Która oś.
Re: Która oś.
Dzięki za podpowiedź. Dystanse fajna opcja, przyznam, że też o tym myślałem ale zastanawiałem się czy to zda egzamin. Ale skoro już przetestowane Te dystanse to macie ze zwykłego profila grubościennego? Czy coś specjalnego? Na pewno to tańsza opcja niż nowa oś + felgi 4x100, nowe linki itp. itd
- mannt
- Fanklubowicz
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 12 maja 2010, 18:48
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Która oś.
W moim przypadku grubościenne na gorąco walcowane. Przyczepka przewoziła po 1600 ładunku i spokojnie dały radę.
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3941
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Która oś.
Ja robiłem z profila ze ścianką 3mm ( chyba ) i w środek wspawałem tulejki prowadzące do śrub, które uniemożliwiają jego zamknięcie.
- __ArroW__
- Fanklubowicz
- Posty: 1496
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: Która oś.
Można pominąć spawanie, a bynajmniej ja tak zrobiłem .
Nawierciłem otwór na śrubę M12 a od góry szerzej aby weszła tuleja i skręciłem, dzięki temu nie było możliwości zgniecenia a spełniało to swoją funkcję
Nawierciłem otwór na śrubę M12 a od góry szerzej aby weszła tuleja i skręciłem, dzięki temu nie było możliwości zgniecenia a spełniało to swoją funkcję
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Re: Która oś.
Hej! Wielkie dzięki za podpowiedzi. Będę w takim razie działał. Spawanie też nie problem - mam czym Najważniejsze, że wiem, że macie tak porobione i TO działa! Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość