Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
- KONZIO
- Przyjaciel 
- Posty: 406
- Rejestracja: wtorek, 19 sty 2010, 08:39
- Lokalizacja: jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie, Świat w którym baśń ta dzieje się...
 Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
 Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
													
							
						
			
			
			
			Materiał pochodzi w całości z gazety MOTOR 21/2014 dostępnego za 1,99zł w chyba każdym kiosku, ale dzisiaj w kiosku jest, a jutro go juz może nie być... Dla tego też, mam nadzieję, że autorzy tekstu i gazeta podejdą do tego co zaraz zrobię ze zrozumieniem, że to działanie dla ludzkości i, że nikt dzięki Ich pracy kasy nie "wytrzepie".
							
			
									
									ad
						Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
ooooo ciekawy artykuł dowiedziałem się o nowym modelu citroena: logan i logan mcv p9ozycja 55 i 56 na drugiej stronie
			
									
									
						Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
Poza czeską pomyłka w nazwach Citroenó  moje V70 2WD ma dokładnie tyle ile ma w dowodzie czyli 1800kg.
 moje V70 2WD ma dokładnie tyle ile ma w dowodzie czyli 1800kg.
			
									
									 moje V70 2WD ma dokładnie tyle ile ma w dowodzie czyli 1800kg.
 moje V70 2WD ma dokładnie tyle ile ma w dowodzie czyli 1800kg.Adrian
N132t (1979) + Zastava Mediteran (1980) Opcjonalnie V70 (2000)
						N132t (1979) + Zastava Mediteran (1980) Opcjonalnie V70 (2000)
- stef
- Fanklubowicz 
- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
Ale już przy fabii to się pomylili, piszą 1200kg a u mnie stoi jak byk 950kg. A mam kombi więc teoretycznie większe i cięższe autko z dieslem.
			
									
									Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
						T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
Dla mnie artykuł jest o kant d... Wartości podane dla najmocniejszych wersji, bez rozgraniczenia na rodzaj nadwozia i silniki. A różnice są znaczne w rzeczywistości. W praktyce raczej nikt nie wykorzysta tych danych.
			
									
									
						- kooba
- Administrator 
- Posty: 5944
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
szary11 pisze:W praktyce raczej nikt nie wykorzysta tych danych.
No nie przesadzajmy. Po przestudiowaniu tabelek masz jednak wstępną orientację co w trawie piszczy. Różnice w ramach jednego modelu auta w zależności od silnika i nadwozia będą max 100 kg. Moim zdaniem jeżeli masz kupić auto, które na styk łapie twoją przyczepę to lup sobie większe bo jazda z max przyczepą nie należy do przyjemnych. A jak już mam znaleźć dziurę w całym to dla nas te tabelki są do niczego bo nie ma DMC przyczepy bez hamulca.
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
						Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam

- stef
- Fanklubowicz 
- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
kooba - nie zgodzę się z Tobą. Przykład fabii o której pisałem. u mnie 950kg w tej tabeli 1200 - 250kg różnicy. a mam wersję najcięższą z możliwych.
Ale fakt mój citroen się zgadza.
			
									
									Ale fakt mój citroen się zgadza.
Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
						T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
- 
				piotr05
- Fanklubowicz 
- Posty: 2109
- Rejestracja: wtorek, 2 cze 2009, 06:52
- Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
kolega ma racje opel omega w dieslu z silnikiem 2.5l masa przyczepy 1700kg ale z silnikie 2l benzyna tylko 1450kg
			
									
									Wyjazdy 2019 3096 km 27 nocek
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 5236 km 31 nocek
wyjazdy 2025 904 km 4 nocki
						Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 5236 km 31 nocek
wyjazdy 2025 904 km 4 nocki
- kooba
- Administrator 
- Posty: 5944
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Odp: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
Dlatego napisałem
To nie jest wyciąg z homologacji tylko wstępna informacja dla osób szukających auta do ciągnięcia przyczepy.
Wymacane na smartphonie
			
									
									kooba pisze: Po przestudiowaniu tabelek masz jednak wstępną orientację co w trawie piszczy.
To nie jest wyciąg z homologacji tylko wstępna informacja dla osób szukających auta do ciągnięcia przyczepy.
Wymacane na smartphonie
Niewiadów N126n
Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam
						Niewiadów N132T
Hobby 560 UFE
Dethleffs Camper 530 FSK
Adria Twin 640 SHX
KIA Sorento '21
Jeep Grand Cherokee '01 - upgrade
active
unread
Mądrość przychodzi z wiekiem, ale niestety często wiek przychodzi sam

Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
stef pisze:kooba - nie zgodzę się z Tobą. Przykład fabii o której pisałem. u mnie 950kg w tej tabeli 1200 - 250kg różnicy. a mam wersję najcięższą z możliwych.
u mnie w fabii 1.4 mpi jest 900kg - 1.2 pewnie ma jeszcze mniej i nie sadze ze któryś model ma te 1200kg , felicja tez żadna nie miała 1200kg tak jak podaja (1.3 miała 900kg 1.9d 750kg). VW t4 niby sie zgadza ale tylko przy silniku 2.5tdi dalej mi sie nie chciało sprawdzać - z reguły takie dane w prasie troche odbiegaja od rzeczywistości...
szymon79  
N 132t + N250 + VW T4 multivan 2.5 LPG

						N 132t + N250 + VW T4 multivan 2.5 LPG

- stef
- Fanklubowicz 
- Posty: 276
- Rejestracja: wtorek, 18 sie 2009, 08:31
- Lokalizacja: Choroszcz/k. Białegosotku
- Kontaktowanie:
Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
szymon79 pisze: u mnie w fabii 1.4 mpi jest 900kg - 1.2 pewnie ma jeszcze mniej i nie sadze ze któryś model ma te 1200kg , felicja tez żadna nie miała 1200kg tak jak podaja (1.3 miała 900kg 1.9d 750kg). VW t4 niby sie zgadza ale tylko przy silniku 2.5tdi dalej mi sie nie chciało sprawdzać - z reguły takie dane w prasie troche odbiegaja od rzeczywistości...
Moja fabia to 1.9 SDi, TDi maja kilka koni więcej, ale ciekawy jestem czy maja też uciąg o 250kg większy. W końcu nie tylko moc się liczy ale tez ciężar auta a SDi i TDi mają tę sama masę no i tę sama konstrukcję podłużnic.
Stefan
T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
						T4 EuroSky 550
było
Xsara picasso 1.8B+G + N126 + KIP 42 TTZ
Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
W przypadku Golfa IV również się redaktor rozpędził - moja wersja 2.0 benzyna ma w dowodzie 1400kg, a w tabelce 1500kg.
			
									
									Holownik: Golf IV 2.0
Cepka: w planach
						Cepka: w planach

Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
Najwięcej i tak uciągnie opel
http://polskicaravaning.pl/pl/artykul/1 ... -pociagnac
			
									
									http://polskicaravaning.pl/pl/artykul/1 ... -pociagnac
N-260
						Re: Ranking uciągów wg. MOTORu 443 modele - 7 klas
bania pisze:Najwięcej i tak uciągnie opel
http://polskicaravaning.pl/pl/artykul/1 ... -pociagnac
Można to porównać do tego eksperymentu. Niby pociągnął ale co z tego?
 Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej:  Knaus Sport 400 LK ,  Adria Unica 5204 ,  Chateau Cantara 908  i  N126n 
						Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości







