na światłach, to wiem, że silnik pracuje tylko na podstawie wskazań obrotomierza.
Hak zdecydowałem się zamontować w autoryzowanym serwisie Skody głównie ze względu na oryginalny moduł elektroniczny połączony z systemem samochodu magistralą CAN. Moduł ten nie tylko steruje światłami w przyczepie, ale informuje też system pojazdu o fakcie podłączenia przyczepy. Dzięki temu podczas jazdy z przyczepą wyłączone są tylne czujniki parkowania, tylne światło przeciwmgielne w samochodzie i, co bardzo istotne, zmieniona jest charakterystyka systemu stabilizacji toru jazdy ESP na odpowiednią do holowania przyczepy. Na wyświetlaczu centralnym auta pojawia się też informacja o uszkodzeniu żarówek w lampach przyczepy. Hak posiada wyjmowaną główkę, która mieści się w specjalnym miejscu w bagażniku. A po zdemontowaniu główki samochód wygląda tak:
Dla silnika 1.2 TSI DMC przyczepy z hamulcem wynosi 1200 kg, więc holowanie Superzapiekanki nie powinno stanowić problemu. A jak się mój nowy holownik sprawdzi w eksploatacji, życie pokaże.
A tak na marginesie, może ktoś jest zainteresowany Touranem 1.9 TDI/105 KM z 2007 roku?
Skoda Kamiq 1.5 TSI 150 KM
N126E-1984 z późniejszymi zmianami
W hotelu jestem gościem, w mojej przyczepie jestem u siebie w domu
N126E-1984 z późniejszymi zmianami
W hotelu jestem gościem, w mojej przyczepie jestem u siebie w domu
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
